pound99 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Aldri, ikke pokker om det skjer. Har du vært på Bishop i år? Det synger jo Who's that twat from Argentina, who's that moneygrabbing whore, Carlos Tevez is his name, and he hasn`t got a brain, and he wont be winning trophies anymore!! så bare juling jo. Hele Stretford End vil gi han en opplevelse så han aldri glemmer, + et par stygge gloser og!! Håper han skal spille, så Vidic skal gi han så det suser. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Vi kan aldri vite. Han har aldri sagt ett ord om fansen, har sagt at han virkelig elsket fansen og at det var klubben han ikke følte seg velkomen i.. Det kan godt hende det blir en blanding i hvertfall.. Han har sagt dritt om klubben helt siden City kjøpte han. At United-fansen skal forsvare en spiller som snakker dritt om klubben, er noe av det mest idiotiske jeg har hørt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Håper på denne oppstillinga til søndag: (Ja, dette var egentlig bare for å teste.) Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Enig med deg Points, men har veldig lyst og se Anderson denne kampen, føler formen hans er litt inne nå. MEn, duoen Fletcher og Anderson?? Har en dårlig følese av at vi får se Carrick fra start denne kampen.. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hvor ble det av de 100 oppstillingsbildene som var før hver kamp i en periode? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Håper på: Foster O'Shea - Vidic - Ferdinand - Evra Fletcher - Giggs - Anderson Valencia Berbatov - Rooney Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hvorfor det? Valencia er jo klart best som ving, hvor han ikke er så sentral, men får gått til dødlinja og får lagt innlegg. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Håper på: Foster O'Shea - Vidic - Ferdinand - Evra Fletcher - Giggs - Anderson Valencia Berbatov - Rooney Enig i lagoppstillingen, men kjør heller en 4-4-2 med Valencia på høyrekant. Han var glitrende i Istanbul. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Fordi de tre på midten storspilte mot Spurs. Kan jo kjøre med 4-3-3 med Owen i stedet, men tviler på at SAF bruker alle spissene samtidig. Eller så kan man spille 4-4-2 med det laget. Fletcher på høyre og Valencia på venstre. EDIT: Svaret var til TomHel. Men helt enig med NK. Endret 18. september 2009 av Latias Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) NK: Hvem vil du ha på høyre da? For guds skyld ikke Fletcher. Er Nani skada? Er ikke oppdatert atm. Om ikke er jo eneste alternativ Park, ellers ingen Valencia. svar til alle; hvorfor fletch på høyre? Endret 18. september 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 NK: Hvem vil du ha på høyre da? For guds skyld ikke Fletcher. Er Nani skada? Er ikke oppdatert atm. Om ikke er jo eneste alternativ Park, ellers ingen Valencia. svar til alle; hvorfor fletch på høyre? Nani er ikke skadet. Poenget er at alle de fire har storspilt de to siste kampene. Så hvis Valencia ikke passer inn i en 4-3-1-2 formasjon, så er nok 4-4-2 med Fletcher på kant eneste løsningen. Eller 4-3-3 med Valencia som spiss. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 NK: Hvem vil du ha på høyre da? For guds skyld ikke Fletcher. Er Nani skada? Er ikke oppdatert atm. Om ikke er jo eneste alternativ Park, ellers ingen Valencia. svar til alle; hvorfor fletch på høyre? ? Håper på: Foster O'Shea - Vidic - Ferdinand - Evra Fletcher - Giggs - Anderson Valencia Berbatov - Rooney Enig i lagoppstillingen, men kjør heller en 4-4-2 med Valencia på høyrekant. Han var glitrende i Istanbul. Jeg skriver at jeg vil ha en 4-4-2 med Valencia på høyrekant, Anderson / Fletcher sentralt og Giggs som venstreving / sentral Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Tevez tok visst straffe på treninga i stad, og det gikk visst ikke så bra. name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>r"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>r" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Neida Endret 18. september 2009 av Raste Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg skriver at jeg vil ha en 4-4-2 med Valencia på høyrekant, Anderson / Fletcher sentralt og Giggs som venstreving / sentral Giggs kommer nok ikke til å spille venstrekant. Det har SAF sagt. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg skriver at jeg vil ha en 4-4-2 med Valencia på høyrekant, Anderson / Fletcher sentralt og Giggs som venstreving / sentral Giggs kommer nok ikke til å spille venstrekant. Det har SAF sagt. Jeg er klar over det. Men det kan godt hende de setter opp laget slik at Giggs står oppført som venstrekant, selv om han kommer til å være sentral. Hvis du skjønner hva jeg mener? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg skriver at jeg vil ha en 4-4-2 med Valencia på høyrekant, Anderson / Fletcher sentralt og Giggs som venstreving / sentral Giggs kommer nok ikke til å spille venstrekant. Det har SAF sagt. Jeg er klar over det. Men det kan godt hende de setter opp laget slik at Giggs står oppført som venstrekant, selv om han kommer til å være sentral. Hvis du skjønner hva jeg mener? Så hvis han, Fletcher og Anderson skal være sentrale, hvordan skal formasjonen på banen være da? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=14376034 Les. Man Utd vs. City. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Så hvis han, Fletcher og Anderson skal være sentrale, hvordan skal formasjonen på banen være da? Tottenham-like tenker jeg, bare vi nå også kan komme rundt på kanten(e). Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 shit, vi bør banke han! Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Silva er oppskrytt. Skulle vi ha brukt masse penger, skulle vi ha brukt det på Ribery. Ser at Rio er tvilsom til City-kampen. Skjer med han egentlig? Hva i all verden får deg til å mene at David Silva er oppskrytt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå