Sheasy Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Han var for eksempel ikke akkurat super i fjor. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 shit, vi bør banke han!Akkurat! Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Han var for eksempel ikke akkurat super i fjor. Han var helt grei. Og vi vet alle hvilket potensiale han har. Tror han ville passet utmerket i årets United-lag. Selv om jeg for øyeblikket er fornøyd med Nani. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Silva er oppskrytt. Skulle vi ha brukt masse penger, skulle vi ha brukt det på Ribery. Ser at Rio er tvilsom til City-kampen. Skjer med han egentlig? Hva i all verden får deg til å mene at David Silva er oppskrytt? Han hadde sikkert kostet rundt 30 millioner, og det synes jeg er altfor mye for en spiller som ikke hadde verdens beste sesong i fjor, og som aldri har spilt i England. Tror ikke han ville ha lykkes helt med spillerstilen til United, og tempoet i PL. IMO så hadde det vært penger rett i dass. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Å bruke så mye penger på en spiller som aldri har spilt i PL er såklart et sjansespill, men jeg tror det kunne slått positivt ut. Ribèry, som også etter min mening ville vært et spennende kjøp, har jo heller aldri spilt i England. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 tysk liga er mye mer lik engelsk liga enn spansk. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Silva er helt klart en god spiller, for all del, men det er ikke gitt at han hadde styrket United nevneverdig. I tillegg har han heller ikke spilt ving på flere sesonger. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Å bruke så mye penger på en spiller som aldri har spilt i PL er såklart et sjansespill, men jeg tror det kunne slått positivt ut. Ribèry, som også etter min mening ville vært et spennende kjøp, har jo heller aldri spilt i England. Men til gjengjeld er jo Ribery en større og bedre spiller. Ribery er også mer målfarlig. Scorte 14 mål på 36 kamper forrige sesong, mens Silva ikke har scoret så mange mål i hele Valencia-karrieren. Og som Daniel sier, så er BL mer lik PL. Usikker på tempoet og spiller (i og med at jeg ikke ser all verdens av BL-kamper), men klimaet er ganske lik som i England. Ribery er vant til kulde, mens det ikke er så kaldt om vinteren i Spania. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Joda, jeg vet at den tyske ligaen likner mer på den engelske enn den spanske. Men vi har også mange eksempler på spillere som kommer fra La Liga til PL, og takler dette fint. Sheasy: Hvis jeg husker rett, så spilte han vel alle kampene i EM som ving? Og gjorde sakene sine bra. Endret 18. september 2009 av passion Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Joda, jeg vet at den tyske ligaen likner mer på den engelske enn den spanske. Men vi har også mange eksempler på spillere som kommer fra La Liga til PL, og takler dette fint. Men så har du jo spillere som ikke takler det så fint. Da er de 30 millionene bortkastet. Uansett, han er jo ikke en direkte ving, så det der hadde vært en for stor risk å ta. Vi har Valencia, Nani og Park, og hvis vi trenger en spiller til, så hadde det vært Ribery. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hva tror dere om ryktene rundt Carrick i en eventuell byttehandel mot Modric? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hvem er det som melder dette? Som Carrick har spilt denne sesongen, så sier jeg ikke nei takk. Men jeg vet hva Carrick er god for. En fryd å se han spille når han er i form. Så jeg hadde sagt nei. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Leste det på Manchester Evening News. Sier ikke nei takk jeg heller. http://www.manchestereveningnews.co.uk/spo..._room_misfiring Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Las en statistikk i US mens jeg dreit isted, som påstod at Foster var bedre enn VDS i mål. Hvorfor? Han hadde færre innslupne mål per minutt i disse tre kampene enn VDS hadde over hele sesongen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Las en statistikk i US mens jeg dreit isted, som påstod at Foster var bedre enn VDS i mål. Hvorfor? Han hadde færre innslupne mål per minutt i disse tre kampene enn VDS hadde over hele sesongen. På den måten er vel Ben Amos verdens beste keeper. Gjorde det bra i LC-kampen han fikk stå i fjor. Og Macheda er verdens beste spiss. Han er den som scorer flest mål pr. time. Endret 18. september 2009 av Latias Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 NK: Hvem vil du ha på høyre da? For guds skyld ikke Fletcher. Er Nani skada? Er ikke oppdatert atm. Om ikke er jo eneste alternativ Park, ellers ingen Valencia. svar til alle; hvorfor fletch på høyre? ? Håper på: Foster O'Shea - Vidic - Ferdinand - Evra Fletcher - Giggs - Anderson Valencia Berbatov - Rooney Enig i lagoppstillingen, men kjør heller en 4-4-2 med Valencia på høyrekant. Han var glitrende i Istanbul. Jeg skriver at jeg vil ha en 4-4-2 med Valencia på høyrekant, Anderson / Fletcher sentralt og Giggs som venstreving / sentral Ikke ? meg. Trenger vel litt vingkraft på venste også. Giggs spiller som Latias nevnte kun sentralt i disse dager. Blir ikke noen av lagoppstillingene deres, men la gå. Las en statistikk i US mens jeg dreit isted, som påstod at Foster var bedre enn VDS i mål. Hvorfor? Han hadde færre innslupne mål per minutt i disse tre kampene enn VDS hadde over hele sesongen. På den måten er vel Ben Amos verdens beste keeper. Gjorde det bra i LC-kampen han fikk stå i fjor. Og Macheda er verdens beste spiss. Han er den som scorer flest mål pr. time. Nok ekspempler, jeg skjønner at det er noe som skurrer... Var vel bare et stunt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Leste det på Manchester Evening News. Sier ikke nei takk jeg heller. http://www.manchestereveningnews.co.uk/spo..._room_misfiring August 26, 2009 Har ingen tro på at Anderson drar med det første, men Carrick har jeg mistanker om at mangler det ypperste for å beholde Sir Alex gunst nå som Scholes falmer å han vil måtte bære mesteparten av ansvaret. Carrick er fantastisk i perioder, men når han sliter med selv det defensive som før var hans mest stabile punkt må man starte å sette spørsmålstegn. I år har det variert mellom godt og totalt elendig. Men jeg vil uansett beholde mannen, å heller skaffe noe mer kreativ ved hans side. Anderson er backup for han, og Fletcher er der for å gjøre det som trengs når det trengs. Uansett, om vi starter med 4-5-1 mot City, da kommer jeg til å slite av meg håret. Jeg vil og SKAL ha Rooney og Berbatov sammen på topp! Noe annet er uaktuelt. Hører du Sir Alex. @Fletcher på høyrekant, vel han gjorde en strålende jobb der mot Spurs. Endret 18. september 2009 av Hyrlen Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Las en statistikk i US mens jeg dreit isted, som påstod at Foster var bedre enn VDS i mål. Hvorfor? Han hadde færre innslupne mål per minutt i disse tre kampene enn VDS hadde over hele sesongen. Tror du må lese den artikkelen en gang til. Statistikken påstår ikke at Fosten har vært bedre enn VdS, men den viser klart og tydelig at han faktisk har vært bedre enn VdS på samme tidpunkt i fjord. Det at han har færre innslupne mål er bare en liten del av statistikken. Statistikken viser at Foster har hatt en meget god sesonginnledning. Såvidt jeg husker (jeg leste artikkelen i går) så har ingen påstått at Foster er en bedre keeper enn VdS? Tror du må lese artikkelen på nytt og tolke statistikken i stedet for å lese direkte av tabellene. Synes også å huske at artikkelen ble avsluttet med en konklusjon som sier at om Foster fortsetter det solide spillet så har United en fremtidig førstekeeper. Endret 18. september 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Men hva gjør vi når VDS er tilbake? Jeg mener det ikke er noen automatikk i at han skal gå rett inn på laget. Særlig hvis vi virkelig skal satse på Foster som førstekeeper. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Foster har fortsatt for mye rusk til at han kan hevde seg mot SAR, så om man tenker kun denne sesongen så bør nok Sar ta over. Tenker man ti år frem i tid bør Foster stå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå