banansplitt™ Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) http://www.skysports.com/fun_games/missing...3935628,00.html Brukte 1.26 på å greie alle. Slet litt med venstrekanten da. Husker jeg fullstendig feil nå, eller startet ikke Beckham på benk den kampen? EDIT: Kanskje ikke.. mente det var sånn at Beckham startet på benken, og at det ikke var før han kom inn vi greide å snu det.. Endret 17. september 2009 av Points Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 http://www.skysports.com/fun_games/missing...3935628,00.html Brukte 1.26 på å greie alle. Slet litt med venstrekanten da. Husker jeg fullstendig feil nå, eller startet ikke Beckham på benk den kampen? EDIT: Kanskje ikke.. mente det var sånn at Beckham startet på benken, og at det ikke var før han kom inn vi greide å snu det.. Man Utd: Barthez, Neville, Blanc, Johnsen, Irwin (Silvestre, 45), Beckham, Butt (Solskjaer, 40), Scholes, Veron, Cole, van Nistelrooy. Subs not used: Carroll, Chadwick, Neville. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hvordan er det med HD-kamper fra Old Trafford? Sender Can+ kamper i HD fra uniteds hjemmekamper, eller er det kun fra bortekampene en har mulighet til HD-kvalitet? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Det går da HD- kamper fra Old Trafford også. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Det går da HD- kamper fra Old Trafford også. Det gjør det ja? synes det er så sjelden å se i hd fra OT... Må sjekke opp dette litt forstår jeg. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Er ikke Tosic med i CL troppen? Ser reservelagskampen mot scouserene nå og Tosic storspiller i en kamp vi sliter. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Det er han ikke nei. Ble vraket til fordel for Obertan om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Det er da veldig positivt for Obertan. At han allerede er foran Tosic i køen er ganske imponerende.. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Egentlig ikke. Tosic har gjort alt annet enn å tilvende seg til engelsk fotball. Han har en fysikk på nivå med jentelag i 12 års alderen. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Vel, Tosic storspilte under preseason. I tillegg har han visstnok storspilt på reservelaget, selv om noen sier at han ikke er god nok for førstelaget. Jeg syntes det er litt urettferdig hvor lite spilletid han har fått. Nå har Nani startet bra denne sesongen, med et lite unntak av Besiktas- kampen, men Tosic burde ha fått noe spilletid. Han har vel ikke en gang vært på benken. Han har vel også spilt jevnlig på landslaget i det siste. Det burde gitt ham noen sjangser på førstelaget framor Obertan som er uprøvd og returnerer etter en ca. 3 måneders lang skade. Fysikken har nok bedret seg siden vi så ham de første gangene når han var innbytter hos oss i fjor. Men hvor sterk fysisk han er vet jeg ikke. Men han kommer tross alt fra samme nasjon som Vidic. Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Owen Hargreaves så fikk Tosic sin plass i CL. Jeg hadde stor tro på denne Tosic, men guten ser ut og mangle en del i fysiken sin. Det er synd, vi trenger noe stabilt på venstre siden, håper vi kan hente Silva. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Silva er oppskrytt. Skulle vi ha brukt masse penger, skulle vi ha brukt det på Ribery. Ser at Rio er tvilsom til City-kampen. Skjer med han egentlig? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Obertan spilte fast i en Ligue 1 klubb det er klart at han er foran i køen. Tosic må bli større. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Som pound99 sier, så var det Owen Hargreaves som fikk "plassen til Tosic" i CL troppen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Faen, jeg tenkte kampen var på lørdag. Men så er det på fuckings søndag. Søndagskamper er nesten verre en 18.30 kamper. Faen. Uansett, det gir Tevez en ekstra dag for meg hvertfall til å bli frisk. Gleder meg til å se det stygge trynet hans bli buet inn på Old Trafford om han spiller. Er så sjeleglad at han ikke spiller for oss lenger, æresløse kreket. TEVEZ. OFC Endret 18. september 2009 av Hyrlen Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Ehh... Sikker på du har skrevet riktig navn? Speaking of Judas: http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5566796,00.html Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Uansett, det gir Rio en ekstra dag for meg hvertfall til å bli frisk. Gleder meg til å se det stygge trynet hans bli buet inn på Old Trafford om han spiller. Er så sjeleglad at han ikke spiller for oss lenger, æresløse kreket. 1. Rio skal gi deg en ekstra dag til å bli frisk? 2. Gleder du deg til å se det stygge trynet til Rio? 3. Vil du at Rio skal bli buet? 4. Spiller ikke Rio for oss lenger? 5. Er Rio et æresløst krek? Endret 18. september 2009 av Latias Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Uansett, det gir Rio en ekstra dag for meg hvertfall til å bli frisk. Gleder meg til å se det stygge trynet hans bli buet inn på Old Trafford om han spiller. Er så sjeleglad at han ikke spiller for oss lenger, æresløse kreket. 1. Rio skal gi deg en ekstra dag til å bli frisk? 2. Gleder du deg til å se det stygge trynet til Rio? 3. Vil du at Rio skal bli buet? 4. Spiller ikke Rio for oss lenger? 5. Er Rio et æresløst krek? hahaha Det skal stå Tevez der en plass lille spammervennen. Satt å leste en artikkel om Rio samtidig som jeg skrev. Endret 18. september 2009 av Hyrlen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hehe. Da så. Speaking of Judas: http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5566796,00.html Så tullingen tror han blir mottat med åpne armer? Da tror jeg han får seg et sjokk på søndag. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Vi kan aldri vite. Han har aldri sagt ett ord om fansen, har sagt at han virkelig elsket fansen og at det var klubben han ikke følte seg velkomen i.. Det kan godt hende det blir en blanding i hvertfall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå