Latias Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Om ikke Fletcher spiller fast denne sesongen, så vet jeg ikke hva SAF driver med. Vår beste spiller sammen med Rooney så langt denne sesongen. Anderson spiller også bra. Håper han blomstrer nå som han har fått sin første scoring. Evra var også herlig. Lar ikke Lennon gå forbi, og er også med offensivt. Rett og slett en herlig kamp, der de fleste spillerne dominerer. Fantastisk viktig med disse tre bortepoengene. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) [edit] Ser du endret det nå. Selv synes jeg Giggs var bedre enn Fletch i dag. Ganske jevnt mellom de to dog. Fantastisk kamp av flere spillere i dag. Endret 12. september 2009 av Geir M Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Toppscorer 5, Wayne Rooney, Manchester United 5, Jermain Defoe, Tottenham Herlige greier. Håper bare han fortsetter slik, for han har tendenser (fra tidligere sesonger) til å stoppe opp noen ganger. Men siden han har fått mer ansvar nå som Ronaldo er borte, så tror jeg han kommer til å bli toppscorer. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg tror også Rooney blir toppscorer i år i PL. Han er ikke den mest effektive spissen, men han er vanvittig god til å skaffe seg sjanser. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Tenkte eg og skulle vudera United-spelarane Karakter 1 (botn) til 10 (topp): Foster: 8 Viser trygghet og tar det han skal plus litt til. Ein kanonredning! Verkar som formen byrjar å kome, og kan kanskje(?) utfordre VdS allereie denne sesongen. Får han nok kampar og fortsett slik treng me ikkje handle ny keeper! Trur kanskje PIG kunne tatt målet, då han har umennskelege reaksjonar, men resten av kampen er særs positiv! O'Shea: 7 Har bra kontroll defensivt, og er tidvis med offensivt. Hadde han vore med meir framover hadde han fått ein 8-ar. Vidic: 7- Sjølv om han tapar duellen med Crouch før 1-0, klarar han seg greit mot Crouch. Veks ut over kampen, men kan samstundes finne attende til samspelet med Rio. Kunne kanskje vore tettare i Defoe ved 1-0, men ingen (bortsett frå Fletcher ) er perfekt! Unødvendig takling som fører til kort. Ferdinand: 7- Ber tidvis preg av å ha vore ute ei stund, og samspele med Vidic har vore betre før. Samstundes var han jamnt over god og klarde (som vanleg) å spela ballen via bakken. Evra: 9(+) Gjer ein av sine beste kampar defensivt for United, og har stålkontroll på Lennon gjennom heile kampen. Med offensivt ved fleire høve, og "joggar" frå Tottenhamspelarane ved ein del høve. Fletcher: 10 Saman med Giggs United sin beste spelar, og er høgt og lågt både offensivt og defensivt. Vinn nær kvar duell og har ein løpsstyrke som er av ei anna verd. Saman med Rooney den som har starta sesongen best, og dette er berre eit nytt teikn på at det kan vera vanskeleg å sjå vekk i frå Fletcher i framtida. Tidlegare har mitt største ankepunkt med Fletcher vore pasningar, men her er han komen på eit heilt nytt nivå! Anderson: 8(+) Viser endeleg (deler) av potensialet sitt, og er tidvis høgt og lågt! Fantastisk i første omgang, men andre omgang må diverre trekke han ned frå 9-aren. Slår ein del fantastiske pasningar og er jamnt over særs solid! Særs kjekt at han fekk sitt første mål i PL, og det første spelemålet(?)! Scholes: 6 (-) Tidvis viser han pasningane som har gjort han kjend, men enno har han ikkje lært seg å takle noko som nær er komisk. Kunne kanskje sluppet kort i den situasjonen som gir raudt, men hadde eit par etterslenger så at han fekk det raude var ikkje overraskande. Positiv særs i første, iallfall sett opp mot det han har prestert i det siste. Vonar han får opp taklingsstyrken og at han finn at treffsikkerheten på pasningane slik at me kan få Scholes tilbake i toppform! Giggs: 10 Byrja ikkje heilt på topp, men spelar seg slik opp at det ikkje er tvil om 10-aren. Eit fantastisk frispark, og slår pasningar og driblar slik ein hugsar han frå ein viss Arsenal kamp på slutten av 90-talet! Generelt gode, og brukar tidvis Tottenham-spelarane som rundingsbøyer. Berbatov: 8(-) Diverre ofra etter Scholes sitt raude, men hadde absolutt ikkje gjort seg vekk før byttet. Har ein del glitrande innvolveringar, sjølv om han kunne vore meir foran mål... Konstant faremoment for Tottenham-forsvaret, og Tottenham-fansen pip nok sidan dei veit kva Berbatov står for. Skulle gjerne hatt eit mål av deg Rooney: 9(+) Perfekt kamp dersom me ser vekk ifrå at han kunne scort iallfall eit til. Vandrar og litt mykje i offside, men når timinga sitt blir det alltid farleg. Scorer eit fint mål, og er særs farleg når han skjær innover! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 La meg først presisere at undertegnede har vært våken i 32.5 time. Det kreves drastiske tiltak for å snu døgnrytmen. Jeg lider av store humørsvingninger, og rister konstant. Skal legge meg etter dette innlegget. Over til det viktige. JEG ER SÅ JÆVLIG STOLT. RED FUCKIN ARMY. JAAAAAAA!! Etter en spillemessig medioker seriestart, så møter vi knallsterke Spurs i London, et lag som ikke har avgitt poeng denne sesongen. Jeg var pessimist, og da Defoe surrealistisk brassesparker inn ledelse før minuttet var spilt så var jeg langt nede. Men vi kommer tilbake, vi kjemper, vi gir ikke opp. Anderson er fantastisk i dag, flott å se deg tilbake i storform, og det har ikke gått opp for meg at du faktisk har scoret i en offisiell kamp. ANDERSON HAR SCORET FOR MANCHESTER UNITED !!!!!! Giggs, jeg var oppgitt over deg de første 20-25, men du viser hva som bor i deg. Fuckin' legend. Welsh Wizard. Scoret i 18 sesonger på rad, og dagens var blant de ypperste du har puttet i nota Ryan. FUCKIN LEGEND. Paul Scholes, legende, men dette har vi sett alt for mange ganger. Jeg forbannet Scholesy etter hans stupide og korttenkte handlinger. Hva faen tenkte han på? Var sikker på at han kostet oss kampen. Men, vi gir ikke opp. Vi kjører kampen på bortebane med 10 mann. Jeg er så jævlig stolt. Da Rooney puttet så knakk jeg en stol hos en kompis av glede, det rant over for meg. WE'LL NEVER DIE. REPUBLIK OF MANCUNIA Og så sier vi god natt til undertegnede, som sitter her helt i ørska av trøtthet. Sov godt Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Må bare spørre, så pesemistisk som du er Night, når du går å legger deg tror du at du våker igjen Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Har ein heftig diskusjon no med nokon om kvifor eg blei United supporter på tidleg 90-talet. Dei seier eg ikkje kan ta eigne val, og alt det andre vanlege. Typisk trangsynt liverpool og tottenham-supporterar... Treng gode argument fort! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Tottenham supporteren: Hvor latterlig. Sure druer når dere blir klasset ut med 10mann? Du ble Spurs gutt fordi du er redd for å bli stemplet som gloryhunter. Typisk emo rebell. Liverpool supporteren: Faren hans er sikkert fan av samme lag. Alle som ble supportere på 70-80 tallet var gloryhunters. Dagens kids er etterskjelv fra den generasjonen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 4 av de 5 neste kampene er hjemmekamper. Her bør det være gode muligheter for å hente mye poeng, og jeg håper vi starter neste helg med å grisebanke drittklubben City! Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Takk The Game, men har allereie brukt dei argumenta. No bli eg berre kalla useriøs, at eg ikkje klarar å ta eigne val og "idiot" sidan eg val United. Den diskusjonen er no dratt ned på eit så lågt nivå at eg ikkje lenger bryr meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Let the history talk Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) "Aldri diskuter med en idiot, han drar deg ned på sitt nivå og slår deg på erfaring" Endret 12. september 2009 av tosha0007 Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Det må då vera lov å ha ein liten trykkleif No er det retta Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Åh fy faen. City neste gang. Det blir det heteste by-derbyet på flere år. Vi tok skalpen på Arsenal som ikke hadde avgitt poeng, vi tok skalpen på Tottenham som ikke har avgitt poeng. City venter. Jeg vil ha blod. Har ikke lagt meg enda. Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Først ein borte kamp mot Besiktas, så venter så du nevner et av det støreste by-derbyene på mange år. Gler meg enormt til denne kampen, + på tisdagen rett etter by-derbyet så spiller United og Ctiy samtidig i byen. Må jo nesten være litt skummelt og være i byen da Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Glem Liverpool kampene, neste ukes match blir større. GETT INN!! Forventer blod og svette. Shitty skal knuses og sendes tilbake til COMS med såret "stolthet", dersom de har noen. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Synst det er fantastisk å sjå korleis Fletcher har utvikla seg over det siste året. Forsetter han i ei liknande form heile sesongen så blir han ein god kandidat til åretsspelar. Han viste til og med han kunne skyte i frå langt hold i dag også, noko han ikkje viser so ofte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå