Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk Manchester United for at jeg får oppleve sånne kamper som dette. Nydelig. Helt nydelig.

Haha, ventet på deg :) Alltid nydelig å slå Arsenal, men vi spilte relativt luguber fotball.

 

Synes vi gjør en kjempekamp jeg. Arsenal er i kjempeform og vi kommer under, men sloss oss til seieren. Rooney, Giggs, Fletcher, Carrick, Nani og Evra. Nydelig kamp.

Lenke til kommentar
Det var en fantastisk redning i andre omgang av Foster ja. Alle vet han er fantastisk på sånt. Men du ser jo på frisparket til RvP at han er utrolig usikker på alt. Han virker ikke trygg nok. Det frisparket skal taes lett. Og målet SKAL han stoppe. Jeg bare sier at han ikke er klar for å spille fast for Utd enda, og jeg frykter tabber når han står i mål.

Skal og skal. Han var bare litt feilplassert på målet, men er enig i at han kunne gjort det bedre. Så klart, han trenger tid, men han er fortsatt en veldig god keeper. Selv om han har noen tabber, så retter han det jo opp med noen kanonredninger. Vi så jo det i LC-finalen da han hadde noen solide redninger. Synes også det er herlig at han bruker beina til å redde. Er ikke mange keepere som tørr det. :) En sesong med veldig mange kamper, og tabbene vil forsvinne. Det er jeg helt sikker på. :w00t:

Lenke til kommentar
Oppførselen til United supporterne som sto og satt bak Wenger var skammelig.

 

Er dette hva man kan forvente av de fleste United fans?

De som viste "FU" tegnene og hånet Wenger var skammelig. Når folk rundt ikke gjorde noe med de viser det bare at dette var en gjeng drittsekker.

 

 

Hvis dette er normalt så har United en av de dårligste og mest kvalmende supporterne i internasjonal fotball. Ihvertfall de som er på OT.

Haha, liksom at Liverpool supportere ikke ville gjort dette mot Sir Alex. Ærlig talt så syns jeg både fansen og Wenger tok dette humoristisk med unntak av de som utøvde internasjonalt fingerspråk.

 

Men du er jo selverklært bekjent av trenerteamet til Liverpool, utbryterkonge i Svergie og diverse. Samt ført et helt forum bak lyset med "gratis" billetter til Lyn kampen. Ja du er vel ikke den som skal snakke om moralsk forkastelig :)

 

1251571796443_878.jpg

 

Se alle de fæle menneskene som klapper og smiler. Avskum.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Oppførselen til United supporterne som sto og satt bak Wenger var skammelig.

 

Er dette hva man kan forvente av de fleste United fans?

De som viste "FU" tegnene og hånet Wenger var skammelig. Når folk rundt ikke gjorde noe med de viser det bare at dette var en gjeng drittsekker.

 

 

Hvis dette er normalt så har United en av de dårligste og mest kvalmende supporterne i internasjonal fotball. Ihvertfall de som er på OT.

Haha, liksom at Liverpool supportere ikke ville gjort dette mot Sir Alex. Ærlig talt så syns jeg både fansen og Wenger tok dette humoristisk med unntak av de som utøvde internasjonalt fingerspråk.

 

Men du er jo selverklært bekjent av trenerteamet til Liverpool, utbryterkonge i Svergie og diverse. Samt ført et helt forum bak lyset med "gratis" billetter til Lyn kampen. Ja du er vel ikke den som skal snakke om moralsk forkastelig :)

 

Ikke glem at han arrangerte en konkurranse der vinneren visstnok skulle få en Valencia - drakt for 08/09 sesongen eller 09/10 sesongen. Først fortalte han jo vinneren (meg) at de ikke fikk dem inn før i August, så fortalte han meg midt i August at jeg måtte sende PM igjen om to uker, og nå svarer han hverken i tråden eller på PM. /End Off - topic

 

