Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

OK JEG SLENGTE I GJEN LAPTOPEN OG SLO HODET I VEGGEN OG LA MEG UNDER PUTA OG BEGYNTE NESTEN Å HULKE, SÅ NEIFAEN, så herlig, å åpne igjen, og lese her, så herlig, så herlig.

Lenke til kommentar

Fantastisk det siste bilete der Wenger står foran United-fans med armane ut til sida som den perfekte italienar og lurar på kva han har gjort galt :lol:

Flere sånne kamper så tror jeg nok supporterklubben til United blir veldig liten :p

que?

Noreg får ei bølgje av hjarteattak på United-supporterar sidan kampane er så spanande ;)

Lenke til kommentar
Og så har de filmere på laget.

Ironisk, med tanke på at straffen kom som følge av et svalestup fra Rooney.

Svalestup eller ikke, det var straffe. Keeperen kommer og takler han i 100 km/t, og er helt klart kontakt. Og synes ikke at en med Drogba på laget skal uttale seg om filming. :)

Lenke til kommentar
Ja, må sei eg er imponert at det går an å ta eit svalestup når du blir soleklart tatt av keeper

Stuper soleklart inn i keeper. Det hele var veldig Gerrard-esque.

Rooney er klart først på ballen, tuppar den forbi Almunia som tar Rooney som er på veg etter ballen. Klar straffe, og du hadde nok sagt akkurat det same dersom det hadde vore ein spelar på ditt lag som hadde blitt takla slik ;)

Lenke til kommentar
Svalestup eller ikke, det var straffe. Keeperen kommer og takler han i 100 km/t, og er helt klart kontakt. Og synes ikke at en med Drogba på laget skal uttale seg om filming. :)

Han konstruerer situasjonen, ergo ingen straffe.

Hva har Drogba med saken å gjøre? Sist jeg sjekket så klarer han å skåre mål uten hjelp fra dommer og motspillere. :)

Lenke til kommentar
OK JEG SLENGTE I GJEN LAPTOPEN OG SLO HODET I VEGGEN OG LA MEG UNDER PUTA OG BEGYNTE NESTEN Å HULKE, SÅ NEIFAEN, så herlig, å åpne igjen, og lese her, så herlig, så herlig.

HAHAHA. Dagens lesing.

Fletcher :love: For en kamp av han!

Sykt digg å vinne!

Lenke til kommentar

Han konstruerer situasjonen, ergo ingen straffe.

Hva har Drogba med saken å gjøre? Sist jeg sjekket så klarer han å skåre mål uten hjelp fra dommer og motspillere. :)

Kva skal han gjera då?`Stoppe opp før han når ballen og sjå på at Almunia kjem og snapper den opp?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...