Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

United- fansen kaller Liverpool for flakselag, det syns jeg er interessant. Tverrligger fra RVP, så selvmål av en annen verden. Dere vinner vel sikkert, i en kamp som dere er totalt underlegne (så langt).

Stemmer dette ja. Har til gode å se en United fan inne på hele dette forumet som faktisk innrømmer at laget deres har tur og ofte har dommeren med seg.

United har ikkje vore fantastisk gode i dag, og eg må innrømme at det er tur at me leder. Arsenal blei snytt for ein klar straffe i første omgang, men hadde dei fått den hadde dei truleg ikkje scort rett etterpå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Har dere hatt filme-kurs med SAF i pausen eller?

???

Se kampen.........?????

Kva trur du eg gjer? Greit at United-spelarane har falt litt lett i somme situasjonar, men filming var vell å dra det litt langt...

Det er ikke å dra langt når det faen meg blir 2 mål av det.

Høhø, du mener at Rooney filma? lukter bitterhet altså :(

Lenke til kommentar
United- fansen kaller Liverpool for flakselag, det syns jeg er interessant. Tverrligger fra RVP, så selvmål av en annen verden. Dere vinner vel sikkert, i en kamp som dere er totalt underlegne (så langt).

Stemmer dette ja. Har til gode å se en United fan inne på hele dette forumet som faktisk innrømmer at laget deres har tur og ofte har dommeren med seg.

United har ikkje vore fantastisk gode i dag, og eg må innrømme at det er tur at me leder. Arsenal blei snytt for ein klar straffe i første omgang, men hadde dei fått den hadde dei truleg ikkje scort rett etterpå.

Da er du unntaket som bekrefter regelen. Den eneste United supporter her inne som jeg har sett som kan innrømme noe slikt.

Lenke til kommentar
Arsenal scorte rett etter straffesituasjonen ja, så ble mål av det uansett. Men kan skjønne at det er surt ja.

Ikke snakk om filming da, Arsenal supportere. Dere har den verste.

Den verste som er på banen, den verste i PL spelar vell for eit anna London-lag...

Ja, den verste på banen, hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...