Kiman™ Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 Champions League med Roar Stokke og Vidar Davidsen er uslåelig. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 Roar Stokke er ikke i nærheten av de jeg nevner, det er først de siste par årene jeg har begynt å kunne høre på han uten å bli irritert, men det kommer igjen nå og da. Stokke & Davidsen er og vil aldri bli like gode Knut Th. Gleditch og Eggen Jr, ikke kjangs... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 Du vil ikke angre! 9217341[/snapback] Får pokker ikke håpe det, blir første gang siden nrk hadde premier league (het vel ikke det den gangen) at det blir fast titting av PL. De siste årene har det blir streaming på nett fra PL og nå er den tiden heldigvis forbi 9217404[/snapback] Jeg synes forsåvidt streams har sine fordeler innimellom. Liker mye bedre engelske kommentatorer. Det siste året har det vært litt for mange latterlige Canal+ kommentatorer. 9217500[/snapback] De på Canal+ har som oftest sine fakta rett, å de knuser Tv2 og tv3 sine. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 Det er jo ofte en grunn til at de jobber for Canal+ og ikke TV2/TV3. Jeg vil tro at Canal+ betaler bedre, og de har jo endel gode kommentatorer i Eggen, Fredheim o.l. Eneste jeg virkelig savner på Canal+ er vel gode, gamle Arne. Ellers er jeg fryktelig glad for å slippe Frode Olsen, Mini og de andre TV2-folka. *grøss* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 Jeg foretrekker TV2 sine kommentatorer. Øyvind Alsaker er tidenes. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 Jeg foretrekker TV2 sine kommentatorer. Øyvind Alsaker er tidenes. 9218024[/snapback] Alsaker er konge. Men kommenterer ikke han for Canal+ også? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 Han får kommentere på Canal+ innimellom, men det er ikke så veldig ofte lenger på grunn av TV2-jobben. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 Jon Motson og Andy Gray på FIFA, det er kommentatorer det. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 Jon Motson og Andy Gray på FIFA, det er kommentatorer det. 9218118[/snapback] Nei! De er noe av det verste som finnes. Makan til hakking på spillerne skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 Det var ironisk ment Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 Det var ironisk ment 9218136[/snapback] Tenkte meg litt det ja. Men har hørt en del snakk om Livesport 24/7 eller noe sånt tidligere i tråden. Er det verdt å betale for å få det, og hvordan betaler man? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 Betaler med VISA. 24,- i uken, og du får streams til de alle fleste kamper rundt om i europa. Får PL, CL, EM-kvalikk kamper +++ Jeg er iallefall fornøyd 24,- i uken er jo ingenting. 2 cola Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 Jeg foretrekker TV2 sine kommentatorer. Øyvind Alsaker er tidenes. 9218024[/snapback] Syntes Alsaker er ræva. Fredheim derimot! Og han nordlendingen som kommenterer Serie A på C+. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 Betaler med VISA. 24,- i uken, og du får streams til de alle fleste kamper rundt om i europa. Får PL, CL, EM-kvalikk kamper +++ Jeg er iallefall fornøyd 24,- i uken er jo ingenting. 2 cola 9218791[/snapback] Ok. Problemet er bare det at jeg ikke har VISA... Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 Hehe! Synest Knut Thorbjørn eggen sine gullkorn kan være litt artige å hørre på eg! "0-0 til pause og selv DET er for mye!" Mått le litt då! Eg såg samtlige 90 + tillegg på kampen i går, men hadde ikkje tid til å sjå straffer! LEIT! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 Bummer at jeg ikke vant på oddsen i går. Ifølge Unibet, ble kampen uavgjort. Ran! Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 vel jeg liker godt tv3 kommentatorene er flinke jeg =) de som kommenterer champions league. liker ikke semb... han er bare den verste RBK lovern! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 Den verste kommentatoren i mine øyne er han fra Eurosport. Under kampen mellom Werder Bremen og Liverpool brukte han 30 min på å finne ut av lagoppstillingene. Mens i andre så brukte han kun 20 min. Og han har blandet spillere i flere kamper... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 Tv3 sine er jo ræva. Det virker som de har null "grunn-peiling" men bare pugger litt foran kampene. Dermed presterer dem jo å si feil navn på feil spillere. Det verste er når de kommer med eldgamle united-"nyheter". Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 http://video.google.com/videoplay?docid=6968043898602215879 Anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå