Sir Game Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 KLASSE!! KOnge ball av syke syke Fletcher!!!!! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Herlig av Rooney, nå er det hans tur til å skinne etter å ha vært i skyggen så lenge Lenke til kommentar
HCG Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 That's the way, aha aha, I like it. Skrudde akkurat på kampen, det var frispark, Rooney spurtet og scoret. NÅ ER SMILET PÅ IGJEN! :D Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 10 minutter med litt Nani magi nå, herlig kamp av Anderson som har tatt initiativ for å prøve å sikre seg en plass i startelleveren. Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 We only got 10 men! We only got 10 men! Er sykt imponert over United laget i dag. Dette må vi klare og dra i land. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 PKODSJgflnjmadwm,fpWEMFPKWENMGFÅNGFÅOQENMF EFLKdnfknDEFLKnwefok ANDERSON ANDERSON ELSKER DEG ELSKER DEG!!!!!!! Vet du har venta lenge på det her. Grattis Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Skjønner ikke hva så skjer med Carrick i det siste, han har gjort det helt i dag, men slår mye feil passniger. Hva har skjedd? Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Då var seieren i boks, sett under eitt: fullt fortent Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Da vant vi igjen, og neste kamp vil jeg følge live i Manchester samtidig som Alastor er der (skal holde meg unna han ) Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Fletcher er PL beste midtbanespiller akkuratt nå. Punktum Takk iroman Den satt lenge inne! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Flott kamp i dag, kontrollerer det inn med 10 mann. Carrick var dårlig i dag og jeg må faktisk finne meg i og være enig med Game på at han ikke har noen ting på banen og gjøre for tiden, men har ikke lyst til å selge han eller, ikke mener jeg at han var dårlig i forrige sesong heller. Carrick må finne seg i og jobbe for en plass på midtbanen for slik det er pdd. så har han ingenting der å gjøre når Anderson/Carrick/Scholes er såpass gode. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Gikk slik jeg trodde det her, kanskje enda litt bedre. Mye fint spill i dag. Imponerende at vi fortsatt er det desidert beste laget på banen selv etter utvisningen av Scholes. Giggs er MOTM i dag imho. Fantastisk frispark og mange fine pasninger og driblinger ellers i kampen også. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Fletcher er PL beste midtbanespiller akkuratt nå. Punktum Takk iroman Den satt lenge inne! Han har spilt fantastisk, ja. Men han mangler fortsatt deflection-skudd for å nå helt opp. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Meget bra kamp i kveld. Det var mange god hos oss i dag, Rooney, Giggs, Fletcher og ikke minst Evra, var Lennon på banen? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Meget bra kamp i kveld. Det var mange god hos oss i dag, Rooney, Giggs, Fletcher og ikke minst Evra, var Lennon på banen? Tror han var innom noen sekunder i første omgang, ja. Synes Foster også var bra i dag. Trygg i alt han skulle gjøre, bortsett fra målet som var umulig, og han hadde en redning som fort kunne blitt scoring også. Begynner å få troa på at vi slipper å kjøpe ny keeper til neste år nå. Endret 12. september 2009 av Geir M Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Syns stort sett heile laget var bra i dag, men Rooney, Giggs, Fletcher og Evra som dei mest framtredande. Foster byrjar å spreia tryggleik i dei bakerste rekkjer, noko som er positivt for framtida. Kjekt å ha Rio tilbake, sjølv om han og Vidic har litt å gå på før det store samspelet er tilbake slike det kan vera. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Fletcher spilte bra, fyfaen så viktig defensivt! Evra var også veldig viktig, spilte jo possessed både offensivt og defensivt. UTROLIG DEILIG SEIER Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Kanksje vår beste kamp til nå. Vi lekte oss. Selv med en mann mindre Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) 1 til 10 Ben Foster: 8 Tar alt han skal ta og har en fantastisk reddning. Viser trygghet! O'shea: 7 Perfekt defensiv og har noen bra bidrag fremover. Solid og mertill. Vidic: 7 Vokser veldig utover i kampen. Et par grusome tversover passninger og taper noen dueller (uengåelig mot Crouch) - men er kongen i boksen etterhvert! Rio: 6+ Dårlig markering et par ganger, men ellers en prikkfri kamp. Må ta noe av skylda for 0-1, men siden den gang er han like glamorøs som alltid. Starter MANGE angrep og er god med ball. Offensivt veldig viktig. Evra: 9 Har Lennon i baklomma i sammfulle 94+min. Klarer også å være med offensivt mot slutten. Årsbeste og topp 3 beste defensive kamper i hans karriere som United spiller. MEGET BRA! Anderson: 8 Ufattelig god i første omgang, men blir litt borte etterhvert grunnet defensive oppgaver. Hans stikkere til Rooney er verdensklasse og han vrir spillet mesterlig gang på gang. Scorer også et mål. Gjør meg glad, denne gutten! Fletcher: 10+ Hvor skal man begynne egentlig? Han er OVER fuckings ALT på midten og vinner så mange baller at det nesten gir meg gåsehud. Tar ut 90% av de farlige mellomrommet alene og er svarte faen meg dirigenten offensivt også. Kommer på dype løp, slår glimmrende baller og setter en elegant spiller som Huddelstone i skyggen. Ingen i verden kunne gjort det bedre og akkuratt nå er han like mye verdt for United som Ronaldo var på sitt beste. Scholes: 5 Er veldig god en halvtimes tid og man får nesten flashback fra slutten av 90-tallet. Dessverre blir han altfor stillestående etterhvert, noe som resulterer i at Ando/Fletch jobber for mye defensivt. Må lære seg å takle snart, for dette holde ikke mål. Rødt kort i den situasjonen er utilgivelig, selv om det muligens var noe strengt idømt. Positiv i første, ellers ikke overimponert. Giggs: 9+ HVordan kunne jeg glemme? Skam! Er kreativt vindunderlig å se på. Deilig mål og er generellt glimrende. Mangler 10'eren, fordi han begynte kampen forholdsvis svakt. Berbatov: 8 Mangler bare målet egentlig. Ofres grunnet det røde kortet, men var glimrende før den tid. Er kanskje litt langt unna boksen til tider, men skaper mye bruduljer for den bakre fireren til Spurs. Absolutt en god kamp! Rooney: 9++ Litt ofte i offside, selv om han blir feilaktig avblåst noen ganger. Et par glimmrende soloraid og målet er superb! Hadde han vært enda mer effektiv, ville det blitt 10'eren. Rooneys skinner virkelig sterkt akkuratt nå. Måtte det fortsette! Endret 12. september 2009 av The Game Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå