Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenkte meg det var noe sånn ja. Når gjorde han det? På stillinga 0-0? I så fall klarer jeg å forstå frustrasjonen. Selv om 0-0 ville være et godt borteresultat for United, ville det være så mye bedre å få et borte mål. Mer uforståelig da Ronaldo gjorde noe lignende, da ledet dere vel 2-0 eller noe sånn - og byttet var veldig forståelig. Da var dette en latterlig reaksjon. Med forbehold (siden jeg ikke har sett kveldens episode), så forstår jeg Rooneys reaksjon.

Det er forståelig at han gjør det, ja, men det er uansett ikke positivt. Rooney har et temparement han må lære seg å beherske. Det var idiotisk av Ronaldo når han gjorde det, men det blir feil av Nordz å prøve og få Ronaldo til å fremstå som noe mindre lidenskapelig når det gjelder fotball. SAF sa alltid at Ronaldo ville spille hver eneste kamp og at det var vanskelig å utelate han uavhengig av om han ville spare han eller ikke. Slik er det med Rooney også.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Tenkte meg det var noe sånn ja. Når gjorde han det? På stillinga 0-0? I så fall klarer jeg å forstå frustrasjonen. Selv om 0-0 ville være et godt borteresultat for United, ville det være så mye bedre å få et borte mål. Mer uforståelig da Ronaldo gjorde noe lignende, da ledet dere vel 2-0 eller noe sånn - og byttet var veldig forståelig. Da var dette en latterlig reaksjon. Med forbehold (siden jeg ikke har sett kveldens episode), så forstår jeg Rooneys reaksjon.

Det er forståelig at han gjør det, ja, men det er uansett ikke positivt. Rooney har et temparement han må lære seg å beherske. Det var idiotisk av Ronaldo når han gjorde det, men det blir feil av Nordz å prøve og få Ronaldo til å fremstå som noe mindre lidenskapelig når det gjelder fotball. SAF sa alltid at Ronaldo ville spille hver eneste kamp og at det var vanskelig å utelate han uavhengig av om han ville spare han eller ikke. Slik er det med Rooney også.

Ja, det er mulig jeg var usaklig og latterlig, men dette er da strengt tatt ingenting å henge seg opp i..

Men, det skal sies at Rooney har skjerpa seg kraftig når det gjelder temperamentet sitt

Lenke til kommentar

Dette var en fin seier, med et ikke så veldig overraskende resultat. Dette var en veldig typisk "United på bortebane i Europa"-match. Jeg tippet 1-0 på forhånd og fikk rett. United i Europa spiller veldig konservativt; bunnsolide i forsvar, holder gjerne nullen, tar ikke store sjanser, og får de mulighetene som trengs for å vinne. Det er typisk United å være akkurat det lille hakket bedre enn motstanderen i Europa, uansett om de heter Besiktas eller Inter.

Første omgang var laber, og dette kommer av at Sir Alex velger å starte med Rooney enslig på topp. Dette fungerer ikke. Rooney blir for defensiv, og havner ofte ned på midtbanen eller på kanten. Dette bidro til at førsteomgangen ble et stort gjesp for undertegnede. Det ble bedre da vi fikk inn to spisser. Jeg skjønner at Rooney blir forbannet, men Rooney er Rooney. Han tenker selvsagt ikke på at Fergie vil hvile gutten etter et hardt kampprogram både for klubb - og landslag den siste tiden, men regner med han skjønner det.

Som sagt; keeper og forsvar bunnsolide, de gjør det som trengs. Og vi får den ene scoringen vi trengte og tre viktige poeng.

Dagens spiller for min del var Antonio Valencia. Denne muskelbunten har en ekstrem fysikk og jeg velger å tro at Besiktas-backen kommer til å ha mareritt om Valencia i dagene som kommer; lenge siden jeg sett en spiller blitt så avkledd og lurt ut i kebabsjappa (Jeg velger å tro at de kaller det der nede i Tyrkia), som i dag. Ekstrem fysikk på gutten, selv om innleggskvaliteten var varierende i dag så var Valencia dagens bestemann, helt klart. Han kommer til å bli stor.

Flott at Scholesy får en fin liten revansje etter oppgjøret i Nord-London på lørdag, det fortjente han.

Lenke til kommentar

Leser på diverse fora etter kampen og jeg må nesten nevne det. Det er VELDIG mange som syntes Carrick var dårlig i kveld igjen.. Enten det er redcafe eller united.no, folk flest har omsider fått opp øynene.

Carrick og Owen ut i Januar og Silva og Villa inn :) Hadde smakt fuggel.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
He scores goals galore, he scores goals,

Paul Scholes, he scores goals.

He scores goals my lord, he scores goals,

Paul Scholes, he scores goals!!!

Se filmen hos Youtube

THE GINGER PRINCE! :love:

Den videoen har jeg hatt bookmarked lenge, ser på den every now and then. Paul Scholes er PERFEKT, til og med på hode gjennom årene! :D Hadde jo til og med en herlig takling i kveld tidlig i kampen hvis dere husker. Trakk litt på smilebåndet etter det ja. En fantastisk takling av Scholes er ikke hverdagsting. :p

I 500. kampen sin for Utd og. Mot Pool. Dream. :) Elsker hvor mye kjærlighet han får av the boys etter målet. Love it! :love:

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Sitter her med knekt arm, så er litt vrient å skrive langt. Må allikevel prøve å si noe.

Foster gjør en solid kamp igjen. Ingen som har sluppet inn færre i PL hittil, bortsett fra Given som har en match mindre spilt. Foster får ikke mye å gjøre, men jeg har virkelig fått troa på han de siste ukene. Ikke savnet VdS overhodet faktisk. Vi må vente å se, men jeg tror vi har en ny førstekeeper om et års tid i Foster.

Bakre rekka er bra og særlig imponert av Neville, faktisk. Har ment han er for gammel i snart ett år, men i går spilte han godt. Også Evra, Evans og Vidic var stødige. Sparte vi Ferdinand og OShea p.g.a. småskader?

Midtbanen var litt opp og ned og jeg har ikke så mye mer å si enn at Carrick må ha noen heavy psykiske problemer. Han er en jævla god spiller på sitt beste, men nå tør han ikke plassere seg for å få ballen engang. Noe må gjøres, men jeg er i mot et salg. Det tror jeg vi taper på. Banens beste blir Valencia. For en mann! Jeg ser en Ronaldo arvtager, selv om han ikke skal være det. Fantastisk en mot en, og har noen utrolige innlegg i vansklige posisjoner. Mer selvtillit og kanskje skuddtrening (avsluttninger) blir ikke dette laget svekket av Ronaldo-tapet. "SAF har gjort det igjen!" var det jeg satt å tenkte i går når jeg så Valencia. Nani... Hva skal jeg si? Jeg har så jævlig lyst at han skal lykkes, men han må begynne å tenke. Hadde noen bra touch i går og kunne lett fått en assist (telles assisten på Scholes-målet?) om angrepsspillet vårt hadde vært sikrere. Noen overstegsfinter for mye for meg, selv om jeg syns vi trenger en kreativ brikke som han i laget vårt.

Som tar meg til Rooney. Liker han ikke i 4-5-1 og skjønner at han var skuffet når han ble sendt av. Men! Når Berbatov kommer innpå. Fy faen for en flyt vi får i laget. Han hever laget, åpner rom, sender passninger, går forbi 3-4 spillere, og det mangler bare Rooney der for at vi hadde vunnet mer tror jeg. Sorry at jeg sier det, men jeg hater Owen. Han er Pool-spiller for meg fortsatt og jeg kan ikke fordra spillestilen og fysikken hans. Vi burde spilt med Berbatov og Rooney på topp når Carrick ble tatt av, men skjønner at back-up-spissen blir bytta inn i en sånn situasjon. Skulle bare ønske det var noen av våre unggutter.

Lenke til kommentar

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5562669,00.html

"No we have to go to Old Trafford and show our credentials. It'll be a difficult game for them and we're looking forward to playing.

Så for City er det walk in the park? Fy faen så innbilsk disse folka er på vei til å bli, nei vi avbrøt Arsenal og Tottenhams seiersrekker, vi skal banke City også.

Forøvrig helt enig med Niko, Berbatov er faktoren som trengs for å opprettholde et offensivt spill sentralt. Carrick er rett og slett ikke god nok for tiden til å være en offensiv drivkraft samtidig som han skal holde defensiv kontroll.

Lenke til kommentar

Det skal sies at det virker som Nani også kommer mye mer til sin rett i en 4 - 4 - 2 enn en 4 - 5 - 1 i likhet med Rooney, Niko. Jeg skjønner ikke hvorfor vi på død og liv skal spille 4 - 5 - 1 på bortebane i Champions League når vi strengt talt har bedre kontroll i en 4 - 4 - 2.

Lenke til kommentar

HAHA, JEG ELSKER EVRA. "I don't know if they'll clap for him or boo him, but if they boo him, I'll boo him with them" om Tevez på MUTV nå.

Vi er så heldige som har en helt tydelig United - supporter som spiller og som gleder seg til å banke City. :love:

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...