Sheasy Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Manchester-derbyene er alltid vanskelige kamper. I år er City bedre enn noensinne, og jeg tror det blir en ekstremt tøff kamp. For all del, det kan godt være vi overkjører de, men mest sannsynlig blir det ganske jevnt. Har vi ikke dagen får vi ikke tre poeng. Det er ingen skam å ikke få tre poeng her. Selv om vi er Manchester United. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Er ikke bekymret for insatsen vår. Den har vert bra og det tror jeg kommer til å fortsette. Det jeg er litt redd for er at motivasjonen til City er større enn vår. Noe alla Burnley kampen. De kan klare å kjempe oss ut, og vinner de denne kampen så vil de besvare en del av spørsmålene som er blitt stilt om hvor City står i opningen av denne sesongen. Jeg forventer en kamp lik de vi har hatt mot dem i det siste. Jeg tror de vil angripe oss, derfor jeg vil ha kontringstyrke i laget. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Forventer innsats mot City på søndag og håper på: Foster, O'Shea, Ferdinand/Evans, Vidic, Evra, Valencia, Giggs, Fletcher, Nani, Berbatov og Rooney. Endelig et laguttak jeg er helt enig i. Dere har mange merksnodige meninger, det skal dere ha. Wis og jeg er som regel enige Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Vil hvertfall ha Fletcher på banen i morra. Noe annet vil være galskap i en kamp som city kampen. Han er jo 3 mann alene på midtbanen når det gjelder å vinne baller tilbake. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Skjønner ærlig talt ikke hva som er å diskutere. Det er en vanskelig kamp hvor dere må spille offensivt, da er jo bare en lagoppstilling noe alternativ: O'Shea - Ferdinand (hvis mulig) - Vidic - Evra Valencia ------- Giggs - Fletcher ------- Nani --------------Rooney------Berbatov------------ Det er i hvert fall det laget jeg ville vært mest redd for på OT. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Er lite gøy å se statusen til Sameboe på face. Jeg vil og være i Manchester! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Er lite gøy å se statusen til Sameboe på face. Jeg vil og være i Manchester! What Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hvor bør man sitte om man skal til Old Trafford? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Helst på tribunen. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Tenkte noe i retning av West End, men har inntrykk av at der er det drøssevis av fanatikere. . . . Satser på midten på South stand Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Tenkte noe i retning av West End, men har inntrykk av at der er det drøssevis av fanatikere. . . . Satser på midten på South stand Stretford end er stedet du vil være. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Ja, i utgangspunktet er det egentlig det Men tror jeg bestiller over innbytterbenken på South end. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg drømte at Fletcher ble utvist på dagens trening etter to gule kort og måtte stå over derbyet. Huff. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg drømte at Fletcher ble utvist på dagens trening etter to gule kort og måtte stå over derbyet. Huff. Hahahahaha!!! Utvist på trening med to gule Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5569299,00.html @Limbeck "I won't be happy with anything but Premiership and Champions League medals this year, one of them won't make us happy, that shows just how big this club is." Så det er ikke bare jeg som forventer medaljer. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jasså ja, kampen er ikke før i morgen... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Da har jeg kjopt meg den nye drakta! Ble med mitt eget navn bakpaa, og nummer 32! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Eget navn er så ufattelig harry. Og 32? Du har lyst til å leke med livet ditt altså? Endret 19. september 2009 av NightKeeper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå