Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror det blir en bra kamp i dag, ikke sett Chelsea spille på lenge, så det blir spennende.

 

Kan forøvrig opplyse om at Aston Villa slo Inter 3-0. Hva skjer med det da? Muligens svakere lag Inter stilte med, men dog.

9211807[/snapback]

Dette er pre-season. Mjøndalen kan utklasse Barca på Nou Camp om dem vil.

 

(key satt litt på spissen, men du skjønner)

Lenke til kommentar
Tror det blir en bra kamp i dag, ikke sett Chelsea spille på lenge, så det blir spennende.

 

Kan forøvrig opplyse om at Aston Villa slo Inter 3-0. Hva skjer med det da? Muligens svakere lag Inter stilte med, men dog.

9211807[/snapback]

Dette er pre-season. Mjøndalen kan utklasse Barca på Nou Camp om dem vil.

 

(key satt litt på spissen, men du skjønner)

9211837[/snapback]

Hehe, den dagen det skjer så veit jeg ikke hva jeg gjør. :p Men, for så vidt sant det, men er jo alikevel ikke lenge til seriestart. :)

Lenke til kommentar
Synes ikke dere at det er har blitt litt for tynt på topp? Rooney, Tevez, Saha og Solskjær, de to sistnevnte har skadeplager fra helvete. En skade på Rooney eller Tevez, og vi kommer til å måtte spille 4-5-1, en formasjon som ikke gjorde underverker i fjor...

9211967[/snapback]

Nani, Anderson, Ronaldo osv. osv. som kan spille spiss i tillegg til de du nevnte.

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar
Bestiller Vidic-drakten nå.

 

Bra valg. :)

9211798[/snapback]

Litt misvisende kanskje, mente at jeg bestiller Vidic-tskjorten alastor hadde bilde av. Vidic-drakt skal og bestilles, men da må jeg lete etter litt billige steder først.

 

Ikke noe bekreftet oppstilling enda?

9212004[/snapback]

GK: VDS

 

RB: Brown

CB: Ferdinand

CB: Vidic

LB: Silvestre

 

RM: Ronaldo

CM: O'Shea

CM: Carrick

LM: Evra

 

CF: Giggs

CF: Rooney

Lenke til kommentar

Sitter på bærbare og spiller FM, ser på kampen og har en pils og chilinøtter. Søndagen kunne ikkje vært bedre.

Men mange feilpasninger i kampen!!

 

OT: Hvordan abbonere på tråder, er lei av at denen tråden forsvinner fra "mine innlegg"?

 

EDIT: KJempe sjanse som Giggs bomma på !!

Endret av Furyfax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...