Jeg synes det var sterkt av oss å snu kampen mot Arsenal. Vi burde helt klart spille med Berbatov og var nok litt heldige i dag også, men alt i alt er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar

Så ble det seier til MUFC i sesongen 09/10s første gigantoppgjør. På imponerende vis klarte røddraktene på banen i ro det i land. Det kollektive forsvarsarbeidet var fantastisk, og individer som Evra og Fletcher setter en standard som Arsenal butter imot den siste delen av kampen. Som tilskuer er det betryggende for resten av sesongen å se en slik prestasjon bakover på banen. Betryggende fordi United svikter totalt framover på banen, og er heldig som regelrett får seieren fra 'The Gunners'.

 

Pasningskvaliteten var stygt varierende. Geniale påfunn med lærkulen endte, i løpet av få trekk, som regel i en horribel pasning til en Arsenalspiller eller forbi krittstripene som omkranser banen. I tillegg skortet det mye på soloprestasjonene; Nani blir for puslete i mange sammenhenger, mens Valencia ikke er venn med ballen i dag. I store deler av kampen var Carrick usynlig; på etterskudd i det defensive, håpløs og mentalt vekke framover med ballen i beina. Giggs fungerte som et oppstopperledd for det offensive spillet til United idet han fikk ballen, helt til han ble plassert sentralt i banen. *Phew* Da dirigerte han bedre, og fikk roet spillet ned med ballen i beina.

 

For meg var det mange alermerende elementer under kampen i dag, og jeg ser med skepsis på fortsettelsen, spesielt på angrepet.

Lenke til kommentar
Det som er kult er jo nå at vi leder interntabell for topp4. Det er jo det som teller er det ikke?

 

Det er der trofeene er :)

 

Hører rykter om at vi hadde en del flaks i dag? Straffen var jo klar, men tror neppe dommeren fikk med seg at det var hands. Selve taklingen var jo supergrei, og vil tro det var det dommeren fokuserte på. I ettertid så vant jo rettferdigheten når Foster gav bort et mål til Arshavin. Den SKULLE han tatt.

 

Andre omgang ble eg servert med stor kløkt av Herr Brun, og det var særdeles bra og detaljerte meldinger om de viktigste hendelsene i kampen. Godt å høre at noen er helt klare på at det var en soleklar straffe som ble tildelt Rooney. Og endelig tar Rooney straffer. Nå må han bare fortsette. Det blir mål av slikt, og er en spissoppgave.

 

Snakket med en kompis, han sa at United ikke produserte noe selv. Synd og litt merkelig, for tidligere kamper har det blitt produsert mye, men dårlig omsetning på sjansene. Satser på at i de neste kampene blir det både i pose og sekk: sjanser og mål :)

 

Toppoppgjøret i dag er slik det skal være. Jevnt og spennende og kontroversielt. PL på sitt beste.

 

Eg gikk da glipp av andre omgang fordi min kjære søster i sin ammetåketilstand drog oss ut av huset og avgårde på noe vi skulle på som begynte klokken 20.00. Når vi kom dit viste det seg derimot at det begynte 21.00....

 

Vel vel.

Lenke til kommentar

Det er ryddet en smule. Personangrep VIL bli slått ned på. Det kan fort ende opp på samme måte som i fjor, med at vi kjører nulltoleranse for provosering og personangrep, og gir 1, 3 eller 7 dager ferie til de som tråkker over streken, uten unntak.

 

Men jeg vil egentlig ikke det. Så hold dere på matta.

 

I tillegg så har jeg startet en poll i denne tråden samt i arsenal og pool-trådene, ang hvorvidt brukerne av tråden ønsker overdreven bannskap i innleggene av typen "Helvetes homokukker..." og lignende.

 

Håper alle kan stemme, men IKKE svare i tråden da det blir off topic. Ønsker bare å se om folk vil ha det eller ei.

 

NB: Snakker ikke om følelesutbrudd, men mer alle skjellsordene og banningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...