steen_jadd Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Men hva gjør vi når VDS er tilbake? Jeg mener det ikke er noen automatikk i at han skal gå rett inn på laget. Særlig hvis vi virkelig skal satse på Foster som førstekeeper. Jeg er enig. Foste har spilt bunnsolid i PL denne sesongen. Har har vartet opp med noen redninger av en annen verden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 En ting SAF har gjort bra i denne perioden, er at han ikke har byttet på Foster og PIG i mål. Det hadde nok endt opp som Carroll og Howard (at de spiller annen hver kamp, og slipper inn mål også). Nå har Foster fått inn litt rutine, og har også blitt mer stabil. Bra valgt av SAF. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg har vært veldig sekptisk til Foster tidligre. Jeg har hatt det intrykket av at han har rota for mye med basic ting, men jeg må si han har vist at han har kvaliteter i sessonginnledningen. Hadde noen spurt meg i fjor om Foster kunne vært en erstatter for VDS hadde jeg sagt nei, men nå når jeg har sett han mer i action ser jeg at han har et stort talent. Jeg håper han fortsetter i målet selvom VDS kommer tilbake, jeg tror det er viktig. Det at han har fått mye spilletid i starten av sessongen tror jeg har vært viktig for han og for om vi kommer til å ha han i troppen i fremtida. Hadde VDS ikke blitt skadet så kunne det fort ha tært på hans tolmodighet, og han ville kansje ha funnet noe annet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Uansett, om vi starter med 4-5-1 mot City, da kommer jeg til å slite av meg håret. Jeg vil og SKAL ha Rooney og Berbatov sammen på topp! Noe annet er uaktuelt. Hører du Sir Alex. Den er Roger og notert. Skal ta det med han på møtet vi skal ha før kampen søndag. Doin it the Kjakan way. Vil tro at grunnen til at det ble Rooney alene på topp på tirsdag var mye grunnet City kampen søndag. Så kan ikke fatte at Alex (Jepp, er på fornavn) ikke kjører Berby og Rooney på topp. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Kunne jo ha brukt Owen på tirsdag da. Han må tross alt få spilletid hvis han skal komme seg i kampform. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Helt enig latias Takk tc. Endret 18. september 2009 av Jotun Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jotun, han sa "på tirsdag", ikke søndag. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Da var jeg fremme i Manchester Alastor skal vaere i samme hotel som meg, men aner ikke hvordan han ser ut! Naa tenkte jeg meg ut aa ete om to sek! Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Have fun! Huske og stikka innom Long Legs og da Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Have fun! Huske og stikka innom Long Legs og da Hva og hvor er det? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Da var jeg fremme i Manchester Alastor skal vaere i samme hotel som meg, men aner ikke hvordan han ser ut! Naa tenkte jeg meg ut aa ete om to sek! Lykke til! Husk å bue hver gang City har ballen. Håper du har kjøpt inn Fisherman Friend. Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Strippeklubb, ligger i Chinatown området. Husker ikke helt eksagt, men dere finner ut av det. + det er mye gode barer og klubber rundt omkring der. Vi traff utroligt mye kjekke folk der. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Da var jeg fremme i Manchester Alastor skal vaere i samme hotel som meg, men aner ikke hvordan han ser ut! Naa tenkte jeg meg ut aa ete om to sek! Ikke ulik Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Fy faen som jeg misunner dere nå! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Uansett, om vi starter med 4-5-1 mot City, da kommer jeg til å slite av meg håret. Jeg vil og SKAL ha Rooney og Berbatov sammen på topp! Noe annet er uaktuelt. Hører du Sir Alex. Den er Roger og notert. Skal ta det med han på møtet vi skal ha før kampen søndag. Doin it the Kjakan way. Vil tro at grunnen til at det ble Rooney alene på topp på tirsdag var mye grunnet City kampen søndag. Så kan ikke fatte at Alex (Jepp, er på fornavn) ikke kjører Berby og Rooney på topp. Tror Owen kan passe likså bra sammen med Rooney mot City. Tror også det blir viktig med en spiller som Park Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Så du vil se Park i oppstillingen på søndag? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Park er til tøffe borteturer. Trenger han ikke i en hjemmekamp mot City. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 City kampene blir ofte en slosskamp. Park er en sliter som tåler en trøkk. Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Helt enig, her må vi gå ut med alt offensive kruttet vi har! Hadde vore stilligt å gått ut i 4-3-1-2formasjon med; Oshea-Evans-Vidic-Evra (glemte back 4'en) Valencia-Anderson-Nani Berbatov Rooney - Owen Endret 18. september 2009 av pound99 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 City kampene blir ofte en slosskamp. Park er en sliter som tåler en trøkk. City har Adebayor, Robinho og Benjani ute, mens Santa Cruz, Tevez og Ireland er tvilsomme. Tviler på at de kommer til å angripe så veldig på bortebane med SWP, Barry og Bellamy i front. Vi må gå offensivt ut, og angripe på hjemmebane. Vi skal ikke prøve å få uavgjort, men vinne kampen. Derfor kan vi spare Park til en tøffere kamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå