Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Husk at spilleren må ville komme hit og bør gi oss noe. Tror ikke Robben hadde styrket oss. Nani og Valencia er bedre. Park også kanskje.

 

Forøvrig skal jeg ikke si noe om hva jeg mener om å legge skyld på Fergie siden jeg da kommer til å bli utestengt.

Så Fergie er fredet for kritikk, når han åpenbart gambler med å ikke bruke penger, fordi han har tidens manager og legende staus osv? Det er med all respekt å melde - patetisk. Denne "man kan ikke være kritisk til legender - da er man ingen god supporter" tullet enkelte holder på med, frustrerer meg. Når Scholes spiller dårlig skal han få høre det. Når SAF gjør en taktisk bleme, skal han få høre det.

 

Skriv hva du vil, kunne brydd meg mindre når det kommer fra deg. Når du presterer å skrive noe så absurd som at Park kanskje er bedre enn Robben, viser du at du er ekstremt blindøyd. Park når ikke Robben opp til anklene engang. Valencia og spesiellt Nani er heller ikke i nærheten av Robben pdd. Sjanseløst å skrive noe så tullete.

 

Og her sitter du og klager. etter tre sesonger med eventyrlige resultater og en knallbra sesongstart.

 

edit. jeg glemte at Manchester United er klubben alle vil spille for

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Knallbra" sesongstart er vel å overdrive da et tap mot nyopprykkede Burnley ikke kan karakteriseres som "knallbra". I motsetning til tidligere sesonger så er det en god sesongstart, men jeg er fortsatt misfornøyd med det tapet. At du syns dette er fantastisk trenger vel ikke nevnes da du ser deg storfornøyd om vi "klarer" en plassering på øvre del av tabellen.

Lenke til kommentar

Hahaha - JA! I går var vi spillemessig underlegene på hjemmebane, at du er fornøyd med det er en gåte.

 

Det er det spillemessig og ikke poengmessig som "irriterer" meg. Kampen mot Burnley har jeg glemt, da Wigankampen visket bort det minnet. Men overall har vi spilt ganske trist og fantasifattig fotball en stund.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal det være et så knallhardt fokus på kamper vi ikke vinner? eller trofeer vi ikke vinner? eller den ene feilen en spiller gjør i en kamp? Eller på alle spillerene motstanderene har?

Kan forklares så enkelt som med ordet vinnermentalitet. Hvis vi kun fokuserer på det positive vil vi aldri forbedre oss. Vi hadde en fantastisk sesong i 07/08. Eneste som irriterte var Portsmouth kampen som gjorde at vi ikke vant the treble. Vi hadde en fantastisk sesong i fjord, men også da med en bismak etter CL tapet. Er naturlig at et vinnerlag sitter med bismak over trofeene de ikke vinner, uansett hvor godt vi har gjort det.

Er enig i at vi må fokusere og glede oss over det positive også. Noe jeg egentlig føler vi allerede gjør.

Lenke til kommentar
Ok greit. Tror ikke det kan komme nor bra ut av å fortsette denne diskusjonen.

Må bare spørre før diskusjonen legges død. Har du sittet med et smil rundt munnen når du har sett United denne sesongen, sett bort fra 2. omgang mot Wigan. Jeg sitter nesten alltid og gleder meg over spillet. Men denne sesongen har jeg ikke funnet mye å glede meg over.

 

Mot Birmingham skapte vi en del farligheter, men veldig få 100% sjanser. Mot Burnley skapte vi knapt sjanser i det hele tatt. Mot Wigan var vi brukbare i 1. omgang og gode i 2. Mot Arsenal var vi igjen lite kreative og sett bort fra de to sjansene på overtid skapte vi knapt en eneste 100% sjanse. I samtlige kamper denne sesongen har jeg sittet og revet meg i håret over alle de enkle pasningene vi bommer på. Hvis dette fortsetter vil jeg ikke ha mer hår igjen når vi entrer mai. Vi virker helt blottet for kreativitet. Dermed stanger og stanger vi når vi møter et hardtarbeidende lag som Burnley.

 

Jeg ønsker ikke å svartmale alt. Men dessverre overskygger ofte det negative det positive. Jeg har vanskelig for å se hvordan vi skal fortsette i samme spor i år, som i tidligere år, hvis ikke laget hever seg. Nå skal vi først ta en landslagspause før vi har noen vanskelige kamper mot Spurs og Besiktas borte før vi møter City på OT. De tre neste kampene vil mest sansynlig vise hva vi kan vente oss fra 09/10 sesongen.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar
Husk at spilleren må ville komme hit og bør gi oss noe. Tror ikke Robben hadde styrket oss. Nani og Valencia er bedre. Park også kanskje.

Du er nødt til å kødde med meg. Nani og Valencia er ikke bedre (begge kan muligens bli det, men er ikke) enn Robben. Park er ikke i nærheten. Du må ha verdens tykkeste supporterbriller.

Lenke til kommentar

Steen:

 

For å ta kamp for kamp. Mot Birmingham så smilte jeg først fordi sesongen var i gang og jeg kunne se Manchester United spille igjen. Som de fleste opningskamper så var det gjevnt men jeg synes vi var hakket foran motstanderene. Vi scåret tidlig og fikk roet nervene. Litt synd vi ikke dreper kampen og det var vel litt skummelt mot slutten dog kampen var helt grei. 3 poeng og sesongen var i gang.

 

Burnley var verre. De klarte å kjempe oss i stykker. Scåret tidlig og det manet dem til en innsats vi ikke klarte å stå i mot. Vi spilte ikke så dårlig og klarte å skape noe mot en sverm av et forsvar. Det er veldig synd vi ikke satte straffen for hadde vi utlignet tror jeg Burnley hadde falt sammen og vi hadde vunnet. Siden det ikke skjedde så fortsatte Burnley med å kjempe og sånne kamper blir da veldig vanskelig å vinne. For å ta noe posetivt så ble vi aldri for fustrerte og fortsatte å male og male. Men en futrerende kamp

 

Wigan. Vi var klart bedre enn dem. Skapte mange store sjangser og jeg var ganske rolig. Jeg var veldig trygg på at målet kom til å komme. Det kom og Wigan falt sammen. Nydelig kamp.

 

Arsenal. Jeg fryktet denne kampen. Jeg trodde at vi kom til å tape, og hadde vert veldig fornøyd med uavgjort. Arsenal var i knallform og hadde slaktet all motstand til nå. Jeg var lettet da kampen startet og jeg så at vi klarte å holde følge med dem. Vi kjempet bra, skapte sjangser uten å blotte forsvaret. Ble ikke overrasket over at de scåra men håpte at vi kanskje kunne få en utligning. Utover i kampen ble jeg veldig posetivt overrasket. Midtbanen tok kontroll og vi temmet Arsenal. Spillerene kjempet til seg et overtak. Holdt på å dø da vi fikk straffe. Fy flate så viktig at vi satte den og Arsenal måtte frem. Vi skapte mye bra spill og sjangser og selvmålet var ikke helt tilfeldig. Etter det var det bare herlig. Vi nektet Arsenal inn i kampen og var veldig nær å scåre flere. En herlig kamp og jeg gliser enda.

 

Jeg fryktet at vi ikke skulle klare å levere så bra spill etter Ronaldo, men selv om det er tydelig at vi savner han så spiller vi bra. Vi skaper sjangser og scårer mål. Trodde vi kom til å slite med å holde følge med de andre storlagene denne sesongen, men det ser ikke sånn ut. Vi holder følge og er med denne sesongen også. Det er jeg kjempefornøyd med.

 

Du sier at vi er blottet for kreativitet?. Ikke blottet, men når spilleren som sto for 50-60% av kreativiteten forsvinner så vil det ha noen følger.

Lenke til kommentar
Husk at spilleren må ville komme hit og bør gi oss noe. Tror ikke Robben hadde styrket oss. Nani og Valencia er bedre. Park også kanskje.

Du er nødt til å kødde med meg. Nani og Valencia er ikke bedre (begge kan muligens bli det, men er ikke) enn Robben. Park er ikke i nærheten. Du må ha verdens tykkeste supporterbriller.

 

Hva er det som er så stort med Robben da? Gjorde det bra i Chelsea. I Real har han vert ustabil og ikke klart å levere samme spillet selv om Real har ligget langt etter Chelsea i de sesongene. Mye skadet. Veik i dueller og diver. Han er ikke favouritten min.

 

Er mere deppa over at vi ikke hentet Huntelaar, men jeg vet jo ikke om han vil komme. Sneijder er jeg usikker på. Vi har Scholes, Giggs, Fletcher, Carrick og Anderson med en Hargreaves som forhåpentligvis kommer tilbake snart. Det er mulig han kunne gitt oss noe, men jeg tror han måtte ha kjempet for plassen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Jeg synes ikke spisser passer som kapteiner. Synes er kapteing bør være være lengre bak der han kan bedre komunikasere med spillerene.

 

Rio... Evra

Rooney er oftere bak en f.eks Nani, så det er vel egentlig ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Jeg synes ikke spisser passer som kapteiner. Synes er kapteing bør være være lengre bak der han kan bedre komunikasere med spillerene.

 

Rio... Evra

Rooney er oftere bak en f.eks Nani, så det er vel egentlig ikke noe problem.

Raul har vell også klart seg bra i en årekke.

 

Raul har da fått masse kritikk vel ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...