Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jøss,kun 6 poster om Liverpool-kampen. Er dere syke? Imponerende non the less. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jøss,kun 6 poster om Liverpool-kampen. Er dere syke?Imponerende non the less. Hva er TiA-tråden for da? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jøss,kun 6 poster om Liverpool-kampen. Er dere syke?Imponerende non the less. Halvparten er jo i Manchester eller på fylla. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Faktisk litt stolt av dere på forumet i dag. Faen meg godt å se folk reagerer på at vedkommende printet 32 på ryggen. United tråden har tydeligvis blitt mer "hardcore" enn den var før, da dette ville blåst forbi som ingenting har skjedd. http://www.dailystar.co.uk/football/view/9...-at-in-Turkey-/ Endret 19. september 2009 av Sir Game Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hvordan i alle verdens dager kunne du velge 32, Sameboe? Ser du på deg selv som Judas? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Sameboe har vel ikke postet enda? Håper han var ironisk, selv om jeg tviler på det... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jøss,kun 6 poster om Liverpool-kampen. Er dere syke?Imponerende non the less. Bare en post der du kommenterer liverpool stoff i United tråden? DET er hvertfall imponerende. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg ville selv aldri kjøpt en United-drakt med 32 på ryggen, men jeg er moden nok til å sette pris på Tevez' bidrag i United-drakten. Særlig den første sesongen var han stor, blant våre 5 beste spillere. Synd at han viste seg som en kukk, tror han ville spilt en viktig rolle også i dette årets lag. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Tevez ville sannsynligvis "tatt" flere kamper fra Berbatov nettopp fordi han var en syteunge som krevde spilletid og derfor er jeg glad vi ikke valgte å kjøpe han. Bidragene hans hadde blitt husket med glede hvis han ikke hadde vært ute å vist sitt sanne jeg. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Faktisk litt stolt av dere på forumet i dag. Faen meg godt å se folk reagerer på at vedkommende printet 32 på ryggen. United tråden har tydeligvis blitt mer "hardcore" enn den var før, da dette ville blåst forbi som ingenting har skjedd. http://www.dailystar.co.uk/football/view/9...-at-in-Turkey-/ Du var ikke her når det var kun hardcore her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Korrekt! SAF må ut! Her er ei liste over mulige (og umulige) kandidater.19 år ja, like gammel som meg det.. Er vel på tide å ta hatten og gå snart. Men har er på ein "løpende" kontrakt am i right? Det betyr vel at han kan få sparken når som helst? Side 10 elns, mye morsomt bakover... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Faktisk litt stolt av dere på forumet i dag. Faen meg godt å se folk reagerer på at vedkommende printet 32 på ryggen. United tråden har tydeligvis blitt mer "hardcore" enn den var før, da dette ville blåst forbi som ingenting har skjedd. http://www.dailystar.co.uk/football/view/9...-at-in-Turkey-/ Du var ikke her når det var kun hardcore her Tilbake i disse dagene? Jeg håper Bennet blir truffet av lynet. Uansett synes jeg vi har fått en bedre dommer. Clattenburg har dårlig innsikt i spillet og trekker ofte ned tempoet med helt unødvendige avblåsninger. Å han kan finne på og gi fordel i helt hårreisene situasjoner, og motsatt. Ja, hadde vært konge om lynet slo ned i Bennet. , men for å være seriøs. Jeg har lest litt lenger tilbake i tråden og jeg kan ikke si at det virket noe mer "hardcore" enn det jeg har opplevd her selv, men fantes det en annen tråd før dette? Åååååååå hvordan tiden har gått: Når hadde jeg noe med saken å gjøre? Fletcher er rett og slett for dårlig for Man Utd. Han har = 0 sterke kvaliteter. Mye bedre å gi andre unggutter med talent få spiller mer. Men Fletcher er jo fin stallfyll da. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Er det bare meg eller så vi en starfish i dag? Fikk ikke sett reprisen, men mener klart at Gerrard kasta seg til et frispark i en duell mot Hines ellerno. Moro å sett reprisen bare. Over til noe annet. Håper alle bidrar med god stemning her før kampen i morgen. FAEN som jeg gleder meg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Kan knapt vente til kampen i morgen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Er Tevez klar\skadefri til imorgen? Han kan godt takles hardt,spør du meg. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Han var i lett trening i dag, krysser fingrene for at han spiller i morgen. Det blir gøy å se Vidic putte det lille svinet i innerlomma og knuse han. Endret 19. september 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Gir han 5 min før han går sippende av banen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Mye tøft preik her inne nå...håper det samme eg også, missforstå meg rett, men HVA om Tevez er med på å senke oss...er dere like tøffe i trynet da? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Er Tevez klar\skadefri til imorgen?Han kan godt takles hardt,spør du meg. Deilig å se at fler hadde stått bak en hodeløs Neville/(Rooney/)Scholes-takling i morgen. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Jeg støtter nesten aldri at man skal gå ut for å sette en saftig sklitakling i knehasene på en spiller, men med tanke på at man under krigen skjøt forrædere synes jeg Tevez i det minste burde få noen knotter i beina. Såpass fortjener han. Endret 19. september 2009 av Tobbe777 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå