Lochan Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Det står at vi spiller mot Tottenham, Obertan for nødvendigvis ingen minutter. oja daså Lenke til kommentar
archanios Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jaja, United kan komme til å gå til rettslige steg mot Le Havre om dei held fram med påstandane sine i media. Klubben gir i det minste uttrykk for at alt har vore gjort på rett måte, så då får vi vel satse på det. Manutd.com Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 En fantastisk fin snutt med mange syke pasninger og mål fra Paul Scholes. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hva kan man si? Johanceder gjør det gang på gang, han lager videoer som virkelig viser hvor store spillerene våre er og som nesten får meg på gråten. Den dagen Scholes legger opp kommer jeg nok til å felle et par tårer, for en mann. Brian Kidd tar for øvrig turen til Manchester City for å jobbe som teknisk ansvarlig og spillerutvikler. Fotballmuseet flyttes til Manchester. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Det er to ting jeg er pisslei nå i media, fokuset på fraværet Ronaldo. Å enda verre, jævla shitty! Hvordan kan de i det hele tatt nevne dem som utfordrere er beyond me. Selv Liverpool med sin stall er jo et mye bedre kollektivt lag en City noen gang vil bli. Liverpool har hatt stabilitet i toppen flere år, City har aldri vært i nærheten. De har en manager som heller ikke har ledet et lag i nærheten av toppen. Samt kun en spiller(kan være flere men det driter jeg i) som har vunnet noe somhelst av betydning, å han måtte være i United for at det skulle skje. Hvordan de i det hele tatt skal nærme seg en ligatopp som kjempes om av de to lagene som har dominert CL de to siste årene. Å skulle møttes i finale ifjor igjen, men ærede Øvrebø hindret det på avtale med Platini. Nei det er beyond me, har mye mer tro på et Arsenal-lag som har en ufattelig god manager som utfordrere enn møkkalaget som faen har så mye mindreverdighetskomplekser at de må henge opp bannere med en av sine ervervede Judaser på flyplassen. Kjenner det koker i meg når selv Rio gidder å bry seg om det møkkalaget. Når spillere fra det dritlaget uttalte at de ville ødelegge dagen for United med å slå oss på OT under minnesmarkeringen, vel det visste jo bare hvor smålige de egentlig er. (At de vant kampen er irrelevant, poenget var at de i det hele tatt sa at de ville ødelegge markeringen). Nei jeg kjenner virkelig at jeg vil spy, å jeg gruer meg til å se post-Ronaldo statistikker. Hvis noen fra united.no leser dette håper jeg dere slutter med dårlige innlegg om savnet av Ronaldo o.l. I det hele tatt å nevne Ronaldo iforhold til denne sesongens resultater skulle vært bannlyst. Endret 8. september 2009 av Hyrlen Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Fy faen jeg savner Ronaldo... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 En fantastisk fin snutt med mange syke pasninger og mål fra Paul Scholes. Se filmen hos Youtube Hva kan man si? Johanceder gjør det gang på gang, han lager videoer som virkelig viser hvor store spillerene våre er og som nesten får meg på gråten. Den dagen Scholes legger opp kommer jeg nok til å felle et par tårer, for en mann. Brian Kidd tar for øvrig turen til Manchester City for å jobbe som teknisk ansvarlig og spillerutvikler. Fotballmuseet flyttes til Manchester. :love: Tårene feller jo bare av å se på en slik video. Love the Ginger legend. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hyrlen: Hva gjør Marky the rat? Jo. han forsøker å herme etter United. Ansetter Kidd og forsøker å trykke inn litt vinnerfolk i stabben. Se på unggutten fra Frankrike United hadde kikket lenge på, men ikke ville ha likevel - City hentet han, rett å slett fordi de ser på storebror. Råtta har selv spilt under SAF og hermer så godt han kan. Liker veldig dårlig at det to United personligheter som har vært med i vår suksess under Fergi, som nå styrer skuta hos de lyseblå.. SVIK Jeg tror, dessverre, at City blir en konkurrent allerede i år. De har spilt rævfotball og var griseheldige mot både Blackburn og Wolves, samt de flere sjanser i mot i Pompey kanpen (1-0) - så helt bra har det ikke vært, 9p tiltross. De starter jo alltid sesongene i tusen, akkuratt som Chelsea. Tipper dritten slår Gunners i helga, dessverre. Vi taper mot Tottenham, for øvrig. Spesiellt om Carrick starter, noe han mest sansynligvis gjør mot gamleklubben. Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hyrlen: Hva gjør Marky the rat? Jo. han forsøker å herme etter United. Ansetter Kidd og forsøker å trykke inn litt vinnerfolk i stabben. Ja, høres ut som en forferdelig dårlig taktikk Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Marky, har du spilt for Barcelona? Jeg mener altså Barcelona FC? Det der var priceless av Cesc Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hyrlen: Hva gjør Marky the rat? Jo. han forsøker å herme etter United. Ansetter Kidd og forsøker å trykke inn litt vinnerfolk i stabben. Se på unggutten fra Frankrike United hadde kikket lenge på, men ikke ville ha likevel - City hentet han, rett å slett fordi de ser på storebror. Hermer og hermer - noen ville kanskje kalt det å lære. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Marky, har du spilt for Barcelona? Jeg mener altså Barcelona FC? Det der var priceless av Cesc Evt totalt respektløst av den flotte pizzakasteren. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Hyrlen: Hva gjør Marky the rat? Jo. han forsøker å herme etter United. Ansetter Kidd og forsøker å trykke inn litt vinnerfolk i stabben. Se på unggutten fra Frankrike United hadde kikket lenge på, men ikke ville ha likevel - City hentet han, rett å slett fordi de ser på storebror. Hermer og hermer - noen ville kanskje kalt det å lære. Jeg kaller det å kopiere, jeg da. Ikke at det er dumt av shitty, for all del, men det gir meg litt avsmak i kjeften læll. Tåler ikke tanken på at enda et kjøpelag skal lykkes, noe de har større sjanse for om de driver den øvrige butikken som United. Endret 9. september 2009 av The Game Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Ikke noe galt å være fan av flere lag. Micheal Shields ute av fengsel. Det er Storbritannias justisminister Jack Straw som benåder Shields, som nå er blitt 22 år. Nok en sak om at vi stjeler talenter. Denne gangen er det Fiorentina som har anmeldt United for overgangen til den 16 år gamle midtstopperen Michele Fornasier. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Ët par personangrep + kommentarer er fjernet fra tråden. Dere som kommer med slikt, og har historikk fra før, dere vet at dere ved slik hakking risikerer fjerning av forumtilbudet på ubestemt tid? Er det noen som har noe å si i saken, send meg pm! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Micheal Shields ute av fengsel. Det er Storbritannias justisminister Jack Straw som benåder Shields, som nå er blitt 22 år. Er det bare jeg som ser Frodo fra LoTR i ansiktet hans? Nei NÅ er helt på bærtur. Jeg mente selvfølgelig kjekkasen Justin Timberlake. Men ja også litt Frodo. EDIT: Eller hva med han fra Prison Break? Endret 9. september 2009 av Points Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Fantastisk hele greia, nå kaster Fiorentina seg på. Det alt dette dreier seg om er jo penger for disse klubbene, ikke enkeltpersonene. Håper Blatter har bestekompisen Platini sitt fantastiske "slave-utsagn" i bakhode når han gjennomgår dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Nærmer seg helg med stormskritt! England sier takk for (gangen før) sist, 5-1 og nettkjenning av Rooney. Liker tendensene. Er optimist mot Tottenham, de skal rævkjøres. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Er optimist mot Tottenham, de skal rævkjøres. Haha. Skjer ikke. Et Spurs som har 12 av 12 poeng denne sesongen. Tipper Fergie går ut i en 4-5-1 med Roon enslig. Blir 1-0 evt. 0-0. Vi vinner ikke for alt i verden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Feil på nesten alle punkt. Har Tottenham møtt et skikkelig forsvar enda? Blir nok ned på jorda og 0p mot Utd og Chelsea. 4-5-1 kommer ikke til å skje, aldri, det fungerer bare ikke. Berbatov spiller nok mot gamleklubben. Kontrollert 3-1, Berbatov, Rooney, Nani og Modric. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå