Sir LuckyNr7 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Sky melder at en fyr har sett Ribery i Manchester? Aldri sett Sky så useriøse. :!: finner ikke det med Ribery VI HAR KJØPT DAVID VILLA!!! link? bekreftelse? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Game dagdrømmer ser jeg. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Bekreftet av Andy nå, haugevis av folk utenfor Old Trafford. Vi får bekrefelse om kort tid. Hilsen Game, Following live form Manchester. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Bekreftet av Andy nå, haugevis av folk utenfor Old Trafford. Vi får bekrefelse om kort tid. Hilsen Game, Following live form Manchester. what? tuller du noe veldig med meg nå? Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Bekreftet av Andy nå, haugevis av folk utenfor Old Trafford. Vi får bekrefelse om kort tid. Hilsen Game, Following live form Manchester. hvor får du dette live fra? har en følelse at dette bare er for å lage litt kribling i magen på folk Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Bekreftet av Andy nå, haugevis av folk utenfor Old Trafford. Vi får bekrefelse om kort tid. Hilsen Game, Following live form Manchester. hvor får du dette live fra? har en følelse at dette bare er for å lage litt kribling i magen på folk holder på og dau i spenning her nå.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hehe... Game sitter vel og kødde på sitt sedvanlige vis tenker eg. Tror hvertfall ikke en dritt på det før det linkes til en seriøs kilde. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Bekreftet av Andy nå, haugevis av folk utenfor Old Trafford. Vi får bekrefelse om kort tid. Hilsen Game, Following live form Manchester. hvor får du dette live fra? har en følelse at dette bare er for å lage litt kribling i magen på folk holder på og dau i spenning her nå.. Det er du faen ikke alene om, hvis dette er sant, vet jeg om en viss person som jubler, hvis ikke blir det en skikkelig nedtur Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Nei, nei han og Kjakan24 står på utsiden og ser det sammen. Kjakan24 har også liverpools neste lagoppstilling til neste kamp bekreftet av han som pusser skoene til Benitez! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Dårlig gjort av Game om det ikke stemmer. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Nei, nei han og Kjakan24 står på utsiden og ser det sammen. Kjakan24 har også liverpools neste lagoppstilling til neste kamp bekreftet av han som pusser skoene til Benitez! Hahaha. Tenkte akkurat det samme. Lurte på om kjakan hadde lånt kontoen til Game Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Confirmed: United sign Villa Seriøst hvor lettlurte er dere? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Det er da ingen som har trodd på det til nå Points? Edit: Ser Lionel har troa dog... Endret 1. september 2009 av Jotun Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Det er da ingen som har trodd på det til nå Points? Edit: Ser Lionel har troa dog... Jo? Les flere innleggene over.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hehehehe... Når man ser skikkelig etter ja. Såg bare fort over og la ikke merke til alt. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Ser ikke gleden i og lure meg på denne måten.. hehe.. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Beklager, har fulgt transfer deadline day på skys i mange timer å begynte å kjede meg. Litt spenning måtte man ha og jeg tok saken i egene hender. Ingen rykter rundt United. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Beklager, har fulgt transfer deadline day på skys i mange timer å begynte å kjede meg. Litt spenning måtte man ha og jeg tok saken i egene hender. Ingen rykter rundt United. Det var faktisk ikke noe morro i det hele tatt, men skjønner hvertfall nå at å tro på noe idag uten direkte link bare er teit, Men hvor stod det at Ribery vistnok skulle ha blitt observert, jeg ble jævli nysgjerrig på den Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 hmm, merkligt. SAF har jo sagt at han kommer med ett kjøp til... oh.. wait! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg syntes det var litt gøy. Det med Ribery. Det er mange som har sendt inn epost mm til skys om at han er sett på flyplassen i Manchester. De har nevnt det et par ganger, men har selvsagt presisert at de ikke tror på det. Slike flyplassrykter er det vært overgangsvindu og de stemmer aldri. Bare å belage seg på at det ikke skjer noe. 25min igjen og ingenting om Utd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå