Tosha0007 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 (endret) United- fansen kaller Liverpool for flakselag, det syns jeg er interessant. Tverrligger fra RVP, så selvmål av en annen verden. Dere vinner vel sikkert, i en kamp som dere er totalt underlegne (så langt). Stemmer dette ja. Har til gode å se en United fan inne på hele dette forumet som faktisk innrømmer at laget deres har tur og ofte har dommeren med seg. United har ikkje vore fantastisk gode i dag, og eg må innrømme at det er tur at me leder. Arsenal blei snytt for ein klar straffe i første omgang, men hadde dei fått den hadde dei truleg ikkje scort rett etterpå. Da er du unntaket som bekrefter regelen. Den eneste United supporter her inne som jeg har sett som kan innrømme noe slikt. Som supporter må ein ha lov å seia det ein meiner om kamper er mitt syn, og spelar laget dårleg fortener dei å høyra det. Men det er aldri snakk om å svikte laget. Vonar United ror det i land, noko som hadde vore hærleg og då hadde sesongstarten plutseleg ikkje vore så grusom som eg på førehand frykta... Arsenal scorte rett etter straffesituasjonen ja, så ble mål av det uansett. Men kan skjønne at det er surt ja. Ikke snakk om filming da, Arsenal supportere. Dere har den verste. Den verste som er på banen, den verste i PL spelar vell for eit anna London-lag... Han har skjerpa seg tre millioner hakk. Once a diver, always a diver Og ja; eg innrømmer gladleg at Ronaldo filma tidvis mykje då han var i United Endret 29. august 2009 av tosha0007 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Sattern, det er en typisk keeper vs spiss duell og Rooney vet at han skal ned der. Det er kontakt, det er straffe. Fletcher sin må jeg se igjen. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Er vel få her inne som ikke kan si at Ronaldo gjerne kasta seg hvis det ga en fordel. Sattern, det er en typisk keeper vs spiss duell og Rooney vet at han skal ned der. Det er kontakt, det er straffe. Fletcher sin må jeg se igjen. Soleklar straffe, spurter rett mot og deiser han rett ned. Straffe uten tvil mener jeg Lenke til kommentar
HCG Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Er vel få her inne som ikke kan si at Ronaldo gjerne kasta seg hvis det ga en fordel.Hvor er LuckyNr7? Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Berbatov inn - Giggs ut Lenke til kommentar
salomo Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Come on Berba. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Da blir Rooney løpsmaskin på slutten vel Endret 29. august 2009 av seigmenn Lenke til kommentar
salomo Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Da blir Rooney løpsmaskin på slutten vel Jepp, back og spiss ;-) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Ronaldo filmet en del han og ja. Men ikke like mye som alle fikk det til å høre ut som. Seriøst, Carrick har vært god i andre omgangen. Herlige taklinger og et par herlige og tidlige pasninger. Parky har vært god siden han kom på og. Mye smartere og roligere. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 BERBA UT. Ut? Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Jeg bare elsker å se når Rooney spurter tilbake, så til angrep, så til forsvar, så til angrep og når du endelig trur han er sliten, så løper han tilbake igjen Herlig Rooney Endret 29. august 2009 av seigmenn Lenke til kommentar
salomo Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Rooney e faen meg rå, ofrer alt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Herregud jeg elsker rooney. Hvor sklitakler med hodet først, way to go! EDIT: 5min overtid!? Endret 29. august 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 HAHAHAH ROOOOOONEY FY FAEEEN! Fucking sweetheart. Jeg vil ha han i natt! Lenke til kommentar
HCG Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 BERBA UT. Ut? Inn, da. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 5 minutt tillegg Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Hahaha 5 minutter. Ok........ Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Blås av dommar, no treng eg å roe nervene litt Lenke til kommentar
HCG Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Tar de en ''Chelsea''? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå