wûst Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Har dere hatt filme-kurs med SAF i pausen eller? Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 tc47, det virker som om du mener at United er ett helt håpløst lag? Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Har dere hatt filme-kurs med SAF i pausen eller? ??? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Evra er grusom defensivt i dag. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Grattis med 2-1 og Diaby. Der fikk dere hjelp av en annen hann-neger gitt. Du må jo se at det er det geniale verket til fjorårets beste spiller kjakan... Lenke til kommentar
wûst Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Har dere hatt filme-kurs med SAF i pausen eller? ??? Se kampen.........????? Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Kan ikke benekte at vi er heldige som leder dette her. Nå håper jeg vi skjerper oss og viser at vi fortjener å vinne. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 United- fansen kaller Liverpool for flakselag, det syns jeg er interessant. Tverrligger fra RVP, så selvmål av en annen verden. Dere vinner vel sikkert, i en kamp som dere er totalt underlegne (så langt). Stemmer dette ja. Har til gode å se en United fan inne på hele dette forumet som faktisk innrømmer at laget deres har tur og ofte har dommeren med seg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 seigmenn, denne kampen bare betyr så mye at jeg ikke kan forklare det. Jeg er bare helt nervøs og sier dumme ting nå, det vet jeg. Vil bare vinne så utrolig mye. Man. Cmon UTD. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 United- fansen kaller Liverpool for flakselag, det syns jeg er interessant. Tverrligger fra RVP, så selvmål av en annen verden. Dere vinner vel sikkert, i en kamp som dere er totalt underlegne (så langt). Flaks for Liverpool = Dommerhjelp. Tverrligger er en del av spillet. Dommeren er like mye en del av spillet som tverrligger og selvmål.. Men jeg skal gi meg mens leken er god Lenke til kommentar
HCG Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 WOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOO! OOORRRGGGAAASSSMMMEEE!!! :D orgasme når du er 11år? Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Har dere hatt filme-kurs med SAF i pausen eller? ??? Se kampen.........????? Kva trur du eg gjer? Greit at United-spelarane har falt litt lett i somme situasjonar, men filming var vell å dra det litt langt... Lenke til kommentar
wûst Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Har dere hatt filme-kurs med SAF i pausen eller? ??? Se kampen.........????? Kva trur du eg gjer? Greit at United-spelarane har falt litt lett i somme situasjonar, men filming var vell å dra det litt langt... Det er ikke å dra langt når det faen meg blir 2 mål av det. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 United- fansen kaller Liverpool for flakselag, det syns jeg er interessant. Tverrligger fra RVP, så selvmål av en annen verden. Dere vinner vel sikkert, i en kamp som dere er totalt underlegne (så langt). Stemmer dette ja. Har til gode å se en United fan inne på hele dette forumet som faktisk innrømmer at laget deres har tur og ofte har dommeren med seg. Kan ikke benekte at vi er heldige som leder dette her. Nå håper jeg vi skjerper oss og viser at vi fortjener å vinne. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 DERFOR HATER JEG EBOUE! DERFOR! HE NEVER STOPS! Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 seigmenn, denne kampen bare betyr så mye at jeg ikke kan forklare det. Jeg er bare helt nervøs og sier dumme ting nå, det vet jeg. Vil bare vinne så utrolig mye. Man. Cmon UTD. La oss bare gi oss tc og være fornøyd med at united leder;) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Har dere hatt filme-kurs med SAF i pausen eller? Har dere hatt filme-kurs med Wenger i pausen eller? Lenke til kommentar
salomo Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Har dere hatt filme-kurs med SAF i pausen eller? ??? Se kampen.........????? Ikke snakk om filming du... Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Kan ikkje ha vært i pausa. For det skjedde jo på onsdag også. Tipper det er fast innslag i arsenal treninga. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Har dere hatt filme-kurs med SAF i pausen eller? Det har hvertfall ikke Eboue hatt, for han får strykkarakter til de grader. Enda dårligere enn Eduardo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå