NightKeeper Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Samme om vi vinner eller ikke nå, vi var best. 9212903[/snapback] Right. Grattis med årets første trofè. 9212969[/snapback] Right hva da? Community Shield har 0 å si, det er en glorifisert treningskamp for å markere at det er èn uke til the real shit starter. Jo takk, var deilig Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Gratulerer med seieren. Van Der Saar i slaget ser jeg. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Fantastisk av Van Der Saar. Godt å sikre seg årets første trofé. Tror heller ikke at jeg har sett Lampard så svak noen gang. Lover jo godt for oss. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Tre straffer, tre redninger av VDS. Meget pent. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Ja Lampard var direkte dårlig i dag..helt utrolig hvor tam han var. Nani trenger nok tid, ferguson kjøper jo nå spillere som skal erstatte scholes og giggs . Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 (endret) NightKeeper: Poenget var at selv om det ikke betyr allverden hadde du jo antagelig blitt skuffa om dere hadde tapt på straffer, til tross for at dere var best spillemessig. Endret 5. august 2007 av wipy Lenke til kommentar
The1 Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Van der sar gjorde Chelsea til latter. :!: Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 NightKeeper: Poenget var at selv om det ikke betyr allverden hadde du jo antagelig blitt skuffa om dere hadde tapt på straffer, til tross for at dere var best spillemessig. 9213013[/snapback] Selvsagt hadde jeg blitt småskuffet ja, hvertfall å tape en kamp vi var best i på straffer, slik som FA Cup-finalen mot Arsenal for noen sesonger siden. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 NightKeeper: Poenget var at selv om det ikke betyr allverden hadde du jo antagelig blitt skuffa om dere hadde tapt på straffer, til tross for at dere var best spillemessig. 9213013[/snapback] Uff, nå tenker jeg på cupfinalen et par år tilbake . DET tapet var urettferdig det! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Van Der Sar gjorde jo en grei jobb, 3 skudd 0 mål såpass bør det være. Lampard var jo en skygg av seg selv i forhold til de siste sesongene, synd for chelsea bra for oss. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Dette var en ganske så bra match. Moro å se på portugiserne i United, Nani og Ronaldo. Straffekonken var rent bord i favør United og Van Der Saar. To tomler i været. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Nydelig av Van Der Saar En helt grei kamp. Ingen av laga var overlegene, men det var nok United som hadde overtaket mesteparten av kampen. Skulle ønske Nani viste seg frem mer, men får sikkert se mer av han i kommende sesong Gratulerer til alle United suportere Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 NightKeeper: Poenget var at selv om det ikke betyr allverden hadde du jo antagelig blitt skuffa om dere hadde tapt på straffer, til tross for at dere var best spillemessig. 9213013[/snapback] Uff, nå tenker jeg på cupfinalen et par år tilbake . DET tapet var urettferdig det! 9213026[/snapback] Mot arsenal, vonde minner. Rundspiller dem også ryker vi på straffer Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Så jo tydelig på Nani i starten at han var nervøs, men når han får selvtillitt som C.Ronaldo tror jeg det kan bli skøy, for han skuffa jo ikke direkte idag, selvom han var preget av nervøsiteten. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Så jo tydelig på Nani i starten at han var nervøs, men når han får selvtillitt som C.Ronaldo tror jeg det kan bli skøy, for han skuffa jo ikke direkte idag, selvom han var preget av nervøsiteten. 9213053[/snapback] Er jo klart at han blir nærvøs når den første offisielle kampen du spiller er på Wembley foran 90 000 mennesker Men så jo at han har blikk for spillet også, hadde et par gjennombrudspassninger som var farlig nær med å finne riktig adresse Edit: Bare husk den første kampen til Evra, hjelpe meg hvor ræva han var. Var vel en og annen som trodde man hadde kjøpt katta i sekken den gangen... Endret 5. august 2007 av Manx Lenke til kommentar
fakey Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Tenker dere på de 2 første involveringene til Nani? Tror mer det skyldtes skoa hans, han sklei jo. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Tenker dere på de 2 første involveringene til Nani? Tror mer det skyldtes skoa hans, han sklei jo. 9213076[/snapback] Enig, trodde først han forstatt var litt skada siden han bevegde seg litt rart, men ble fort bedre når han fikk på andre sko Lenke til kommentar
pej Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Hvem trenger å uroe seg for tynne angrepsrekker når vi har Evra? Fantastisk kamp av mannen, og en fullt fortjent seier til oss. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Enig, Evra var bestemann på banen i dag. Ellers så håper jeg Silvestre blir, kan ikke selge både Heinze og Silvestre. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Tror nok Silvestre er inne i varmen igjen, ikke at han har vært ute men han har jo vært et klart tredjevalg i rollen på venstre-backen. Heinze vil bort og virker som om han står på det, så da vil han ikke få mye spille tid og Silvestre er nok tilbake i troppen igjen. Er jo til tider gledlige nyheter det, han har vært god i mange av de sesongene han har vært med oss, er det ikke den åttende sesongen nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå