Chicharito Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Veldig fornøyd med seieren i dag. Vi har en veldig god mentalitet i dag som det er lenge siden jeg har sett sist. Vi jobber hele tiden og ønsker å vinne alle dueller. Jeg må si at Berbatov storspilte i dag, jeg håper han fortsetter sånn i lang tid fremover. Hvis han klarer å holdet det nivået han hadde i dag, blir han en av våre viktigste spillere denne sessongen. Synd at han ble byttet ut. Jeg tror mye av suksessen i dag var midtbanen vi hadde! Mye godt spill som åpner for farlige sjangser fremover. Nå gru/gleder jeg meg til vi møter Shitty. Håper de bankes kraftig. CL starter til uka også Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Håper vi kan få se Owen fra start mot Besiktas, hadde vore gøy og fått sett han fra start. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Kjempekamp. Fantastisk, Darren Fletcher sier jeg bare! Blitt pisket som en hund i landslagskampene. Å spiller idag sin beste kamp nesten vil jeg si! Samt en Giggs som bare blir bedre og bedre. Jeg har ikke ord, å EVRA han våknet til! Han var noe passiv på et Tottenham angrep, etter det kunne jeg ikke se noe som kunne tilsi at han har vært laber i formen. Lennon who? Jeg var fryktelig imponert av alle med unntak av Scholes, gjorde en grei kamp. Men faen, to helt unødvendige kort. Selv om dommeren absolutt ikke var PL-nivå noen veier så var nok det røde nok på grensen. Selv om Palacios skulle vært utvist i første. Denne kampen ga meg faktisk håp om at gutta faktisk vil vinne PL i år! Å neste kamp er mot Shitty-city! Vel jeg kan ikke vente, jeg gleder meg virkelig. Håper både Tevez og Adebayor spiller! Adebayor viser seg virkelig som City materiale idag! Drogba har falt ned fra tronen, Ade har tatt tronen som den største idioten i Premier League. Jeg er enda ruset på denne kampen, vi nøytraliserer Tottenham totalt med ti mann. Nesten perfekt kamp mot et så godt lag. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Eg er også selvølgelig kjempe fornøyd med kampen idag! Syntes utvisningen på Scholes va teit, men men.. Det som irreterte meg mest idag når jeg så PL, var Adebayor's stempling av R.v.P som etter mitt syn ser ut som det er med overlegg. At an løp 105m (?) for å feire scoringen sin også foran Arsenal fans var vell forkastelig.. Er vel en del gunners fans som har satt en pris på hodet hans nå om ikke før... Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Tevez er garantert ute mot oss, Hyrlen. Samme gjelder Robinho Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Tevez er garantert ute mot oss, Hyrlen. Samme gjelder Robinho Vel det er ikke bekreftet av Sparky enda, men jeg sa jo håper Uansett, har ingen tro på at Tevez vil gjøre noe lignende. Han må da ha noe omgang i hodet sitt. Kampen idag, fy faen så deilig. Oppvarmingen var ikke optimal med seier til alle de store med unntak av Arsenal som tapte ufortjent. Samt at Chelsea utlignet på overtid, ufine mot hjerte mitt som vanlig. Forøvrig lurer jeg på hva vi slet mot Burnley for, gud hvor dårlig vi må ha spilt den dagen. Men City neste helg, det føles som det er Liverpool eller Leeds vi møter. Kjenner at jeg er nervøs allerede. Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Når man ligger under 4-1 så taper man ikke ufortjent, synes nå jeg. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Øysann, hvor er Niko?!? Anderson scora jo!. Når du leser dette, så vit at jeg er skuffet over ditt fravær denne fantastiske dagen. Surrealistisk opplevelse, som ikke har gått opp for meg enda. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Fy faen så godt denne seieren smakte!!!!! Knuser Shitty nå neste runde, så er vi tilbake for fullt. Fletcher er man of the match by far, var helt syk. Anderson med sitt første mål ligamål, håper det blir mange fler i kampene fremover. Orker ikke skrive noe mer nå, altfor trøtt. God natt! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Satt på kino når meldingene i andre omgang tikket inn. Var nesten så jeg skrek ut Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Øysann, hvor er Niko?!? Anderson scora jo!. Når du leser dette, så vit at jeg er skuffet over ditt fravær denne fantastiske dagen. Surrealistisk opplevelse, som ikke har gått opp for meg enda. Fantastisk! Jeg leser da gjennom hver dag, men er kanskje ikke like hyppig på poste-knappen. Anderson scora! Fy faen som jeg skreik. De andre jeg så den med skjønte ingenting, da de uvitende amøbene ikke visste at Anderson sprakk hull på jomfruhinna si idag. Og for en scoring! (Boca-scoringen i pre-season var jo også lekker). Enig i karaktersettingene som har vært posta, Fletcher har vært utrolig i over et år nå. Skottland "Fletcher" -drakta skal bæres stolt i morgen. Sa det før kampen at jeg hadde en god følelse. Selv etter 1-0 hadde jeg en bra feeling. En fantastisk dag (fotballmessig). Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg fikk en god følelse når jeg så hvor ufattelig ræva Spurs-forsvaret var. Da skjønte jeg at mål ville det bli. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hvem var det som sa lett seier vs de som sa uavgjort/tap? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Fantastisk! Jeg leser da gjennom hver dag, men er kanskje ikke like hyppig på poste-knappen. Anderson scora! Fy faen som jeg skreik. De andre jeg så den med skjønte ingenting, da de uvitende amøbene ikke visste at Anderson sprakk hull på jomfruhinna si idag. Og for en scoring! (Boca-scoringen i pre-season var jo også lekker). Enig i karaktersettingene som har vært posta, Fletcher har vært utrolig i over et år nå. Skottland "Fletcher" -drakta skal bæres stolt i morgen. Sa det før kampen at jeg hadde en god følelse. Selv etter 1-0 hadde jeg en bra feeling. En fantastisk dag (fotballmessig). Vil se mer fra deg vet du. Da var den offisielle Anderson dagen over. 12september... Jeg mener GBD har å føre den opp i 1.posten, men det er nå meg. Alastor? Mekker'u biff? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hehehe. Glad for at Night og Game tok feil ihvertfall. Jeg var alltid positiv men dere fikk jo meg til å være nervøs. Hva skjer med Fletcher da? Han må chille litt ellers kommer FA med en dop-prøve til han snart hvor han kommer 15 min for sent pga. trafikk eller noe, og får 2-års karantene. Men seriøst. Den midtbanen var herlig. Scholes var jo sykt god de første 30-40 min, var jo good old Paul. Andre omgangen viste han new-"old"(get it?) Paul og det var synd, men aldri i verden om det var et gult kort (den andre). Denne dommeren er faen meg ALLTID fjerdedommer, hva i HELVETE gjør han ute på banen i en slik stor PL-kamp? Jesus. Og Palacios... første omgangen. Vil ikke tenke på det en gang. Nesten ingen son nevner hvor herlig det er å ha Rio tilbake. Jesus, bare å se Rio og Vida sammen gir meg godfølelsen gjennom hele kroppen. Gotta fuckin' looove it! Også Anderson. Oh Ando! MÅL for faen? I PL! Ikke frispark, corner, straffe, blablaba. ÅPENT spill. Who would have thought? Feiringen hans var jo ikke like drøy som man hadde trodd, men den holdt klasse uansett. Og måten Giggsy spiller på (etter en dårlig periode hvor alle tenker: "faen i helvete, han klarer jo ingenting i dag!") er helt forbanna sykt. 36? 700 kamper? Han klarer sikkert ikke gå på to ben lenger han. Men nei, han starter bortekamp på WHL og dreper midtbanen til Spurs. LEGENDARY LEGEND LEGEND LEGEND! Også måten vi spiller på etter vi er redusert til 10. Rooney etter vi fikk røde kortet... har ikke ord. Ronaldo who? Wayne fucking Rooney. Welcome to the big time shining light. (Bare ikke bli skadet). Og til slutt, fuck Shitty. FUCK Greedybawhore. Håper han ikke får karantene jeg. Vil at han skal spille på OT og klare ingenting. Håper egentlig de på OT buer han hele kampen jeg. Han viste null respekt til fotball generelt i dag når han feiret sånn (glem stemplingene på gamle kompiser, det er noe man helst ikke vil tenke på en gang) og visste han kom til å lage kaos med bortesupporterne og at politiet kommer til å ha en jobb å gjøre og alt folk kanskje blir skadet av det han gjør. Men han gjør det likevel, og driter i det. Cocksucker, motherfucker. Hva annet kan man si? Kom til OT du. Og tap sammen med dritt pengelaget ditt. Og flaksen Shitty har? WTF? Verre enn Liverpool på begynnelsen av forrige sesong dette. BRING ON THE DERBY! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Før opp Anderson-dagen Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Tevez er garantert ute mot oss, Hyrlen. Samme gjelder Robinho Vil ha et toppet City-lag, vil ha blod. Noen må jekke ned den horeklubben som har kjøpt seg til full pott. En ekkel tid dette her. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Heller City enn Arsenal ja. Plasseringen til Manchester United er mye viktigere enn at hatlaget taper. Det har ikke slått deg at City faktisk KAN ha et bedre lag enn Arsenal denne sesongen da? Og at City var foran Arsenal på tabellen både FØR og ETTER denne kampen ble spilt? Hater City, misliker Arsenal. Enkelt valg, hvertfall etter at City har solgt sjelen og all ære. Ta og spør hvem som helst andre i Salford og du får samme svaret. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 joda, det er en mulighet for at City splitter top 4 i år, men jeg tror ikke det sjer. Det er tidlig i sesongen og City lever på en rosa sky som vi skal bombardere neste kamp, jeg tror de kommer til slite når de først taper en kamp, og da kan den seieren over Arsenal være god å ha for oss i fremtiden hvis Arsenal spiller bra i år... Lenke til kommentar
Lochan Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Går Besiktas på viasat 4? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå