Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Da var Smith solgt til Magpies...

9200492[/snapback]

 

Synd, men slik er gamet.

9200537[/snapback]

 

Aldri hatt noe voldsomt stor sansen for Smith, så det eneste jeg synes er synd er at det begynner å bli lite skadefrie spisser selv med Tevez på plass...

9200562[/snapback]

 

 

Smith har vært en arbeidshest og fungert over brukbart på topp i lag med Rooney, (mener jeg da), så det er litt synr.d at han dra. Men vi trenger en målfarlig spiss og Smith var aldri en... Men ja, det kan bli et problem med få skadefrie spisser....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Smith skal ha mye av æren for å ha løpt i stykker et forvirret Roma-forsvar i hjemmeseieren deres i CL.

9200619[/snapback]

 

Enig i den kampen der, men det er vel kanskje til dags dato den beste kampen mannen noen gang har spilt, ikke vet jeg.

 

Men det var kun en kamp, hadde han spilt sånn i hver kamp eller noe opp i mot det der og i samme slengen puttet flere mål en det han gjør så hadde jeg kanskje hatt en annen oppfatning om fyren. Mannen er jo stort sett et levende frispark og får jo til tider Keane, Vieira og Vinni Jones til å virke som Gary Lineker...

Lenke til kommentar

Da ser det endelig ut som om Tevez overgangen til slutt er i boks :w00t:

 

Edit:

 

Står om det hos West Ham også, så da bør det jo være så banker som det går ann å få det.

 

Fra nettavisen:

 

Ifølge Sportinglife har Tevez allerede unnagjort sin første trening under Sir Alex Ferguson - samt bestått den medisinske testen i Manchester.

 

Samme kilde hevder å vite at spilleren vil bli presentert som klubbens siste forsterkning mandag.

 

Så får vi satse på at det ikke kommer en baksmell fra FA oppe i alt dette :)

 

Edit 2:

 

Ta men artikkelen fra United.no også da...

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Gleder meg mye til start i Premier League. Canal+ reklamen på tv hjelper godt til med det. Tror ikke det blir Premier League på tv å år heller, men har heldigvis muligheten til å labbe nedover til Three Lions i Trondheim. Utrolig arti å se fotballkamper der. Anbefaler alle i området til å gjøre det samme.

Lenke til kommentar

En stor personlig nedtur at Smith må forlate OT.

Digger spilleren. Hardtarbeidende så f. Nå er Rooney favoritten, men å hatt Smith som backup. Saha er jo aldri skadefri. Ikke putter han noe spesielt med 100% sjanser. Etter min mening så er Smith en spiller som gjør mer for laget enn Saha. Smith er blitt bruk for mye på midtbanen. Sunny er ferdig vil jeg tro. Da er det ikke mye bredde på topp. Å ja, jeg vet at det er diverse spillere som kan trekkes opp fra midtbane. Men vi har nesten ikke "Reine Spisser"

 

EDIT: Vet smith ikke har puttet for mey han heller, men han brenner ikke like mange sjanser som Saha!

Endret av ThOms-N
Lenke til kommentar
En stor personlig nedtur at Smith må forlate OT.

Digger spilleren. Hardtarbeidende så f. Nå er Rooney favoritten, men å hatt Smith som backup. Saha er jo aldri skadefri. Ikke putter han noe spesielt med 100% sjanser. Etter min mening så er Smith en spiller som gjør mer for laget enn Saha. Smith er blitt bruk for mye på midtbanen. Sunny er ferdig vil jeg tro. Da er det ikke mye bredde på topp. Å ja, jeg vet at det er diverse spillere som kan trekkes opp fra midtbane. Men vi har nesten ikke "Reine Spisser"

 

EDIT: Vet smith ikke har puttet for mey han heller, men han brenner ikke like mange sjanser som Saha!

9202243[/snapback]

Delivs enig. Sunny er langt fra ferdig, han har sakt han er på OT som spiss i MINST en sesong til. Saha har vi, han kan score veldig mye har han dagen, men desverre er han mye skadet. Så har vi de berømte midtbanespillerene som kan trekkes opp. Men jeg vil nok savne Smith, har likt han hele tida, hardtarbeidene som du nevnte.

Lenke til kommentar

Men Anderson kan brukes som spiss, kan han ikke?

Vi har Ronaldo, Rooney, Tevez, Saha (til tider), Anderson og Sunny, selv om alle ikke er kjempegode er det sikring på spissplassen, så Sir Alex får ikke noen problemer med å ta ut den delen av laget i løpet av denne sesongen, om ikke alle skulle bli skadet, men sjansene er minimale for at det skjer.

 

Sunny skal ALDRI selges, selv om ingen har sagt noe om det.

 

Uansett om han ikke spiller er han utrolig viktig for klubben, både som idol og motivator til de yngre i klubben og som ambassadør for United og ikke minst fotball generelt. En legende som han bør få avslutte karrieren i klubben som elsker han, og som han elsker.

 

Håper han får seg jobb i klubben når han legger opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...