Limbeck Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg gråter nå. Det ble for mye for meg Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jaha. Hvorfor 1.5 minutt overtid i overtida? SCORING OG BYTTER, FØLG MED MANN. Følger da for faen med. Åpenbart ikke, følg med bedre neste gang. GLORY, GLORY MAN UNITED!!!! Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Helst før overtid.... Kvifor kan det no ikkje gå slik som det no ein gong gjekk? Owen Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Også Owen da! Ja!!!!!!! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Korleis i vidaste verda klarte eg å gjetta rett målscorar, og rett tidspunkt hadde du satt 100 kroner på det bettet, hadde du vært millionær nå Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 JEG ELSKER DEG MICHAEL OWEN Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Største fotballøyeblikket i mitt liv +1. Dette slår Machedas fantastiske scoring mot Villa. Rett og slett fantastisk. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 da sier jeg bare.. Rest in peace datastol og dørhåndtak, hull i døra og beklager naboer for at jeg ble til ett dyr.. Jeg har aldri opplevd noe lignende, men jeg må rett å slett si.. HVA FAEN RIO?!?!?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 DET DER VAR SKJEBNEN. MICHAEL OWEN, EX-POOL. MICHAEL OWEN, ÅRETS MANN. BARE GIGGS KUNNE SLÅTT DEN PASNINGEN. OVER 6 MINUTT PÅ OVERTID. PSYCHO. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jaha. Hvorfor 1.5 minutt overtid i overtida? SCORING OG BYTTER, FØLG MED MANN. Følger da for faen med. Men syns det var drøyt mye. Sorry for caps, det heter minimum 4 min. Dommeren kan alltids legge til mer om han mener det er på sin plass. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Helt syk kamp. Dette her var konge. Nå har vi stoppa seiersrekka til Tottenham, Arsenal og Shitty. Dette er herlig gutta, la det fortsette. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Korleis i vidaste verda klarte eg å gjetta rett målscorar, og rett tidspunkt hadde du satt 100 kroner på det bettet, hadde du vært millionær nå Skjønner ikkje kvifor eg ikkje gjorde det... Kanskje eg er synsk Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Rart vi ikke greide å abuse Micah Richards mer når vi spilte mot City. Mannen er jo en vandrende katastrofe. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Fy faen for en andre omgang. Ferdinand bør kjøpe noe fryktelig dyrt til Owen, når det er gjort så bør Ferguson ta med seg Ferdinand bak låven og skyten det har tydeligvis kommet ku-galskap til england igjen!!! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Dette her er stort, dette er derfor Sir Alex hentet Owen. Genialt! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Grattis Ikke ufortjent med tanke på spill, men dere reddes av håpløs dømming. Greit at man skal legge til litt for bytter etc, men dette var i overkant drøyt. Dere har de med dere, det skal være sagt.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 En av veldig mange tanker. Carrick blir byttet inn på overtid og skaper dermed mere overtid. Hadde vi fått den sjangsen på slutten uten det byttet? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Vurderer å kjøpe drakter med Owen, Giggs, Fletcher og Rooney bakpå. Fy faen, så for en syk kamp. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) United tar en Liverpool og scorer på over-overtid. Gratulerer. Edit: Det var en fortjent seier, men jeg hadde nok vært mer lettet enn fornøyd om jeg hadde vært United-fan i dag. Var noen merkelige mål. Endret 20. september 2009 av HeHauken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå