Smågal Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Vel, de møtte liverpool. Og modric er skada. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Liverpool er relevant hvordan? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Leser du tråden kjære? "Har Tottenham møtt et skikkelig forsvar enda?" Ja, de møtte Liverpool. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Feil på nesten alle punkt. Har Tottenham møtt et skikkelig forsvar enda? Blir nok ned på jorda og 0p mot Utd og Chelsea. 4-5-1 kommer ikke til å skje, aldri, det fungerer bare ikke. Berbatov spiller nok mot gamleklubben. Kontrollert 3-1, Berbatov, Rooney, Nani og Modric. Du vet ikke hvor feil du tar. Jeg kan se for meg kampbildet her jeg sitter. Kamper på WHL er alltid vanskelige. Fjorårskampen var horribel der. 0-0 og ikke en eneste målsjanse. Tottenham er sterkere i år. Det blir ikke tre poeng for alt i verden. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Leser du tråden kjære? "Har Tottenham møtt et skikkelig forsvar enda?" Ja, de møtte Liverpool. Tror han over deg mente at Liverpool ikke har verdens beste forsvar Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg var på tanken, men til tider vanskelig og spotte the sarcasm. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 And the correct answer is: "trommevirvel" SARCASM! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Forstår fremdeles ikke helt hva smågal mener. Jeg er ikke så veldig redd Spurs, jeg er mye mere redd Redknapp Endret 9. september 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Enough..! Tottenham blir 10 nummer for små i kommende kamp. Det blir overkjøring og rooney hattrick. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Feil på nesten alle punkt. Har Tottenham møtt et skikkelig forsvar enda? Blir nok ned på jorda og 0p mot Utd og Chelsea. 4-5-1 kommer ikke til å skje, aldri, det fungerer bare ikke. Berbatov spiller nok mot gamleklubben. Kontrollert 3-1, Berbatov, Rooney, Nani og Modric. Du vet ikke hvor feil du tar. Jeg kan se for meg kampbildet her jeg sitter. Kamper på WHL er alltid vanskelige. Fjorårskampen var horribel der. 0-0 og ikke en eneste målsjanse. Tottenham er sterkere i år. Det blir ikke tre poeng for alt i verden. Cheer up da! Selv om Tottenham har hatt en eventyrlig start så vil ikke det si at de garantert slår/tar poeng mot United! =) Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Enough..! Tottenham blir 10 nummer for små i kommende kamp. Det blir overkjøring og rooney hattrick. I see what you did there. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Kampen er helt åpen mot Tottenham som den var mot Arsenal. Starter vi i 4-5-1 stoler jeg kun på fru fortuna. Er sjeleglad Modric er ute, det er livsviktig med våre sentrale midtbanespillere enda på sommerferie med noen hederlige unntak. Gi meg Nani og Valencia på kant, og Rooney og Berba som dedikerte spisser. Samt Carrick/Fletcher og Giggs sentralt. Å i tillegg ha en Owen sulten på benken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Feil på nesten alle punkt. Har Tottenham møtt et skikkelig forsvar enda? Blir nok ned på jorda og 0p mot Utd og Chelsea. 4-5-1 kommer ikke til å skje, aldri, det fungerer bare ikke. Berbatov spiller nok mot gamleklubben. Kontrollert 3-1, Berbatov, Rooney, Nani og Modric. Du vet ikke hvor feil du tar. Jeg kan se for meg kampbildet her jeg sitter. Kamper på WHL er alltid vanskelige. Fjorårskampen var horribel der. 0-0 og ikke en eneste målsjanse. Tottenham er sterkere i år. Det blir ikke tre poeng for alt i verden. Hoho, Modric er ute en stund! Da går det ihvertfall dårlig med Tottenham. Å si at vi taper hver kamp er simpelt, etter som du "vinner" uansett. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Spurs har vel skadetrøbbel i forsvaret også. Noen som har en oppdatering på det? EDIT: Jeg fant Michael Dawson [skadet] Ledley King [skadet] Jonathan Woodgate [skadet] Gareth Bale [Tvilsom] Endret 10. september 2009 av Points Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Kan vel finne det meste her. http://www.physioroom.com/news/english_pre...njury_table.php Ser du fiksa det sjæl Endret 10. september 2009 av Smågal Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Får håpe Tottenham ikke velger det sjakktrekket å bruke Lennon på venstrekant, da er vi rimelig fucked. Hvem skulle evt. beklet høyrebacken da? Neville er for treig. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Får håpe Tottenham ikke velger det sjakktrekket å bruke Lennon på venstrekant, da er vi rimelig fucked. Hvem skulle evt. beklet høyrebacken da? Neville er for treig. Rafael er jo rask da, men vet ikke hvordan han er defensiv nå. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Er Rafael tilbake? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Er Rafael tilbake? Nettop det jeg ikke vet Hadde vært en fordel though Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Rafael mestrer offensivt greit nok, men kan være farlig defensivt. Vet ikke om jeg hadde følt meg helt trygg på han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå