Latias Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Går Besiktas på viasat 4? Går på Viasat Fotball, i følge united.no. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Bare jeg som føler at gruppespill er såå care når vi er vandt til diverse finaler? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hvor mye skal dere ha for å overbevise Vidic & Rio om å mose Adebayor? ^^ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Kan hende Adebayor blir utestengt en stund fremover pågrunn av feiring og stempling igår da Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Kan hende Adebayor blir utestengt en stund fremover pågrunn av feiring og stempling igår da For FAs egen skyld håper jeg de gir en reaksjon på feiringen. Jeg sier dette med hendelsen hvor Gary Neville feiret forran Liverpool fansen godt i bakhodet. Noe som førte til at Neville fikk en saftig bot. Dessverre har aldri FA vært konsekvent med noe som helst. Da tenker jeg på at Gerrard ikke fikk straff etter at han feiret forran Everton fansen. Robbie Fowler feiret forran United fansen etter at han scoret uten det ble noen sak. FA kan til tider virke som en parodi på seg selv med sine uttalelser og handlinger. Bare for å gjøre det helt klart. Jeg mener ikke at Adebayor bør få straff, men jeg mener at FA bør ta affære ettersom de la et grunnlag med Neville. Dessverre for FA så tror jeg ikke de kommer til å ta saken videre. Endret 13. september 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 FA straffet vel heller ikke Rooney for feiringen hans mot Everton? Selv om den helt klart var provoserende. Jeg sier ikke at det ikke var feil eller riktig og ikke gjøre noe med det, men hvis man skal straffe en så bør man i realiteten straffe alle. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 FA straffet vel heller ikke Rooney for feiringen hans mot Everton? Selv om den helt klart var provoserende. Jeg sier ikke at det ikke var feil eller riktig og ikke gjøre noe med det, men hvis man skal straffe en så bør man i realiteten straffe alle. Er helt enig. Det er på dette punktet jeg mener at FA opptrer helt håpløst. De har for vane å straffe èn enkeltperson, for å deretter å overse like episoder. Jeg er vel neppe veldig objektiv på dette feltet, men jeg føler at FA straffer United for alt mulig for å ikke følge dette opp mot andre klubber. Det finnes sikker flere situasjoner som motbeviser synet mitt, men det er nå den følelsen jeg sitter med Ser nå at Adebayor saken skal etterforskes. Både stemplingen og feiringen. Er stygt redd for at han slipper billig unna. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Jævelig naivt å tro City er sjanseløse til bryte opp topp 4 denne sesongen. Troppen deres står ikke tilbake for Liverpool eller Arsenal sin, selv om 11'eren generellt sett er noe svakere samt mindre samspillt. Det blir også spennede å se hvordan de takler den grå hverdagen i PL, når den inntreffer. Både City og Chelsea er good-starters, så vi må nok vente med domedagsprofetiene litt til Er City en gullkandidat? Nei. De har dessuten vært griseheldig som har full pott. Kan de utvikle seg til å bli en gullkandidat? Ja. Holder de koken frem til juletider, vil de få en meget ekkel vinnermentalitet inn i laget. Den må vi bryte ned og ettertrykkelig mose på Søndag... jeg kjenner at akkuratt den kampen forlanger jeg at alle jobber sokkene av seg og presterer opp mot evnene. Da skal vi slå City. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Fant dette i Chelsea-tråden: På tide Chelsea vinner på overtid også (to i år - ny rekord?) - som United og spesielt Liverpool gjorde i fjor. Det var også en ekstremt fortjent seier, da Stoke ikke hadde stort mer enn målet (på en keepertabbe) å by på. Håper fyren var ironisk. Endret 13. september 2009 av Latias Lenke til kommentar
GBD Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Da var den offisielle Anderson dagen over. 12september... Jeg mener GBD har å føre den opp i 1.posten, men det er nå meg. Ditt ønske er min lov. Noe mer? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Heller City enn Arsenal ja. Plasseringen til Manchester United er mye viktigere enn at hatlaget taper. Det har ikke slått deg at City faktisk KAN ha et bedre lag enn Arsenal denne sesongen da? Og at City var foran Arsenal på tabellen både FØR og ETTER denne kampen ble spilt? Hater City, misliker Arsenal. Enkelt valg, hvertfall etter at City har solgt sjelen og all ære. Ta og spør hvem som helst andre i Salford og du får samme svaret. De KAN være det ja. Liverpool KAN vinne ligaen også. Vi KAN havne utenfor de 4 første. Men jeg tviler på det. Tror Arsenal er en mye større trussel enn City om vi er med helt i toppen. Og hva som er verst av pengedoping og et engelsk lag uten briter vet jeg ikke. Tabellen har veldig lite å si så tidlig i sesongen. Endret 13. september 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Fant dette i Chelsea-tråden: Det var også en ekstremt fortjent seier, da Stoke ikke hadde stort mer enn målet (på en keepertabbe) å by på. Håper fyren var ironisk. Den biten der var jo ganske riktig, da. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Fortjente seiere er oppskrytt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Fant dette i Chelsea-tråden: Det var også en ekstremt fortjent seier, da Stoke ikke hadde stort mer enn målet (på en keepertabbe) å by på. Håper fyren var ironisk. Den biten der var jo ganske riktig, da. Du forstod godt hva jeg mente. På tide Chelsea vinner på overtid også (to i år - ny rekord?) - som United og spesielt Liverpool gjorde i fjor. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Og hva som er verst av pengedoping og et engelsk lag uten briter vet jeg ikke. Pengedoping, udiskutabelt. Fortjente seire er heller ikke oppskrytt. Edit: Flott GBD ! Syntes egentlig 12 sept burde blitt en internasjonal helligdag. Førstemann til å poste video av målet her forresten. Kandidat til årets mål - den får min stemme. Endret 13. september 2009 av The Game Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
wûst Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Fy faen for en syk feiring, en av de bedre. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Ja den tar helt av! Deilig at Anderson putta. Han viser at han har noen kraftige skudd! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Han er like gammel som meg.... Kommer til å bli en gigant! Se filmen hos Youtube Endret 13. september 2009 av The Game Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Og hva som er verst av pengedoping og et engelsk lag uten briter vet jeg ikke. Fortjente seire er heller ikke oppskrytt. Det har aldri hendt at et lag har vunnet pga de fortjente det, man får heller ikke flere poeng om man vinner fortjent. Mål er alt som teller. Scårer man et mere enn motstanderen så vinner man, samme hva man "fortjente" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå