Tosha0007 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 United- fansen kaller Liverpool for flakselag, det syns jeg er interessant. Tverrligger fra RVP, så selvmål av en annen verden. Dere vinner vel sikkert, i en kamp som dere er totalt underlegne (så langt). Stemmer dette ja. Har til gode å se en United fan inne på hele dette forumet som faktisk innrømmer at laget deres har tur og ofte har dommeren med seg. United har ikkje vore fantastisk gode i dag, og eg må innrømme at det er tur at me leder. Arsenal blei snytt for ein klar straffe i første omgang, men hadde dei fått den hadde dei truleg ikkje scort rett etterpå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Hoho, koser meg nå. Hold ut, gutter. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Har dere hatt filme-kurs med SAF i pausen eller? ??? Se kampen.........????? Ikke snakk om filming du... Hvorfor ikke? Eboue og Eduardo filmer, og det gjør faen megFeltcher og Rooney. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Har dere hatt filme-kurs med SAF i pausen eller? Det har hvertfall ikke Eboue hatt, for han får strykkarakter til de grader. Enda dårligere enn Eduardo. Han må jo ha nokon å leve opp til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Har dere hatt filme-kurs med SAF i pausen eller? ??? Se kampen.........????? Kva trur du eg gjer? Greit at United-spelarane har falt litt lett i somme situasjonar, men filming var vell å dra det litt langt... Det er ikke å dra langt når det faen meg blir 2 mål av det. Høhø, du mener at Rooney filma? lukter bitterhet altså Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Arsenal scorte rett etter straffesituasjonen ja, så ble mål av det uansett. Men kan skjønne at det er surt ja. Ikke snakk om filming da, Arsenal supportere. Dere har den verste. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Tenker jeg helt feil eller er VGs overskrift "United under etter årets selvmål" helt på jordet? Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Arsenal scorte rett etter straffesituasjonen ja, så ble mål av det uansett. Men kan skjønne at det er surt ja. Ikke snakk om filming da, Arsenal supportere. Dere har den verste. Den verste som er på banen, den verste i PL spelar vell for eit anna London-lag... Lenke til kommentar
wûst Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 TomHel: Jeg mener at Rooney filma, samme som ejeg menere Eduardo og Eboue gjorde. Ikke bitter, mere pissforbanna. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Sattern: Rooney filmet på straffen? Vær så snill, man MÅ falle der. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Ett gult til for Arsenal, og de får straff av FA. Kjør på sier jeg. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 United- fansen kaller Liverpool for flakselag, det syns jeg er interessant. Tverrligger fra RVP, så selvmål av en annen verden. Dere vinner vel sikkert, i en kamp som dere er totalt underlegne (så langt). Stemmer dette ja. Har til gode å se en United fan inne på hele dette forumet som faktisk innrømmer at laget deres har tur og ofte har dommeren med seg. United har ikkje vore fantastisk gode i dag, og eg må innrømme at det er tur at me leder. Arsenal blei snytt for ein klar straffe i første omgang, men hadde dei fått den hadde dei truleg ikkje scort rett etterpå. Da er du unntaket som bekrefter regelen. Den eneste United supporter her inne som jeg har sett som kan innrømme noe slikt. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Pulsen min er farlig høy når Arsenal nærmer seg målet Lenke til kommentar
wûst Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 tc; han legger seg jo for faen meg før han er i nærheten av ALmunia... Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Sattern: ver så snill og ta av deg Arsenal brillene, alle lag hadde gått straffe der og "ingen" spelarar held seg på beina i ein slik situasjon. Men eg er enig med at Arsenal skulle hatt straffe i 1. omgang Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Arsenal scorte rett etter straffesituasjonen ja, så ble mål av det uansett. Men kan skjønne at det er surt ja. Ikke snakk om filming da, Arsenal supportere. Dere har den verste. Den verste som er på banen, den verste i PL spelar vell for eit anna London-lag... Ja, den verste på banen, hehe. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Gløymde captain-diver og Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 (endret) I den diskusjonen med dommeren, alle topp fire lag har dommeren ofte med seg. Det er det bare å innse, synd, men sånn er det bare Endret 29. august 2009 av seigmenn Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Arsenal scorte rett etter straffesituasjonen ja, så ble mål av det uansett. Men kan skjønne at det er surt ja. Ikke snakk om filming da, Arsenal supportere. Dere har den verste. Den verste som er på banen, den verste i PL spelar vell for eit anna London-lag... Han har skjerpa seg tre millioner hakk. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Almunia hadde felt ham selv om han hadde fortsatt å løpe eller ikke. Det er noe annet når noen faller uten at man en gang er i borti de. Det er soleklar kontakt mellom Almunia og Rooney. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå