tNy Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Prøver å vri seg unna nå. Men det er vel greit for liverpool fansen å pipe på sine egne når de leder. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Nei, mente det ikke seriøst. Det med pipinga "støtter" jeg ikke akkurat og vil aldri gjøre det. Mye bedre å synge og lage liv på tribunen, i positiv forstand om man vil ha mer offensiv fotball (flere mål). Piping kan jo bare ødelegge på selvtilliten og troen spillerne har på seg selv. Even so, var det en elendig kamp i går, så jeg skjønner hvorfor det ble pepet. Og med "dere" generaliserte jeg litt og tok de som var på OT under vårt oppgjør i fjor. Var jo relativt tynt i rekkene der 15 minutter før slutt. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5564725,00.html Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Denne må sees! Se filmen hos Youtube Endret 17. september 2009 av mx1000 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hahahahahaha, fytti hælvette. Måtte stoppe den mange ganger for å ikke dævve av latter. :!: Verste jeg har sett. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Tevez er jo bare dum, men for et forhold Evra og Park har sammen. Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Bare Evra: Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Evra virker som den desidert kuleste karen i troppen deres. Definitivt den Unitedspilleren jeg liker best om jeg måtte velge noen. Lenke til kommentar
tNy Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Kunne ikke vært mer enig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Skjønner ikke helt hva Tevez flirte av når Ji fikk Evra til å si "I am stupid". Han kan da umulig ha skjønt noe av det.... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Skjønner noen korte setninger tenker jeg. Hadde vert litt av et møte på kontoret til Fergie for å forklare hva som hadde skjedd med Park om han ikke kunne ha spilt Evra og Park har vert bestiser lenge. Foster sier at det var skremmende ute på banen på Tirsdag. Det tror jeg på. Fy flate for noen fans. Massiv intens piping hele tiden når vi hadde ballen. Endret 17. september 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hihi, han vil til oss og ikke til røverne i Liverpool Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 The Sun, sier sitt..... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 The Sun, sier sitt..... Hmmm, true enough... En dag til jeg drar til Manchester Sitter vel på flyet imorgen på dette tidspunktet! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Fortsatt 3 dager til derbyet, men vil ha mer snakk om det! Gleder meg så jævlig og håper det blir brakseier. Uniteds knallharde midtstopper frykter tilsynelatende verken Tevez eller Citys gode sesongstart, og det spiller ingen rolle for ham om argentineren blir spilleklar. - For å være ærlig; hadde broren min spilt for City hadde ikke det spilt noen rolle, for jeg ville forsøkt å vinne uansett. Jeg vil bare vinne, og jeg har ikke venner under en kamp. Misforstå meg ikke, men å prate og le kan man gjøre etter kampen, sier Nemanja Vidic med et lurt smil til united.no. Vida Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Skjønner ikke helt hva Tevez flirte av når Ji fikk Evra til å si "I am stupid". Han kan da umulig ha skjønt noe av det.... Han er det jo selv, så han synes nok det er morsomt at det finnes andre dumme personer også. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 "Ade" fikk 3 kampers karantene. Han er dermed ute mot oss. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 "Ade" fikk 3 kampers karantene. Han er dermed ute mot oss. Velkommen etter. Selv synes jeg det er synd at begge møkkaspissene deres er ute. Hadde jo vært herlig å hørt på pipekonserten. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Velkommen etter? Så vidt jeg vet så har ingen postet det her etter dommen skjedde. Si ifra om jeg tar feil. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Velkommen etter? Så vidt jeg vet så har ingen postet det her etter dommen skjedde. Si ifra om jeg tar feil. Okay. Adebayor ute mot United Litt dumt, hadde håpt å gruse de med toppet lag.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå