DJ_Dark Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg reagerte på det samme selv. "NEEI" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Forøvrig syns jeg det var ufattelig morsomt når Tjernås bryter ut av seg "åånei" når Diaby putter. Beviser jo bare hva jeg visste fra før. Fredheim beviste jo ifjor i samme kamp på highbury hvor lite objektiv han er med å si "Nåå scorer VIIIII" Skandale, rett å slett. Vi reagerte på akkuratt det samme her. Fredheim er verst, makan til subjektiv tomsing. For og ikke snakke om dommer'n! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Forøvrig syns jeg det var ufattelig morsomt når Tjernås bryter ut av seg "åånei" når Diaby putter. Beviser jo bare hva jeg visste fra før. Fredheim beviste jo ifjor i samme kamp på highbury hvor lite objektiv han er med å si "Nåå scorer VIIIII" Skandale, rett å slett. Vi reagerte på akkuratt det samme her. Fredheim er verst, makan til subjektiv tomsing. For og ikke snakke om dommer'n! Dommeren? Med unntak av at kast gikk til den som rekte opp hånda først så kunne jeg ikke se mange feil hos han i en vanskelig kamp. Selv om han kunne vist ut Song, men det ville vært strengt. Å han var kanskje litt snar med Gult kort på kjeftbruken til Sagna. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Forøvrig syns jeg det var ufattelig morsomt når Tjernås bryter ut av seg "åånei" når Diaby putter. Beviser jo bare hva jeg visste fra før. Fredheim beviste jo ifjor i samme kamp på highbury hvor lite objektiv han er med å si "Nåå scorer VIIIII" Skandale, rett å slett. Vi reagerte på akkuratt det samme her. Fredheim er verst, makan til subjektiv tomsing. For og ikke snakke om dommer'n! Dommeren? Med unntak av at kast gikk til den som rekte opp hånda først så kunne jeg ikke se mange feil hos han i en vanskelig kamp. Selv om han kunne vist ut Song, men det ville vært strengt. Å han var kanskje litt snar med Gult kort på kjeftbruken til Sagna. Personleg hadde eg ikkje reagert dersom Arshavin hadde fått ein straffe etter taklinga frå Fletcher... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Nei det stemmer, det var straffe. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Syntes dommeren la seg på en alt for streng linje. Det gule kortet til Evra f.eks var helt latterlig. Det er ingenting som tilsier at denne kampen skulle hatt så mange gule kort som den hadde. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Ja, kampen hadde nok for mange gule kort i forhold til korleis spelet var. Det var aldri skikkeleg grisete og 9(?) gule er då for mykje etter mitt syn. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Forøvrig syns jeg det var ufattelig morsomt når Tjernås bryter ut av seg "åånei" når Diaby putter. Beviser jo bare hva jeg visste fra før. At Tjernås synes synd på Diaby? Eller sikter du til noe annet? Jeg er temmelig sikker på at Lars er QPR-fan. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Han startet jo kampen på en linje der ingen fikk gule, for så blåse ut mange ganske kjapt. Men var mange seine taklinger, selv om ikke alle skulle vært gult. Uansett var det flere som kunne fått gult, Valencia f.eks går opp med albuen i to dueller på rad. Eboue har også en duell der dommeren er å prater med han etterpå. Syns dommeren var helt ok. Var mange frisparksituasjoner som var vanskelig. De fleste hadde han rett i. Å fortsatt blåste han ikke ihjel kampen. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Ja, det er vel Kenneth Fredheim som er Arsenal-supporter? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Forøvrig syns jeg det var ufattelig morsomt når Tjernås bryter ut av seg "åånei" når Diaby putter. Beviser jo bare hva jeg visste fra før. At Tjernås synes synd på Diaby? Eller sikter du til noe annet? Jeg er temmelig sikker på at Lars er QPR-fan. At han er en forbanna ABU'er. Lars Tjernås er QPR-fan ja. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Trur det stemmer ja GrandMa. Det var vell han som "skreik" ut og Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Det var Tjernås som skrev "NEI" da det ble selvmål. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Ja, men det er klart man blir preget av å sitte i samme kommentatorbu. Ingentvil om at disse to hadde foretrukket Arsenal seier. Har sendt en mail til c+ å bønnfalt dem å bruke en annen kommentator enn Fredheim når Arsenal møter United på Emirates. Hadde det vært Arsenal som hadde vunnet PL 3x på rad, hadde vi hørt om det i hver eneste sending. For en fantastisk fotball (oppskrytt, de spiller ofte målfattige og kjedelige kamper) blabla. Chelsea er selvsagt det sterkeste laget (det sam man i fjor også!) osv. Ikke akkuratt United supportere de gutta der nei. Endret 29. august 2009 av The Game Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Sant nok, vi er aldri favoritter til tittelen ifølge den gjengen der. Tjærnås tipper vel Chelsea på 1. hvert år. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 For en gjeng med klovner. Latterlig av Wenger å sparke mikrofonen der. Dårlige tapere, det må jeg si. Og så har de filmere på laget. Eboue er virkelig en ufyselig type. Han gjør det som er naturlig. Når man er så passionate om noe man driver med og atpåtil styrer. Husk at din egen Alex Ferguson sparket en sko i hodet til Beckham så hardt at han måtte sy flere sting. Det var seff ikke meningen, men følelsene tar overhånd fra tid til annen. Til situasjonen: Wenger tror altså at hans Arsenal scorer på overtiden av 5.min overtid etter å ha blitt "fratatt" et straffespark og så sett sitt lag skyte i tverliggeren på 1-1 og deretter få et mål imot med en gang. Når han da jubler over 2-2 også innser at det er offside (korrekt btw) så er det lov å vise følelser. Hvordan idrett vil vi få om alle skulle sittet som steinansikter? mener dette er på lik linje med å ta trøya over hodet eller av kroppen etter scoring på en varm solskinnsdag. Det skaper stemning og gir farge på idretten. Men begge ting blir man straffet for. Så er ganske uenig i deg å stemple dette som "latterlig" Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Sjølvsagt må han få vise kjensler, men når du er ein så viktig person for laget ditt bør ein kunne styre kjenslene litt slik at slikt som dette ikkje skjer. Arsenal skulle hatt straffe, men trur du Arshavin hadde scort rett etter på då? Kampen hadde sett heilt annleis ut dersom Arsenal hadde fått straffen.. Kanskje dei hadde vunne den og? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Ekstremt enig med Night. Carrick kom seg i andre og var ganske god. Taklet bra og hadde noen gode tidlige pasninger. Vi burde tatt en av sjansene våre på kontringene på slutten. Vi burde også ha startet med to spiss, det tror jeg vet alle. Men uansett, Rooney var SYK i andre omgangen. Overalt, perfekt med pasningene og gode løp. Viktig var det at Giggs kom seg i andre og, ellers tror jeg det hadde vært vanskelig. Eneste som var veldig negativ i dag var Valencia, så ikke ut som han klarte å spille mot en så god back som Clichy. Forresten var Fletcher ekstrem i dag men kunne ha gitt vekk en veldig unødvendig straffe så den er litt vanskelig å si. Sammen med Rooney var de fantastiske på banen ihvertfall. Så herlig å slå Arsenal igjen i PL. Er jo 1.5 år siden sist. Goody. Real skulle ha ligget 2-3 nede nå btw, på stillingen 2-2 bommet en på Depor helt alene med keeper på en volley etter innlegg. Helt sykt at han bommet. Så går Real bort på andre enden og putter med en gang, 3-2. Ronaldo scorte på straffe tidligere i kampen. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 vet ikke om dere bryr dere man Ronaldo har scoret for Real Madrid idag. Scoret 2-1 målet, de leder 3-2 mot Dep La C. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå