kandinsky Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Skal lese den i morgen, tc. Så sinnsykt ut, men tar ditt ord på at det står noe nyttig der Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg tror det blir Anderson drakt da jeg er i Manchester Med shorts og strømper! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Har ikke orket å lese gjennom tråden om kampen osv, men hvordan gikk den? Var i Tyskland i helgen. EDIT: Fatter ikke hvorfor jeg ikke bare gikk inn på united.no for å sjekke. Jaja, har ikke våknet helt enda. EDIT2: Og den kampen putter faen meg Anderson og! Endret 14. september 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Takk tc for linken, måtte lese på neoseeker, men det var verdt det. Herregud for en spiller Paul Scholes er . Jeg hadde faktisk helt glemt målet mot Panathinaikos. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) La oss tippe lag: Foster Neville - Vidic - Ferdinand - Evra Valencia - Scholes - Carrick - Nani Rooney - Owen Greit å spare et par spillere før City-kampen. Scholes kan ikke spille den kampen, så da får han starte den her. Valencia har ikke spilt på en uke, og det har ikke Nani heller (om man ser bort i fra den lille tiden mot Spurs). Owen må jo også starte en eller annen gang, så hvorfor ikke nå? Spar et par spillere i morgen, og still med dette mot City: Foster O'Shea - Vidic - Ferdinand - Evra Fletcher - Giggs - Anderson Valencia Berbatov - Rooney Endret 14. september 2009 av Alastor Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 La oss tippe lag: Foster Neville - Vidic - Ferdinand - Evra Valencia - Scholes - Carrick - Nani Rooney - Owen Greit å spare et par spillere før City-kampen. Scholes kan ikke spille den kampen, så da får han starte den her. Valencia har ikke spilt på en uke, og det har ikke Nani heller (om man ser bort i fra den lille tiden mot Spurs). Owen må jo også starte en eller annen gang, så hvorfor ikke nå? Spar et par spillere i morgen, og still med dette mot City: Foster O'Shea - Vidic - Ferdinand - Evra Fletcher - Giggs - Anderson Valencia Berbatov - Rooney Spennende formasjon mot City. Kanskje Andy der du har Valencia hadde vært tingen. Ville hatt Valencia på kant for han har gode inlegg og fart Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 De tre på midten spiller sentralt. Ikke noen kanter der, så hvis Valencia skal spille kant, må det bli i en 4-4-2 formasjon. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Spennende formasjon mot City. Kanskje Andy der du har Valencia hadde vært tingen. Ville hatt Valencia på kant for han har gode inlegg og fart Anderson så høyt i banen? nei takk. Heller Nani, Valencia eller Giggs da. Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Tror Andy kunne ha gjort det bra der jeg, med tanke på att han egentlig spilte der før han ble dratt bakover når han kom til united. Valencia fungerer nok best i en 4-4-2 formasjon, men skulle han vært med ville jeg ikke hatt han midt på banen for tror han ville ha trukket seg en del til sidene. Kunne byttet Valencia med en annen sentral en også. Eller hatt Nani som som offensin midt som hyrlen sier. Men dette er en viktig kamp så tror SAF velger noe han er trygg på. og da blir det 4-4-2 eller 4-5-1. Synes 4-5-1 er litt for passivt i en sånn kamp da. City skal slås. De trenger å komme ned på jorden igjen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Aldri om vi synker så lavt, og spiller med 4-5-1 på hjemmebane. Uansett motstander, så skal vi ikke være så defensive. Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Gjorde jo det mot Arsenal da. Liker ikke 4-5-1 selv, blir for dødt fremover Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Har alltid vært fan av 4-4-2 som glir over i en 4-2-4 når vi er i angrep og presser motstanderen bakover over lengre perioder. Tippe lag: Foster Neville-Vidic-Ferdinand-Evra Valenia-Fletcher-Giggs-Nani Berba-Rooney/Owen Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Syns Owen skal få prøve seg i morgen, problemet er bare at det virker som at Rooney og Berbatov begynner å bli kjent med hverandre på banen nå, Rooney er jo helt rå fortia, og Berbatov kommer aldri til å slutte me the touch of god.. Endret 14. september 2009 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Owen kan for min del sitte på benken helt til Berba eller Wazza er skadet. Det er ingenting som tilsier at Owen bør få starte når Berbatov og Rooney spiller som de gjør for øyeblikket. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Har nettopp sett igjen 99 finalen på sportN og jeg må si - makan til klassiker! Jeg får gåsehud når Solskjær begraver ballen opp i nettmaskene, mens Kaffour smeller nevene i grasset og gråter. Gleder meg til å starte en ny sesong med CL og håper på en ny god turnering på våre vegne. Blir eksotisk og gøy med Besiktas i morgen. Dessverre, for min egen del, mister 1.omgangen av grunnet overtid på jobb. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Owen kan for min del sitte på benken helt til Berba eller Wazza er skadet. Det er ingenting som tilsier at Owen bør få starte når Berbatov og Rooney spiller som de gjør for øyeblikket. Greit å la de hvile litt av og til da. Minsker jo sjansen for skader da blant annet. Men jeg er definitivt enig i at Berba og Rooney er klare førstevalg. Begge spiller veldig bra nå. Nå scorer jo til og med Rooney på bestilling i en annen måned enn oktober også. Begynner å få ny tro (for ente gang) på at han tar et lite steg opp og markerer seg som en skikkelig toppscorer i år. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Eric the king part 1. Resten finner dere selv. Må sees av enhver Utd supporter med respekt for seg selv Slenger like godt på med litt annet snacks Georgie Best - Øyas første superstjerne. En av tidenes legender i fotball generellt. Endret 14. september 2009 av The Game Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Takk tc for linken, måtte lese på neoseeker, men det var verdt det. Herregud for en spiller Paul Scholes er . Jeg hadde faktisk helt glemt målet mot Panathinaikos. Ja, synes det var verdt det jeg og. Han er noe for seg selv ja. Det målet var helt vanvittig fantastisk ja. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 youtubeEric the king part 1. Resten finner dere selv. Må sees av enhver Utd supporter med respekt for seg selv Man trenger da ikke en youtube film for å ha respekt for seg selv som united supporter? Man husker da hvert et øyeblikk. Det ligger jo lagret rett ved hjartroten Det beste med kongen var seff når han scorte. Den "arrogante" feiringen hans når han scorte perler er helt fantastisk å se på. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Håper Owen starter i dag, syns dette er en kamp for han selvom det ikke blir en lett kamp. Selv håper jeg på en scoring fra han i kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå