Limbeck Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Beckham startet vel i midten og Blomkvist på venstre kant Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Men det jeg tenkte på er hvor mye Neville er involvert på venstresiden mot slutten. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Alt kan jo skje når man jakter en scoring i sluttminuttene i en CL-finale. Og scoringene kom jo fra venstre side, så det var kanskje pga. Neville vi vant? Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) - Det stod om Owen, Zoran (Tosic) eller Ritchie De Laet - det var et dilemma. Vi endte på Hargreaves, for etter å ha fått medisinske råd tror vi han vil være tilgjengelig til de tre siste Champions League-kampene, sier Ferguson ifølge MEN. Betyr dette at Owen ikke er med i CL-troppen, eller misforstår jeg hva Ferguson sier? edit: Hehe, jeg tenkte ikke over at vi nå har to Owener i klubben. Endret 11. september 2009 av genser Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Haha. Owen = Hargreaves, i den situasjonen. Tough one. Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Da ble alt litt mer forståelig Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Hvor fantastisk irriterende er det ikke at Arsenal, City, Liverpool og Chelsea spiller på samme tid og ingen spiller 13:45? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Hvor fantastisk irriterende er det ikke at Arsenal, City, Liverpool og Chelsea spiller på samme tid og ingen spiller 13:45? Kynisk spill, de skal bare psyke oss ut. Nå har vi vært gjennom faens LandslagsRamadan så må vi faktisk pine oss gjennom 2 ekstra timer uten PL. Vel season reviews to the rescue. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg har vel nevnt før at jeg hater kveldskamper, og i kveld er intet unntak. Har vært våken siden i går ettermiddag og syntes det er kjedelig å vente to ekstra timer på kamp når man helst vil få seg en velfortjent søvn asap. 1-1 eller 1-0 til jødene i kveld. Book it. Hater White Hart Lane. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Nei jeg tipper at det blir fler mål enn 2. Helt åpent om vi vinner eller ikke. Tror Tottenham er noe overvurdert, men det er jo tross alt Redknapp som styrer dem så man vet aldri. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg må si jeg er ekstremt glad for at Nightkeeper ikke har rett på alle kampene han tipper på Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) De mangler både King og Woodgate, deres to beste forsvarere. Men det samme gjorde de i fjor. King var skadd og Woody ble skadet tidlig i kampen. Allikevel klarte vi ikke å slå de, og vi leverte en horribel offensiv prestasjon der i fjor. Nå er i tillegg Modric skadet, og det er veldig positivt for oss. Men dessverre, i kveld så går det ikke uansett. Vi er ikke friskmeldte, og vi skal spille på en av de verste bortebanene i Storbritannia. Ta og meld dere inn i CL Fantasy, btw. Tråd lenger ned på siden Endret 12. september 2009 av NightKeeper Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 King rekker vel kampen. Eller har det kommet ny info i dag? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 - Rooney blir ikke kaptein Er jo The Sun som melder dette, men tror det kan være sant. Selv foretrekker jeg spillere som Rio til å bære kapteinsbåndet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Rooney har mange år på banen igjen, han kan bli kaptein etter at Rio er ferdig, da er han moden for en slik oppgave. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Ein liten digresjon: Pool sin nye draktsponsor vs United Lenke til kommentar
lolmaster_flash Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Er ikke lenge siden Hargreaves ble foreslått som kaptein, må si jeg støtter de tanken. Han er en bauta Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Er ikke lenge siden Hargreaves ble foreslått som kaptein, må si jeg støtter de tanken. Han er en bauta Hazza må jo først få seg på banen. De siste årene har han vært kaptein av skader. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Faen hva kjedigt! Hva kan man finne på på dagtiden til lordager når de ikke sender premier league kamper?! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 1-1 eller 1-0 til jødene i kveld. Book it. Hater White Hart Lane. United vinner i dag. Tottenham har for mange gode spillere ute, vanskelig bortebane, men vi vinner likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå