Jotun Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hehehehe Liverpool Football Club, said that they are “completely sure” that Torres, 25, is a female but felt that she should be entitled to play in the all male league due to her popularity with team-mates Jamie Carragher and Steven Gerrard. A source at Liverpool said, “Jamie and Stevie have put in hours of hard work on the training ground with Torres and were both on the verge of securing a much sought after date”. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Berba i mafia trøbbel Men så er det selvfølgelig fantasi avisa The Sun som skriver dette Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Etter et par timer med Robben titting på youtube må jeg innrømme at jeg angrer på at vi ikke slo til. Det er alltid deilig å se han spille, verdens beste kantspiller på sitt beste, men jeg får vel nøye meg med å se han for Bayern Munchen i CL og Bundesliga. Bedre enn Ronaldo? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Limbeck: Jeg tenker på gruppespill og evt 1.knockout om vi får "antatt svakere" motstand. Og om du trenger en bekreftelse (åpenbart) så mener jeg Carrick var hovedårsaken til at vi var drittdårlig i roma, fordi han tapte midtbanen uten en fight. Men det er bare en av mange mange kamper han har vært dårlig, selv om alle som ikke lager fire selvmål har spilt bra i dine øyne Du tar helt feil, dønn ærlig talt, om du tror jeg kun er bitter på MC pga CL finalen. Jeg håper av hele mitt hjerte at Carrick blir den spilleren han var i 07, for da har vi en verdensklassespiller og en spielfürer back in biss. Håper Carrick skjønner at han noe å bevise mot Spurs. På gamle trakter, kanskje han våkner til live igjen Ingenting ville gjort meg mer happy, for vi trenger han i form nå som det ikke kom inn noe nytt. Når jeg nevnte CL så tenkte jeg på denne kjøpetrangen din og at du har vert irritabel i det siste. Tror du enda er skuffet over å tape finalen i stedet for å være glad for å komme til finalen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Etter et par timer med Robben titting på youtube må jeg innrømme at jeg angrer på at vi ikke slo til. Det er alltid deilig å se han spille, verdens beste kantspiller på sitt beste, men jeg får vel nøye meg med å se han for Bayern Munchen i CL og Bundesliga. Bedre enn Ronaldo? Ronaldo på sitt beste mot Robben på sitt beste så hadde jeg valgt Robben uten tvil. Mye mer direkte i spillestilen, bedre til å føre ball og en bedre tilrettelegger. Ronaldo har selvsagt hodestyrken og målfarligheten, men er en dårligere lagspiller. Selvsagt er dette subjektivt da Robben også er favorittspilleren min utenfor United. Paddy Crerand mente Michael Carrick var en av de beste i fjor, det samme mente SAF. Det er noen som er så bitre at de ikke kan se forbi en finale, vinnerskaller kaller de seg faktisk, tullete. Vi har vunnet Premier League hvert eneste år etter at Carrick kom, han sikret 3 poeng i den viktige kampen mot Wigan(?) på slutten av sesongen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Lurer på hvor mange ganger Game må påpeke at han baserer uttalelsene sine om Carrick på hele fjorsårssesongen fram til nå. Men ja, jeg skjønner at det er vanskelig å forstå, det skal jo være det. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Poenget er at han ikke klarer å begrunne hvorfor han var dårlig i hele fjorsesongen. - Han spilte mer enn noen annen midtbanespiller. Hadde han virkelig fått spille så mye hvis han var så dårlig som Game skal ha det til? - Ferguson og Crerand sa at han var fantastisk. Fotballforståelsen kan vi vel være enige om at er grei her. Michael Carrick er god når han får ligge der han skal ligge og bryte pasninger og styre spillet. Han skal ikke være den spilleren som presser ballfører gang på gang. Jeg lurer virkelig på om Game ser den usynlige jobben han gjør. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Lurer på hvor mange ganger Game må påpeke at han baserer uttalelsene sine om Carrick på hele fjorsårssesongen fram til nå. Men ja, jeg skjønner at det er vanskelig å forstå, det skal jo være det. Er akkurat det jeg påpekte i innlegget mitt. Det er rart at han synes carrick spilte dårlig i hele fjorårs sesongen ettersom alle eksperter hyllet ham mot slutten av sesongen. Jeg sier ikke at Carrick var Uniteds beste spiller i fjor, men å slakte ham er litt drøyt. Selv er jeg meget fornøyd med Carricks forrige sesong. Som Wisbatov sier så var både SAF og Paddy fornøyd med ham. I US fikk han terningkast seks av Lee martin og terningkast 5 av David Meek. De bedømmer forøvrig Carricks forrige sesong slik: Lee: Carrick er den mest komplette midtbanespilleren i England, og da inkluderer jeg Gerrard og Lampard. Har hatt fantastisk fremgang denne sesongen. David: Brukte litt tid på å finne seg til rette i United, men har hatt en fantastisk utvikling denne sesongen. En nøkkelrolle i Uniteds ligasuksess. Lee overdriver en del når han rangerer Carrick forran Gerrard og Lampard. David derimot er en respektert journalist og er vant til å se objektivt på ting. Felles for alle eksperter er at alle hyller Carrick for fjorårs sesongen, og alle sier at han hadde en nøkkelrolle i laget. Kan du ikke gjøre slik som Wisbatov sa, å si hvorfor Carrick er/har spilt så dårlig? (Kan godt være at du har nevnt det tidligere, bare at jeg ikke fått det med meg. I så tilfelle beklager jeg ) Endret 2. september 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Skjønner ikke heller hva Game mener. Det skal selvsagt sies at Carrick har vært under pari sålangt i sesongen, men han var fantastisk i fjor, og var vår beste midtbanespiller. Det var han også i 07/08. Carrick er blant lagets viktigste spillere, men det er ikke alle som ser den usynlige jobben han gjør på midten. Han leser spillet så ufattelig bra, og bryter ofte. Dette kombinerer han med et fantastisk overblikk og pasningsfot. Klassespiller. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Skjønner ikke heller hva Game mener. Det skal selvsagt sies at Carrick har vært under pari sålangt i sesongen, men han var fantastisk i fjor, og var vår beste midtbanespiller. Det var han også i 07/08. Carrick er blant lagets viktigste spillere, men det er ikke alle som ser den usynlige jobben han gjør på midten. Han leser spillet så ufattelig bra, og bryter ofte. Dette kombinerer han med et fantastisk overblikk og pasningsfot. Klassespiller. Støttes Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Ikke enig at han var vår beste midtbanespiller ifjor! Både Fletcher og Giggs var bedre. Hvertfall Giggs! Men er heller ikke enig med Game. Synes Carrick er en klassespiller men han må opp noen hakk fra den dårlige starten. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Ikke enig at han var vår beste midtbanespiller ifjor! Både Fletcher og Giggs var bedre. Hvertfall Giggs!Men er heller ikke enig med Game. Synes Carrick er en klassespiller men han må opp noen hakk fra den dårlige starten. Vi to er ganske enige. Med innlegget mitt så mente jeg ikke at Carrick var vår beste midtbanespiller i fjor, men at the Games syn på Carrick er veldig overdrevet. Han sier at han har vurdert Carrick over tid, og det er dette jeg stusser over. Når han har vurdert Carrick over tid, og Carrick var god forrige sesong, hvordan kan han da si at vi bør kvitte oss med ham. (Jeg går ut ifra at the Game mener at det var fjorårs sesongen som var dårlig, ettersom han selv har sagt at han var god i 07, og 08 sesongen er det vel ikke vits i å diskutere?) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Noen her som klarer å finne youtube klipp av Bosvelt når han takler Dennis Irwin en gang på nittitallet? Av en eller annen pervers grunn ønsker eg å se den taklingen... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 CL-troppen: 1.Van der Sar, 2.Neville, 3.Evra, 4.Hargreaves, 5.Ferdinand, 6.Brown, 7.Owen, 9.Berbatov, 10.Rooney, 11.Giggs, 12.Foster, 13.Park, 15.Vidic, 16.Carrick, 17.Nani, 18.Scholes, 20.Fabio, 21.Rafael, 22.O'Shea, 24.Fletcher, 25.Valencia, 26.Obertan, 27.Macheda, 28.Gibson, 29.Kuszczak. Nominerte tilleggsspillere *: 8.Anderson, 19.Welbeck, 23.J.Evans, 31.C.Evans, 33.Hewson, 36.Gray, 37.Cathcart, 38.Zieler, 39.Chester, 40.Amos. Gledelig å se Hazza der. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Vonar at Hazza er med er eit godt teikn på at han "snart" er tilbake Kva vil eigentleg "nominerte tilleggspillere" seia? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Vonar at Hazza er med er eit godt teikn på at han "snart" er tilbake Kva vil eigentleg "nominerte tilleggspillere" seia? At de som er født etter 1. januar 1988 og har vært spilleklare for klubben i 2 år etter de fylte 15 år, kan også brukes i tillegg til den opprinnelige 25 manns troppen (shoot me om jeg har misforstått ) Endret 2. september 2009 av Larsemão Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Vonar at Hazza er med er eit godt teikn på at han "snart" er tilbake Kva vil eigentleg "nominerte tilleggspillere" seia? Tatt fra united.no: UEFA-reglene tillater spillere som er født etter 1 Januar 1988 å bli registrert utover de vanlige 25 spillerne, hvis de har vært spilleklare for klubben i 2 sammenhengende år, siden de fyllte 15 år. Lenke til kommentar
Lochan Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Lurer på hvordan Obertan er Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Takk for raskt svar Det var jo ein kjemperegel, United har jo mange gode unge som går inn under den kvoten! Kunne ikkje forstå kvifor Anderson og Evans var utanfor troppen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå