Sir Game Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Må bare å¨unnskylde for oppkastet mitt i pausen. Dårlig av meg og Sorry lads. Så var det også sagt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 MOM: Giggs eller Fletcher? Owen vant jo kampen for dere, men det var et øyeblikks magi. Fletcher satt to, og Giggs var magisk. Given er for øvrig sinnsyk når han har dagen. OH MY GOD! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 MOM: Giggs eller Fletcher? Owen vant jo kampen for dere, men det var et øyeblikks magi. Fletcher satt to, og Giggs var magisk. Given er for øvrig sinnsyk når han har dagen. OH MY GOD! Vanskelig valg, men jeg stemmer på Fletcher. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hadde vore hærleg om Owen scora, og avgjorde(!), 5 minutt på overtid Neste gang eg får sånn innfall skal eg jammen meg satse pengar på det :!: Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Giggs hadde 3 assist og for meg er han MOM, men Fletcher er så nærme du kan komme Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 MOM: Giggs eller Fletcher? Owen vant jo kampen for dere, men det var et øyeblikks magi. Fletcher satt to, og Giggs var magisk. Begge spør du meg. Men om jeg skal velge en av de, så må det være Fletcher. Scorer to, og har fantastisk arbeidsvilje. Rett og slett en rå spiller. Men Giggs spilte også fantastisk. Bare å ta av seg hatten for begge to. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg er helt i min egen verden nå, for en UTROLIG kamp. Så langt nede, og så langt oppe med så stor hyppighet har jeg faen ikke vært siden CL-finalen mot Chelsea. Jeg elsker Fletcher, og i dag beviser han hvorfor. Og Giggs herjer som aldri før, stygge Richards har lite å stille opp med. Og idét jeg har gitt opp for siste gang, så dukker faen meg Owen opp, og gjør dagen, helga, uka og måneden komplett. FOR en andreomgang. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Så fortjent, så sinnsykt fortjent! Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 "I owe you one." Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 FY FAEN så sykt!!!!! Er helt mentalt utslitt nå.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Får inn Nani og Valencia for Giggs og Park, så skal det faen meg bli trøkk. Skam deg! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Fy faen! Hjemme fra pub. Årets kamp uten tvil. Satt faen meg som årets største nervevrak til tider og spesielt på slutten. Forferdelig å høre på Shitty-folka le av oss da det ble 3-3, men desto bedre da Owen putta på slutten der. Den følelsen, den gleden . MoM må være Fletcher med sine 2 mål, men fy faen. Giggs spilte som en gud i dag. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 "I owe you one." That's how they (t)roll. Drit i å poste slikt her. United vant fair and square. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 "I owe you one." Bitter? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Helst sinnsyk kamp, rett før jeg dreit i buksa :O Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 MICHAEL OWEN . Faren min sa faktisk at Owen kom til å score matchvinnermålet litt spøkende og det hendte! Eventyret Manchester United fortsetter for hvor utrolig er det ikke at vi har disse hendelsene? EVENTYRLIG! Michael Owen avgjør i Manchester - derbyet og redder dagen. JEG KAN IKKE STYRE MEG. RYAN GIGGS, DU MÅ ALDRI SLUTTE Å SPILLE. GUD SOM JEG ELSKER DEG, TROLLmANN! DOMINERER I DAG SAMMEN MED FLETCHER OG ROONEY. THAT'S WHY WE'RE CHAMPIONS. "HHRNF!FHIEIH! Lenke til kommentar
salomo Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Får inn Nani og Valencia for Giggs og Park, så skal det faen meg bli trøkk. Skam deg! Valencia gjorde da jobben sin. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 "I owe you one." Bitter? Glad for at dere fekk 7 minutter istedenfor 4? Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Vær så snill å ignorer de som prøver irritere.. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Mentalt utslitt... jeg har ikke stemme igjen, jeg har aldri brøla så høyt i hele mitt liv, detta er rett å slettt ubeskrivelig rått, Owen... ja hva skal jeg si om deg, jeg vet ikke, det er så mye. Giggs Fatastisk, magiker, Fletcher herregud for en spiller, for et arbeidshjern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå