jonaz91 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Kor skal folket her sjå kampen i kveld? Eg har ikkje tv, eller kompisar i nærheten med den nye kanalen. Kva er det beste streamingsalternativet, og kor mykje vil det koste? Lenke til kommentar
tNy Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Finnes vel mange gratis streams. Men jeg vet ikke om det er lov å gi link...? Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Ja, men vil gjerne ha stream med best mulig kvalitet, og då må eg vel ut med nokre kroner og, så då har dåkke lov å tipse, sidan det er innanfor lovens grenser (trur eg) Lenke til kommentar
wûst Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 haha, man må jo like fyren. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Viasat On Demand Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 haha, man må jo like fyren. 0:52 "Very well mais" Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Fantastisk fyr og fantastisk lydord teksting Men de burde jo nesten teksten han briten som intervjuet også.... Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hvordan ligger United ann på den nye regelen om minst 8 egenproduserte spillere i troppen fra neste sesong? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hvordan ligger United ann på den nye regelen om minst 8 egenproduserte spillere i troppen fra neste sesong? Nå er jeg litt usikker på hva som defineres som en egenprodusert spiller, men vi ligger vel rimelig bra an. O'Shea Neville Rafael Fabio Evans Welbeck Macheda Scholes Giggs Fletcher Gibson Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hvordan ligger United ann på den nye regelen om minst 8 egenproduserte spillere i troppen fra neste sesong? Nå er jeg litt usikker på hva som defineres som en egenprodusert spiller, men vi ligger vel rimelig bra an. O'Shea Neville Rafael Fabio Evans Welbeck Macheda Scholes Giggs Fletcher Gibson Foster Ferdinand Brown Hargreaves Carrick Owen Rooney Mao. ligger vi veldig godt ann. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Skjønt, "egenprodusert" betyr ikke her nødvendigvis avlet opp av egen stall. Richard Scudamore, adm. dir. i Premier League forklarer: - Definisjonen "egenprodusert" er spillere som har trent i (minst) tre år under det engelske eller walisiske proffsystemet. Disse tre årene må ha vært fra spillerne var 18 år eller yngre. - Maksimalt 17 spillere i 25-mannstroppen kan være over 21 år og ikke egenprodusert, sier han til Sky Sports. Det kommer til å bli mye mer slåssting om de engelske talentene med denne regelen. ..Men hva med Arsenal? Endret 15. september 2009 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Skjønt, "egenprodusert" betyr ikke her nødvendigvis avlet opp av egen stall. Richard Scudamore, adm. dir. i Premier League forklarer: - Definisjonen "egenprodusert" er spillere som har trent i (minst) tre år under det engelske eller walisiske proffsystemet. Disse tre årene må ha vært fra spillerne var 18 år eller yngre. - Maksimalt 17 spillere i 25-mannstroppen kan være over 21 år og ikke egenprodusert, sier han til Sky Sports. Det kommer til å bli mye mer slåssting om de engelske talentene med denne regelen. Latterlig å kalle en spiller man kjøper fra f.eks Coventry for egenprodusert. Endret 15. september 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 ..Men hva med Arsenal? De har en del egenproduserte, bl.a. Fabregas. Men som du sier, så kommer det til å bli mye krangel om spillere. Tenk om alle vil ha en knallgod 18-åring for å holde seg innenfor reglene. Med klubber som City og Chelsea rundt, så tror jeg denne spilleren kan få en for bra kontrakt (der han kanskje tjener rundt en million kr i uka)... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 "Etterpå fortet jeg meg til garderoben for å bytte sko. Ferguson avslørte meg, tok støvlene og kastet dem. Det var min siste kamp for United" Haha. :!: Like greit at det skjedde, for han var ikke verdens beste spiller. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 jævli kjipt å måtte se kampen på livesport ikveld, åhhhhh men satser på stor seier idag Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Det var synd Forlan aldri ble en hit i United, det var nok litt tilfeldig føler jeg for jeg tror fortsatt at en goal - poacher som han kan klare seg i en hver liga. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Kamp i kveld. Herlig følelse. Stemningen kommer til å være helt vill. Litt synd jeg reiser til Istanbul om en måned og ikke nå, hadde jeg hatt litt flaks så hadde bortekampen der vært i oktober men neida. Uansett, gleder meg og håper også Owen starter. Endret 15. september 2009 av tc47 Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Var nok en blanding av tilfeldigheter, og at han kanskje kom til England litt for tidlig? Tror nok Forlan hadde gjort det bedre i PL, om han fikk sjansen nå. Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Dette blir jo faktisk en tøff kamp, borte mot Besiktas er ikke bare bare. Jeg selv skulle ha vært i Tyrkia i kveld, men pga jobb og prøver så fekk jeg ikke reist. Utroligt trist. Håper på seier i kveld, håper og få se litt av Owen i kveld. I dag vinner vi!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå