Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg synes ikke spisser passer som kapteiner. Synes er kapteing bør være være lengre bak der han kan bedre komunikasere med spillerene.

 

Rio... Evra

Rooney er oftere bak en f.eks Nani, så det er vel egentlig ikke noe problem.

Raul har vell også klart seg bra i en årekke.

 

Raul har da fått masse kritikk vel ?

Fult mulig, ikke vet jeg.

 

 

Edit. Ble kanskje litt dumt å skrive at han har klart seg bra i årekke vist han har fått kritkk osv. Men han har vell hatt kapteinsbindet i flere år. Så regner med at han har gjort en god jobb. :p

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen tvil om at Raul er kaptein fordi han er en lederskikkelse, har mange kamper og erfaring. Han skaper god stemning i laget også og gir glød til de yngere spillerne.

 

Hvordan kan du si at Robben var dårlig i Madrid? Han var den beste spilleren ved siden av Higuain og Lass. Når han ikke var skadet skapte han sjanser og scorte mye. Robben er en god del bedre enn både Valencia og Nani så lenge han holder seg skadefri.

Lenke til kommentar
Ble ikke Robben droppet fra laget en god periode? Jeg vil tro at det tyder på at han ikke var blandt de tre beste i RM.

 

Robben var ofte skadet, men når han fikk god spilletid spilte han veldig bra. Ble også spart i en del kamper for å ungå skader. Han var uten tvil Real Madrid sin beste spiller etter sist jul.

Lenke til kommentar
Jeg tror du bare er veldig positiv samme hva United foretar seg, Limbeck. Jeg mener det ikke vondt, men jeg tror det skulle 10+ selvmål til i en kamp for at du skulle si noen negativt om United. :p

Nei er du gæren. Da ville vi fått høre at det var positivt at vi ikke scorte 11 selvmål og at dette er noe vi burde være fornøyde med og at vi, som sitter her i Norge, ikke kan forvente at United skal score færre enn 10 selvmål.

Endret av Points
Lenke til kommentar

Det er da ikke bare Libbeck som overdriver her. Arsenal er det laget som utvilsomt hadde startet best, og vi ble på ingen måte utspilt. Klart, vi var litt heldige på selvmålet, men det var ikke ufortjent at vi vant. Spillet satt ikke helt, men det kommer seg. Jeg tror vi kan se fram til at spillet blir bedre og bedre, og jeg er veldig optimistisk med tanke på resten av sesongen.

 

Jeg ser heller ikke det store poenget med å rope på nye, dyre stjerner. Det hadde nok ikke skadet med en forsterkning i midtbaneleddet, men det er heller ikke nødvendig. Sentralt spiller Fletcher som en gud, og det er ikke mange i verden som hadde tatt plassen hans for øyeblikket. Carrick har vært svak, men de som ikke lider av et alvorlig tilfelle av gullfiskhukommelse vet hva han kan, og jeg ser ingen grunn til at han ikke skal returnere til det nivået før heller enn senere. Anderson har heller ikke briljert i innledningen, men jeg har, i likhet med Sir Alex, stor tro på han denne sesongen. Gibson har vist låvende takter, og Hargreaves begynner snart opptreningen. Giggs ser om mulig yngre ut enn forrige sesong, og Scholes kan fortsatt steppe inn.

 

På vingene har Nani imponert, og det ser ut til at han endelig begynner å få utløp for sitt enorme potensial. Valencia har vist hva han kan, om enn bare glimtvis. Han er ny, og vil nok bli bedre og mer stabil utover. Med Park vet man hva man får, og han var god mot Arsenal. Tosic har vært god på landslaget, og forhåpentligvis viser han seg god nok til å bidra. Obertan vet vel de fleste, inkludert meg, ekstremt lite om, men SAF har tro på han, og det er sjeldent uten grunn. Er vi heldige er han god nok til å bidra allerede neste halvår. Welbeck er også mer enn kapabel til å spille ving, og han er et kjempetalent.

 

På spissplassen er vi mer enn gode nok, og det også i forsvar.

Lenke til kommentar
Det er da ikke bare Libbeck som overdriver her. Arsenal er det laget som utvilsomt hadde startet best, og vi ble på ingen måte utspilt. Klart, vi var litt heldige på selvmålet, men det var ikke ufortjent at vi vant. Spillet satt ikke helt, men det kommer seg. Jeg tror vi kan se fram til at spillet blir bedre og bedre, og jeg er veldig optimistisk med tanke på resten av sesongen.

 

Jeg ser heller ikke det store poenget med å rope på nye, dyre stjerner. Det hadde nok ikke skadet med en forsterkning i midtbaneleddet, men det er heller ikke nødvendig. Sentralt spiller Fletcher som en gud, og det er ikke mange i verden som hadde tatt plassen hans for øyeblikket. Carrick har vært svak, men de som ikke lider av et alvorlig tilfelle av gullfiskhukommelse vet hva han kan, og jeg ser ingen grunn til at han ikke skal returnere til det nivået før heller enn senere. Anderson har heller ikke briljert i innledningen, men jeg har, i likhet med Sir Alex, stor tro på han denne sesongen. Gibson har vist låvende takter, og Hargreaves begynner snart opptreningen. Giggs ser om mulig yngre ut enn forrige sesong, og Scholes kan fortsatt steppe inn.

 

På vingene har Nani imponert, og det ser ut til at han endelig begynner å få utløp for sitt enorme potensial. Valencia har vist hva han kan, om enn bare glimtvis. Han er ny, og vil nok bli bedre og mer stabil utover. Med Park vet man hva man får, og han var god mot Arsenal. Tosic har vært god på landslaget, og forhåpentligvis viser han seg god nok til å bidra. Obertan vet vel de fleste, inkludert meg, ekstremt lite om, men SAF har tro på han, og det er sjeldent uten grunn. Er vi heldige er han god nok til å bidra allerede neste halvår. Welbeck er også mer enn kapabel til å spille ving, og han er et kjempetalent.

 

På spissplassen er vi mer enn gode nok, og det også i forsvar.

 

Det var ikke akkurat fortjent at vi vant, men med litt flaks og alt klarte vi det uansett. Resten av innlegget er perfekt. Park var god i går etter han kom inn på ja, akkurat den spilleren vi trengte i kampen imotsetning til Valencia. Smart med ballen, komme inn mer med ballen og sentre inn til føttene til spissene, heller enn å ta tunge touch som gir vekk ballen hele tiden som Valencia gjorde i hele kampen.

 

Alt er fantastisk skrevet Sheasy. Love it. Spesielt denne delen:

"Carrick har vært svak, men de som ikke lider av et alvorlig tilfelle av gullfiskhukommelse vet hva han kan, og jeg ser ingen grunn til at han ikke skal returnere til det nivået før heller enn senere."

 

Form is temporary. Class is permanent.

 

Trenger ikke flere spillere, spesielt ikke stjerner nå. Å kreve å vinne ligaen 4 år på rad er også ganske absurd da, selv om vi skal selvfølgelig skal håpe og tro på det mtp. stallen vår og manageren vi har. Håper vi tar FA Cupen i år og ikke hviler spillere i semi-finale på Wembley igjen, jeg. Blir en spennende sesong. Å selge en veldig stor spiller og miste en til stjerne uten å erstatte de 100% og fortsatt vinne noe stort hadde vært helt forbanna fantastisk. Om vi klarer det er en annen ting. En ting er sikker, det kunne ikke vært en vanskeligere situasjon for å vinne ligaen 4 år på rad for første gangen i historien for alle klubber. Selge store spillere, Chelsea beholder alle spillerne og virker driiitsterke, og Arsenal med en ganske stor stall nå som virker sterke og.

 

Ah, fantastisk med fotballsesongen tilbake. That's for sure.

Lenke til kommentar
Liten kommentar til avstemningen; problemet er ikke at banningen og utskjellingen blir slettet. Problemet er at diskusjoner og innlegg blir slettet bare fordi deler av dem inneholder banning / utskjelling, noe jeg synes er dumt.

 

Du tenker at det ville være mer fornuftig å ta de delene av innlegget som inneholder unødvendigheter og la selve meningen stå igjen?

 

Er enig i det. Dumt å fjerne et flammende innlegg, som har klare og sterke meninger og som egentlig er fornuftig, kun fordi en pubertal tilstand gjør at vedkommede ikke klarer å ordlegge seg på en noenlunde voksen måte.

 

Men det blir jo mye arbeid på moderatorene da...

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...