Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vant Hellas ikke fortjent EM 04?

Husker i den kampen når de spillte finalen mot portugal (tror jeg). Husker jeg la merke til hvor mye komentatoren snakket om at Portugal ikke hadde klart å score og at det var dårlig av de å ikke sette sjangsene sine.. Ikke ett ord om forsvars arbeidet til Hellas. Kanskje de ikke spillte best, men det blir helt feil å si at de ikke fortjener å vinne når de har vunnet så mange kamper og finalen. ( nå sier jeg sier ikke at du mener de vant ufortjent, mener folk generelt )

Lenke til kommentar
Husker i den kampen når de spillte finalen mot portugal (tror jeg). Husker jeg la merke til hvor mye komentatoren snakket om at Portugal ikke hadde klart å score og at det var dårlig av de å ikke sette sjangsene sine.. Ikke ett ord om forsvars arbeidet til Hellas. Kanskje de ikke spillte best, men det blir helt feil å si at de ikke fortjener å vinne når de har vunnet så mange kamper og finalen. ( nå sier jeg sier ikke at du mener de vant ufortjent, mener folk generelt )

Hvilken kanal så kampen på da?

Alt jeg hørte fra enhver Tv-stasjon var hvor bra Hellas-forsvarte seg.

Lenke til kommentar
Det var en trist dag når Hellas vant EM i 2004, sjeldent har jeg sett anti - fotball på nivået til Hellas.

Selv synes jeg det var ganske morsomt. Fotballen de leverte var dritkjedelig, men det var gøy å se at et lag med såpass begrenset spillermateriale faktisk kunne vinne hele greia. Det er en vanvittig prestasjon, spesielt med tanke på de lagene de måtte slå for å vinne.

Lenke til kommentar
Det var en trist dag når Hellas vant EM i 2004, sjeldent har jeg sett anti - fotball på nivået til Hellas.

Selv synes jeg det var ganske morsomt. Fotballen de leverte var dritkjedelig, men det var gøy å se at et lag med såpass begrenset spillermateriale faktisk kunne vinne hele greia. Det er en vanvittig prestasjon, spesielt med tanke på de lagene de måtte slå for å vinne.

Hadde ikke Hellas 2000 i odds et sted? Før EM startet. Hvordan de vant er et mysterium for meg

Lenke til kommentar

Btw, leste dette for 2-3 uker siden. Advarsel: det tar lang tid og krever at man kan lese mye. Men ellers er det helt fantastisk flott lesning, spesielt for meg. :)

EDIT: Hmm, plutselig funket ikke den linken lenger. Men her er ihvertfall en annen, selvom den er litt eklere å lese, spesielt når det er så mye. Tviler på at folk faktisk leser hele da. :p

EDIT 2: Den på bigsoccer funker nå ihvertfall. Litt lettere å lese den. :)

Alrighty niko. Liker man Scholes (hvordan går det an å ikke gjøre det) så er det veldig nyttig og varmt ja.

i

Spesielt måten han kom tilbake etter øyeskaden hvor han var halvblind en stund; i 06/07 med Michael på midten. Den sesongen var han helt fabelaktig. Er så glad jeg fikk se han score mot Blackburn på OT i mars den sesongen; en kamp jeg aldri glemmer. En utligning av han etter 60 min når vi slet i hele kampen før det. Og for et mål. Det sykeste er at jeg trodde jeg ikke skulle få se Scholesy spille når jeg først så en kamp på OT, siden han fikk 3 match ban etter "albuen" mot Alonso på Anfield fordi Blackburn kampen var 3. og siste kampen av karantene. MEN, vi klarte bare uavgjort mot Boro i FA Cupen borte og måtte spille replay hjemme på OT rett før Blackburn-kampen og dermed fikk han spille (starte) mot Blackburn. Husker jeg nesten feiret når det bare ble uavgjort mot Boro borte, siden jeg hadde allerede tenkt på replay tidspunket og alt det der.

Når han egentlig skulle stå over kampen men får spille den til slutt; også til og med utligner ganske sent i den kampen og har en fantastisk dag på jobben overalt. Well: that, I call fate. :)

Satt bak målet alle 5 mål (4-1) ble scoret og, heldiggrisen som jeg var. Tok dette bildet den dagen og. Kom så nær som mulig, og kameraet har veldig lite zoom så. Classic.

p1010358lm7.jpg

Den her var heller ikke så ille. Rooney! :p

p1010374bd4.jpg

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...