Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nydelig. Saar med tre strafferedninger. Dårligte straffer fra Chelsea men stort alikevel. Ble så skuffet over at tv3 ikke sendte premieutdeling .

 

Stor kamp av Evra og Rooney. Giggs var også god sammen med mange andre. Ronaldo virket litt hemmet av noe. Han fikk aldri opp farten. Håper det bare er en bagatel. Nani var nervøs. Kom veldig galt ut med feil sko og han slet litt med troen på det han gjorde, men han er ung i ny klubb. Det ordner seg helt sikkert.

 

Vi slo Chelsea helt fortjent og det ser bra ut synest jeg. Vi fungerer bra sammen. Godt pasnings spill og gode løp. Hurtige kontringer. Forsvaret var sterkere nå enn mot Inter. Får vi igang de nye sammen med at noen skader leger seg så har vi en bra benk også. Håper spesielt Gary og Saha blir fort klar igjen.

Lenke til kommentar

GRATULERER ALLE UNITED FANS :):)

 

Bra kamp av United, sjangsemessigt så burde vell vi ha ordnet seier allerede FØR straffesparkkonkuranssen!

 

Men ALLTID like skøy å slå chelsea..!

 

 

Van der sar viste seg bra fram på straffene :)

 

Rio,Rooney og Carrick viste at dei kunne scora på straffe :)

 

 

Mesteparten va bra i dag :)

 

 

Nok ein gang :) GRATTIS FOLKENS :)

 

 

SNART SERIESTART :):):)

Lenke til kommentar
I Monaco så var han vel like mye kant/ving som back hvis jeg ikke husker feil...

9213880[/snapback]

 

Han har spilt ving for United i korte perioder tidligere også. Han er enormt morsomt å se på offensivt synes nå jeg i alle fall :)

9214163[/snapback]

 

Det er jeg klar over, tenkte bare jeg skulle klarere litt opp i fortiden han litt :)

Lenke til kommentar

Herlig med seier over Chelsea idag. Vi burde avgjort kampen før ordinær tid. Straffespark-konkurranse blir alt for spennende. Heldigvis ble ikke denne det takket vår egen Edwin van der Sar. :cool:

 

Silvestre slet i noen perioder med Wright-Phillips, men en back skal være utrolig god for å ikke gjøre det.

 

Nå er det bare en uke til ligastart. Gleder meg! :cool:

Lenke til kommentar
Herlig med seier over Chelsea idag. Vi burde avgjort kampen før ordinær tid. Straffespark-konkurranse blir alt for spennende. Heldigvis ble ikke denne det takket vår egen Edwin van der Sar.  :cool:

 

Silvestre slet i noen perioder med Wright-Phillips, men en back skal være utrolig god for å ikke gjøre det.

 

Nå er det bare en uke til ligastart. Gleder meg!  :cool:

9215719[/snapback]

Jeg var da litt imponert over Silvestre, god til og plassere seg å så ikke ut som han hadde vært på benken i et år.

Lenke til kommentar
Jeg var da litt imponert over Silvestre, god til og plassere seg å så ikke ut som han hadde vært på benken i et år.

 

Ja, Silvestre spilte ingen dårlig kamp idag. Men jeg synes han i perioder slet med Wright-Phillips. Men han gjorde mye bra også. Og da Wright-Phillips dro av en finte eller to og Silvestre ble lurt så brukte Silvestre farten sin til å løpe han opp.

 

Han er utrolig rask så han er en grei squad-spiller. Ingen tvil om det.

Lenke til kommentar

Sitter å skal bestille meg canal + nå, fryktelig dum spørsmål egentlig (kanskje) men blir det noen gang sendt kamper på Canal + Mix? Eller er det kun repriser å sånt som går der. Trenger ikke å bestille alle canal + kanalenen hvis det ikke går kamper på Mix da bestiller jeg bare sport 1 & 2...

Lenke til kommentar

Når jeg bestiller fra get så er det jo hele 20 kroner i månden :) Men jeg kommer ikke til å bruke film kanalene i hele tatt, til det så har jeg en DVD spiller og en HD DVD spiller, bestiller bare hvis det blir sendt kamper på mix ikke noe annet...

 

Edit: Da blir det full Canal + pakke...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Du vil ikke angre!

9217341[/snapback]

 

Får pokker ikke håpe det, blir første gang siden nrk hadde premier league (het vel ikke det den gangen) at det blir fast titting av PL. De siste årene har det blir streaming på nett fra PL og nå er den tiden heldigvis forbi :w00t:

Lenke til kommentar
Du vil ikke angre!

9217341[/snapback]

 

Får pokker ikke håpe det, blir første gang siden nrk hadde premier league (het vel ikke det den gangen) at det blir fast titting av PL. De siste årene har det blir streaming på nett fra PL og nå er den tiden heldigvis forbi :w00t:

9217404[/snapback]

Jeg synes forsåvidt streams har sine fordeler innimellom. Liker mye bedre engelske kommentatorer. Det siste året har det vært litt for mange latterlige Canal+ kommentatorer.

Lenke til kommentar

Kan vel kanskje tenkes, men jeg velger heller bilde over kommentatorer for å si det sånn. Så lenge de ikke har Harald Bredli eller Ernst A. Lersveen med Hoff som ekspert så overlever jeg det meste for å si det sånn.

 

Men ingen slår Arne og Drillo, det nærmeste jeg har kommet var Knut Th. Gleditch og Eggen Jr...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...