Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

http://www.skysports.com/fun_games/missing...3935628,00.html

Brukte 1.26 på å greie alle. Slet litt med venstrekanten da. :p

Husker jeg fullstendig feil nå, eller startet ikke Beckham på benk den kampen?

EDIT: Kanskje ikke.. mente det var sånn at Beckham startet på benken, og at det ikke var før han kom inn vi greide å snu det..

Endret av Points
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://www.skysports.com/fun_games/missing...3935628,00.html

Brukte 1.26 på å greie alle. Slet litt med venstrekanten da. :p

Husker jeg fullstendig feil nå, eller startet ikke Beckham på benk den kampen?

EDIT: Kanskje ikke.. mente det var sånn at Beckham startet på benken, og at det ikke var før han kom inn vi greide å snu det..

Man Utd: Barthez, Neville, Blanc, Johnsen, Irwin (Silvestre, 45), Beckham, Butt (Solskjaer, 40), Scholes, Veron, Cole, van Nistelrooy.

Subs not used: Carroll, Chadwick, Neville.

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Vel, Tosic storspilte under preseason. I tillegg har han visstnok storspilt på reservelaget, selv om noen sier at han ikke er god nok for førstelaget. Jeg syntes det er litt urettferdig hvor lite spilletid han har fått. Nå har Nani startet bra denne sesongen, med et lite unntak av Besiktas- kampen, men Tosic burde ha fått noe spilletid. Han har vel ikke en gang vært på benken. Han har vel også spilt jevnlig på landslaget i det siste. Det burde gitt ham noen sjangser på førstelaget framor Obertan som er uprøvd og returnerer etter en ca. 3 måneders lang skade.

Fysikken har nok bedret seg siden vi så ham de første gangene når han var innbytter hos oss i fjor. Men hvor sterk fysisk han er vet jeg ikke. Men han kommer tross alt fra samme nasjon som Vidic. :p

Lenke til kommentar

Faen, jeg tenkte kampen var på lørdag. Men så er det på fuckings søndag. Søndagskamper er nesten verre en 18.30 kamper. Faen.

Uansett, det gir Tevez en ekstra dag for meg hvertfall til å bli frisk. Gleder meg til å se det stygge trynet hans bli buet inn på Old Trafford om han spiller. Er så sjeleglad at han ikke spiller for oss lenger, æresløse kreket.

TEVEZ. OFC :)

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Uansett, det gir Rio en ekstra dag for meg hvertfall til å bli frisk. Gleder meg til å se det stygge trynet hans bli buet inn på Old Trafford om han spiller. Er så sjeleglad at han ikke spiller for oss lenger, æresløse kreket.

1. Rio skal gi deg en ekstra dag til å bli frisk? :dontgetit:

2. Gleder du deg til å se det stygge trynet til Rio? :dontgetit:

3. Vil du at Rio skal bli buet? :dontgetit:

4. Spiller ikke Rio for oss lenger? :dontgetit:

5. Er Rio et æresløst krek? :dontgetit:

:dontgetit:

Endret av Latias
Lenke til kommentar
Uansett, det gir Rio en ekstra dag for meg hvertfall til å bli frisk. Gleder meg til å se det stygge trynet hans bli buet inn på Old Trafford om han spiller. Er så sjeleglad at han ikke spiller for oss lenger, æresløse kreket.

1. Rio skal gi deg en ekstra dag til å bli frisk? :dontgetit:

2. Gleder du deg til å se det stygge trynet til Rio? :dontgetit:

3. Vil du at Rio skal bli buet? :dontgetit:

4. Spiller ikke Rio for oss lenger? :dontgetit:

5. Er Rio et æresløst krek? :dontgetit:

:dontgetit:

hahaha

Det skal stå Tevez der en plass lille spammervennen. Satt å leste en artikkel om Rio samtidig som jeg skrev.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...