Latias Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Faen hva kjedigt! Hva kan man finne på på dagtiden til lordager når de ikke sender premier league kamper?! Mye bedre enn sommerferien da. Da var lørdager ganske tørre. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Faen hva kjedigt! Hva kan man finne på på dagtiden til lordager når de ikke sender premier league kamper?! Vel.. Jeg har brukt hele dagen på å spise lunsj på noe av det jeg mener må være det nærmeste man kommer syden i Norge: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Rooney har mange år på banen igjen, han kan bli kaptein etter at Rio er ferdig, da er han moden for en slik oppgave. Hva vet du om at Rooney ikke er moden? Litt whiney i det siste, men det er han jo naturligvis ikke om han er kaptein. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 City tar ledelsen mot Arsenal. Gleder meg enda mer til å møte dem neste uke! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Var noe svakt keeperarbeid av Almunia. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Det var vel selvmål? Så at VG Live krediterte Richards. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Rooney har mange år på banen igjen, han kan bli kaptein etter at Rio er ferdig, da er han moden for en slik oppgave. Hva vet du om at Rooney ikke er moden? Litt whiney i det siste, men det er han jo naturligvis ikke om han er kaptein. Rooney er en ung spiller, og jeg mener at de eldre spillerne passer bedre til en slik oppgave Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Er da mange unge spillere som er kapteiner. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Stoke tar ledelsen. ELENDIG keeperarbeid av Cech. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 City spiller faktisk mer enn Arsenal nå, hadde jeg ikke regnet med.. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Stoke tar ledelsen. ELENDIG keeperarbeid av Cech. 2-1 til Chelsea på overtid, som vanlig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) 8 minutter med tillegg. Ikke verst. Så slipper man i hvert fall å kjede seg mens det er pause i de andre kampene. Jaja, så lenge varte den ledelsen. Endret 12. september 2009 av Latias Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 8 minutter med tillegg. Ikke verst. Så slipper man i hvert fall å kjede seg mens det er pause i de andre kampene. Jaja, så lenge varte den ledelsen. Ikke akkurat rart, så mye tull det har vært med skader i denne omgangen. Jeg er forelsket, tror jeg. DROGBA! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Klassescoring av Drogba. Både pasning og scoring. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Ingen overraskelser sålangt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Hihi. City leder over Arsenal Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Gudbedre så flaks shitty har. Reine Liverpool jo. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Gudbedre så flaks shitty har. Reine Liverpool jo. Ikke fullt så mye som scouserene synes jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Helvete så Arsenal bommer. Gallas er målfarlig i år. Håper Gunners putter en til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå