Sir Game Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hvorfor skal Lennon skifte side? Han rumpekjørte jo Evra i alle oppgjørene forrige sesong. Spesiellt i LC var det nesten flaut å se hvor ofte franskmannen havnet i pølsebua. Er 100% at Wes Brown feks er en bedre mann på den jobben, enn Evra. De som tror vi vinner denne kampen "enkelt", slik man kan få inntrykk av = HAHAHA. Jeg er helt enig med Nightkeeper. Chelsea Liverpool Tottenham Arsenal De fire vanskeligste bortebanene for oss, i den rekkefølgen. Lag som City kommer derpå. Er Rafael tilbake? Nei. Han er uansett ikke matchfit og starter garantert ikke. Lite sansynlig at han er i troppen, tom. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Obertan er ute fra en måned til et halvt år leser jeg...synd. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Du leste det på tv2sporten? Vil tro det var en skrivebom da det så ut til at det var snakk om en måned til seks uker og ikke en måned til 6 måneder. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hvorfor skal Lennon skifte side? Han rumpekjørte jo Evra i alle oppgjørene forrige sesong. Spesiellt i LC var det nesten flaut å se hvor ofte franskmannen havnet i pølsebua. Er 100% at Wes Brown feks er en bedre mann på den jobben, enn Evra. Evra blir somoftest rumpekjørt når han møter noen han ikke kan matche på farten. Håper folk gidder legge merke til hvor mange ganger Evra er feilplassert iløpet av neste kamp, slik at jeg slipper å preke for døve ører neste gang jeg bemerker at Evra hviler på laurbærene. Vi snakker defensivt nå. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Som oftest er han jo feilplassert på grunn av offensive bidrag, noe han får lov til både på grunn av farten og det faktum at vi har veldig solide stoppere. Det er helt klart en risiko, men i de aller fleste tilfeller går det bra. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 - Det er en mulighet for at Rio rekker kampen, sa Fergie. Ferguson opplyste at Fabio, Gary Neville og Wes Brown alle er kampklare, mens det er tvilsomt med John O`Shea, som ble sendt hjem fra Irlands landslagstropp tidligere denne uken. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Som oftest er han jo feilplassert på grunn av offensive bidrag, noe han får lov til både på grunn av farten og det faktum at vi har veldig solide stoppere. Det er helt klart en risiko, men i de aller fleste tilfeller går det bra. Nei det er ikke alltid p.g.a av det offensive. Vi kan ligge under press, å om spillet dreier etter å ha vært på andre banehalvdel står han plutselig totalt malplassert. Gjerne med store rom bak seg, der både spiss og kant kan plassere seg. Nå har jeg særdeles lite lyst til å nevne dette, men se f.eks på første målet til Barca mot oss i finalen. Nå er ikke dette Evra's skyld alene, men et eksempel på ting som kunne vært annerledes om han hadde vært på sin plass. Ellers er det mange små tabber av den mannen som får meg til å tro at han tar det for gitt at han skal spille hver kamp. Nå skal det også nevnes at han har spilt mange gode kamper offensivt som nok godtgjør mye av det tullet som skjer defensivt, men sammenligner du han med Brown som også ofte var oppe i 2008 sesongen så har han mye mindre tull på sin kappe. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg er enig i at posisjonering er Evras svakeste punkt, men etter min mening er han likevel verdens beste venstreback. Evra har alltid en del syke klareringer i løpet av en kamp, men mange av de kunne nok vært løst på en enklere måte hvis han sto riktig. Brown er sikrere enn Evra, ja, men han er også mye mer forutsigbar. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Gareth Bale [Tvilsom] Faen. Håper han blir klar, for da taper vi ikke kampen. Uansett, gleder meg til kampen. Fy faen, har vært kjedelig med en to ukers pause fra klubblag-fotball. Blir digg med PL, og CL begynner jo til uka. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Statistikk er til for å brytes mot/av United. Det vet da alle. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Jeg spyr... Endret 10. september 2009 av HCG Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Og du vil frem til...? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Og du vil frem til...? Det samme lurer jeg på. Var usikker på om det bare var jeg som ikke forsto dette Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Det er den reklamen på siden her, som plukker opp internett-vanene til hver enkelt pc, og viser annonser fra qxl deretter. Altså, den har fått med seg at HCG er mye innom fotballsider, og tok en råsjangs på Boca og Pool. Har samme her. På en annen side skjønner jeg ikke hvorfor HCG posta det da. Bak mål barnslig faktisk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Litt ''teit'' å arrestere en 11åring for å være barnslig. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Boca, Pool, Pool og Chelsea. Kunne den tatt mer feil? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Litt ''teit'' å arrestere en 11åring for å være barnslig. Tar på min kappe at jeg ikke henger her nok til å ha sjekka alderen på samtlige postere. edit. en mod kan gjerne slette hele greia. Endret 10. september 2009 av niko_90 Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Heldig de som får Bocca iallfall Her er det 2x Liverpool og 2x Chelsea Til tider lurer eg på kva reklamen tenker på edit: Tilbake til topic: Nokon som har lyst på gjette på United sitt lag i morgon? Endret 11. september 2009 av tosha0007 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Det jeg vil se: (O'Shea er trolig skadet, men hvis han kan spille vil jeg helst se han; samme gjelder Rio men tviler virkelig på at han spiller) Foster Brown - Vidic - Evans - Evra Park - Carrick - Fletcher - Nani Rooney - Berbatov Benk: Kuzckak, Scholes, Valencia, Fabio, Neville, Owen, Giggs Endret 11. september 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 edit: Tilbake til topic: Nokon som har lyst på gjette på United sitt lag i morgon? Nei. Men kan gjøre det likevel. :!: Foster Brown - Vidic - Ferdinand - Evra Valencia - Carrick - Fletcher - Nani Berbatov - Rooney Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå