Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Tror Rooney er for humørsyk til å være skikkelig kaptein materiale.

Trenger jeg nevne Keane ?

 

Sant det, men han var mer ledermateriale i utgangspunktet.

 

Avskriver ikke Rooney på lengre sikt, han viser jo stadig enorme forbedringer, men ikke f.eks allerede neste sesong.

 

At han derimot vil få en mer og mer dominerende rolle i klubben er hevet over enhver tvil når man tenker på alderen og hva den spilleren allerede har gjort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilken løk satt opp denne pollen?

 

DISKUSJON.no

 

Tenk hvor kjedelig det ville vært hvis alt var rosenrødt, og alle hadde samme meninger?

 

Denne løken satte opp pollen, og har du ytterligere meninger får du sende meg en PM. Jeg ønsker bare å kartlegge hvor landet ligger med tanke på banning og opplegg i trådene, og så se om vi kanskje trenger å endre på modereringen.

 

Men mer om dette tar vi ikke her, eller hva?

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Hadde vært herlig å ha Rooney som kaptein innen 2-3 år. Men han må lære seg å ikke pådra seg unødvendige gule kort, som i går.

Rooney gjorde ikke noe galt i går. Det var derimot unødvendig av dommeren å vise det gule kortet. Forstår ikke hvordan han kunne gi Roonet gult kort i den situasjonen. Rooney løper bak arsenal spilleren og forstyrrer ham, men stopper opp før han saboterer angrepet for dem. Brown derimot saboterte angrepet to sekunder senere. Jeg synes det blir feil å straffe to United spillere for samme forseelse. Synes Dean viftet unødvendig mye med kortstokken i går.

Lenke til kommentar
Vet ikke om jeg føler at Fletcher er kapteinsmateriale. Han virker iallefall ikke som typen som er vokal under kamp. Jeg regner med at det først går til Ferdinand for å så om et par år ende hos Rooney.

Enig. Fletcher er meget rolig og sier ikke masse i løpet av en kamp (ser i hvert fall slik ut). Bedre å ha Rio som kaptein, for han er ikke redd for å kjefte på medspillerne. Han har også gode lederegenskaper, noe jeg ikke tror Fletcher har.

Lenke til kommentar
Det er gledelig å se at Darren Fletcher nå viser alle kritikerne at de tok feil. Mot Arsenal i går var han banens gigant, og uten tvil banens beste spiller. Hvem vet hvordan det hadde gått i Mesterliga-finalen i mai dersom han ikke hadde vært utestengt? Kall meg gjerne dristig, men jeg tør gjette at når Gary Neville og Ryan Giggs legger støvlene på hyllen, heter den neste United-kapteinen Darren Fletcher.

Dette var litt som jeg skulle sagt det selv, gi han 1-2 år og han kan være den naturlige kapteinen. Han ser ut til å fortsette den fine framgangen fra i fjor, og var banens beste i går etter min mening også.

Lenke til kommentar

To dager igjen til overgangsvinduet stenger for i sommer. Er vel til 17.00, den 1 sept i år.

 

Nesten så jeg forlanger at SAF kjøper en sentral mitbanespiller og evt en kant. Minimum en kvalitetspiller må inn, ellers vil jeg legge mye av skylden for det jeg tror kommer til å bli en etterhvert veldig skuffende sesong på Sir Alex sin skuldre.

 

Jeg registrerer at Mirror hevder vi har fått avslått et bud på Ireland - noe som helt sikkert er vissvass - men dersom det ligger noe i dette, blir jeg provosert på SAF. Skal faen ikke by på City spillere, uansett hvor gode de er. Spesiellt ikke nå som de er rike, da man er sikret et ydmykende nei.

 

Veldig lite artig å se Robben score to for Bayern og beskue divsere stjerner rundtom i Spaina og Italia, som vi kunne hentet - men ikke tør bruke penger på.

 

Ufattelig skuffet. Jeg kunne lett nevnt ti spillere vi kunne fått for under halvparten av Ronaldo pengene, som hadde forsterket oss veldig.

Lenke til kommentar

Jeg tror fortsatt vi kan klare oss uten en stjerne til. Det viktige vil være å ha en spiller vi kan linke opp til. Jeg håper SAF vil at vi skal spille mer opp til Berbatov og at han skal få gjøre det han gjør best, og det er å være magisk. Det var rart at vi ikke gikk for Sneijder eller Robben, men det betyr antageligvis at flere av spillerene våre gjør det godt på trening og at SAF har tro på de.

Lenke til kommentar
Jeg synes ikke spisser passer som kapteiner. Synes er kapteing bør være være lengre bak der han kan bedre komunikasere med spillerene.

 

Rio... Evra

Ikke Evra. Kapteinen må jo kommunisere med dommeren også, og tror ikke Evra har den beste engelsken. Uansett så har en midtstopper mer kontroll på forsvaret, enn det en back har. Dermed må det bli Rio. ;)

Lenke til kommentar
Synes også at vi burde få inn en til klassespiller. Det at vi ikke bruker noen av Ronaldo-pengene, kan være det som koster oss troféer denne sesongen.

 

Husk at spilleren må ville komme hit og bør gi oss noe. Tror ikke Robben hadde styrket oss. Nani og Valencia er bedre. Park også kanskje.

 

Forøvrig skal jeg ikke si noe om hva jeg mener om å legge skyld på Fergie siden jeg da kommer til å bli utestengt.

 

Jeg synes ikke spisser passer som kapteiner. Synes er kapteing bør være være lengre bak der han kan bedre komunikasere med spillerene.

 

Rio... Evra

Ikke Evra. Kapteinen må jo kommunisere med dommeren også, og tror ikke Evra har den beste engelsken. Uansett så har en midtstopper mer kontroll på forsvaret, enn det en back har. Dermed må det bli Rio. ;)

 

Nevnte Evra siden ingen andre gjør det :)

Lenke til kommentar
Jeg synes ikke spisser passer som kapteiner. Synes er kapteing bør være være lengre bak der han kan bedre komunikasere med spillerene.

 

Rio... Evra

Ikke Evra. Kapteinen må jo kommunisere med dommeren også, og tror ikke Evra har den beste engelsken. Uansett så har en midtstopper mer kontroll på forsvaret, enn det en back har. Dermed må det bli Rio. ;)

 

Nevnte Evra siden ingen andre gjør det :)

 

Da nevner jeg Macheda siden ingen andre har nevnt ham :)

Lenke til kommentar
Hadde vært herlig å ha Rooney som kaptein innen 2-3 år. Men han må lære seg å ikke pådra seg unødvendige gule kort, som i går.

Rooney gjorde ikke noe galt i går. Det var derimot unødvendig av dommeren å vise det gule kortet. Forstår ikke hvordan han kunne gi Roonet gult kort i den situasjonen. Rooney løper bak arsenal spilleren og forstyrrer ham, men stopper opp før han saboterer angrepet for dem. Brown derimot saboterte angrepet to sekunder senere. Jeg synes det blir feil å straffe to United spillere for samme forseelse. Synes Dean viftet unødvendig mye med kortstokken i går.

Han prøvde å hindre enn kontringsmulighet, og var ute etter å ta beina til spilleren. Er enig at det var dårlig dømt, men poenget er at det er idiotisk gjort av Rooney også. Han pleier å gjøre slikt når han blir småirritert, men han må slutte med det.

Lenke til kommentar
Husk at spilleren må ville komme hit og bør gi oss noe. Tror ikke Robben hadde styrket oss. Nani og Valencia er bedre. Park også kanskje.

 

Forøvrig skal jeg ikke si noe om hva jeg mener om å legge skyld på Fergie siden jeg da kommer til å bli utestengt.

Så Fergie er fredet for kritikk, når han åpenbart gambler med å ikke bruke penger, fordi han har tidens manager og legende staus osv? Det er med all respekt å melde - patetisk. Denne "man kan ikke være kritisk til legender - da er man ingen god supporter" tullet enkelte holder på med, frustrerer meg. Når Scholes spiller dårlig skal han få høre det. Når SAF gjør en taktisk bleme, skal han få høre det.

 

Skriv hva du vil, kunne brydd meg mindre når det kommer fra deg. Når du presterer å skrive noe så absurd som at Park kanskje er bedre enn Robben, viser du at du er ekstremt blindøyd. Park når ikke Robben opp til anklene engang. Valencia og spesiellt Nani er heller ikke i nærheten av Robben pdd. Sjanseløst å skrive noe så tullete.

 

Edit: Man Utd > Bayern - do the math. Robben hadde lett gått til oss fremfor tyskerne, men vi la aldri inn bud. Selv om Benzema ville til Real, betyr det ikke at ingen stjernespiller vil til oss - selv om enkelte prøver å bruke det som et argument for Uniteds gjerrige policy på tfmarkedet.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Hadde vært herlig å ha Rooney som kaptein innen 2-3 år. Men han må lære seg å ikke pådra seg unødvendige gule kort, som i går.

Rooney gjorde ikke noe galt i går. Det var derimot unødvendig av dommeren å vise det gule kortet. Forstår ikke hvordan han kunne gi Roonet gult kort i den situasjonen. Rooney løper bak arsenal spilleren og forstyrrer ham, men stopper opp før han saboterer angrepet for dem. Brown derimot saboterte angrepet to sekunder senere. Jeg synes det blir feil å straffe to United spillere for samme forseelse. Synes Dean viftet unødvendig mye med kortstokken i går.

Han prøvde å hindre enn kontringsmulighet, og var ute etter å ta beina til spilleren. Er enig at det var dårlig dømt, men poenget er at det er idiotisk gjort av Rooney også. Han pleier å gjøre slikt når han blir småirritert, men han må slutte med det.

Er enig i at det er typisk Rooney å gjøre slik. Men i dette tilfellet stoppet Rooney før han saboterte spillet. Arsenal spilleren avanserte videre med ballen etter at Rooney hadde sluppet ham.

 

EDIT: Beklager mange skrivefeil, har store problemer med en dårlig bluetooth tastatur :wallbash:

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...