Limbeck Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Merkelig kamp i kveld. Doncaster spiller starter kampen, blir byttet ut, så inn og ut igjen Den har jeg ikke sett før Ellers er det en grei omgang av Aderson. Noen herlige pasninger. Vi har også noen gode distangse skyttere blandt ungdomene. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Dommeren var jo enorm i denne kampen, det skal jo sies. Flotte scoringer, god omgang av Anderson. Liker spillestilen hans. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Link til målene? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Fint med seier, og at Anderson fikk debuten sin. Tar det som et meget godt tegn at United.no sammenlignet spillet hans med det Ronaldo gjorde for et par år siden. Ungdommene viser også lovende takter, og jeg håper at flere spillere fra ungdomsakademiet kommer inn på førstelaget. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Link til målene? 9203099[/snapback] 0-1: Gibson 0-2: Evans Fine mål! Såg bare første omgang. Anderson imponerte med fin teknikk, pasninger og overblikk. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Kanonmål! Tøft at ungguttene scorer sånne sjuke mål i nesten alle kampene. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Kan vel ikke akkurat si at Anderson imponerte idag? Ja, vi så glimt av rykket hans, spilleforståelsen og et par fine pasninger. Men han var veldig anonym til tider, pluss at han ikke jobber så mye i den hengende spiss rollen hans. Men så er det ikke det han er kjent for det. Helt grei debut etter min mening. Men Evans og Pique i midtforsvaret imponerer meg voldsomt. Disse to har en stor fremtid foran seg, ingen tvil om det. Begynner faktisk å bli en stund siden jeg så Pique sist, så jeg ble litt overrasket da jeg så han i kveldens kamp. Han så eldre ut enn alderen tilsier. To fine mål i kveldens kamp! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Har hatt trua på Darren Gibson lenge nå, virker lovende. Nye Scholes? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Nydlige mål! Likte spesielt det siste målet, gledelig at Anderson viste seg fram og. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 <Tar det som et meget godt tegn at United.no sammenlignet spillet hans med det Ronaldo gjorde for et par år siden. Nja. Anderson var god, men i debyen til Ronaldo spilte han ræva av Bolton alene. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Hvor kan man få sett dagens kamp? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Dagens kamp? Sikker på at du ikke mener Community Shield mot Chelsea i morgen? Den kan du i hvert fall se på TV3, LiveSport247.com og MyP2P.eu skulle jeg tro. Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Han mener nok dagens kamp mot Peterborough. http://www.united.no/index.php/news/nyhete..._for_hargreaves Fotnote: I motsetning til fredagens kamp mot Doncaster, er ikke oppgjøret mot Peterborough klassifisert som førstelagskamp, derimot som en Manchester United XI. Den blir dessverre ikke vist, verken på tv eller på MUTV Online. Gleder meg til imorgen though... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Vel da er jeg hjemme fra en liten ferie. Når jeg så at både Rossi og Smith forsvinner jublet jeg, for da viste jeg at Tevez kom! Så kampen mellom Hammers og Bolton i "reprise" fra denne sesongen på onsdag, ble bare mer forelsket i den gnomen. Nei sier bare en ting, Catch us if you can! Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Blir kampen mot Chealse vist på TV3 i morra? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Ja ifølge United.no blir den det Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Det var bra! Da blir det til at jeg rigger meg til forran TV'n i morra da Lenke til kommentar
GBD Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Silvestre nekter å reise til Newcastle Respekt. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Regner med dere har hørt om Jean Carlo Chera? 9-åringen har visst noe på gang med ungdomsavd. i ManU. http://www.youtube.com/watch?v=05lexOIw76A Reaksjoner? Potensiell fremtidig stjernespiller for laget? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Regner med dere har hørt om Jean Carlo Chera?9-åringen har visst noe på gang med ungdomsavd. i ManU. http://www.youtube.com/watch?v=05lexOIw76A Reaksjoner? Potensiell fremtidig stjernespiller for laget? 9206347[/snapback] Oi dæven, se det andre klippet i den filmen! Tatt opp i 2001, og da skulle han vært... regne-regne... 3 år. Hmm... Han er nok eldre enn 9 år, du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå