Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
NightKeeper:

Poenget var at selv om det ikke betyr allverden hadde du jo antagelig blitt skuffa om dere hadde tapt på straffer, til tross for at dere var best spillemessig.

9213013[/snapback]

 

Selvsagt hadde jeg blitt småskuffet ja, hvertfall å tape en kamp vi var best i på straffer, slik som FA Cup-finalen mot Arsenal for noen sesonger siden.

Lenke til kommentar
NightKeeper:

Poenget var at selv om det ikke betyr allverden hadde du jo antagelig blitt skuffa om dere hadde tapt på straffer, til tross for at dere var best spillemessig.

9213013[/snapback]

Uff, nå tenker jeg på cupfinalen et par år tilbake :(. DET tapet var urettferdig det!

9213026[/snapback]

 

Mot arsenal, vonde minner. Rundspiller dem også ryker vi på straffer :no:

Lenke til kommentar
Så jo tydelig på Nani i starten at han var nervøs, men når han får selvtillitt som C.Ronaldo tror jeg det kan bli skøy, for han skuffa jo ikke direkte idag, selvom han var preget av nervøsiteten.

9213053[/snapback]

 

Er jo klart at han blir nærvøs når den første offisielle kampen du spiller er på Wembley foran 90 000 mennesker :)

 

Men så jo at han har blikk for spillet også, hadde et par gjennombrudspassninger som var farlig nær med å finne riktig adresse :yes:

 

Edit:

 

Bare husk den første kampen til Evra, hjelpe meg hvor ræva han var. Var vel en og annen som trodde man hadde kjøpt katta i sekken den gangen...

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Tror nok Silvestre er inne i varmen igjen, ikke at han har vært ute men han har jo vært et klart tredjevalg i rollen på venstre-backen. Heinze vil bort og virker som om han står på det, så da vil han ikke få mye spille tid og Silvestre er nok tilbake i troppen igjen. Er jo til tider gledlige nyheter det, han har vært god i mange av de sesongene han har vært med oss, er det ikke den åttende sesongen nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...