Tosha0007 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Hver gang Carrick er i nærheten av ballen: HEIA TUFTE! Like god som Sleiva Me har høyrd deg no Game, men etter mi meining har gamlefar vore dårlegare i dag. Øydelagd kontringar og ikkje vore så god som han kan Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Berba inn for Valencia, Scholes inn for Giggs. Ok Fergie. Enig med at Valencia har vært svak, og Giggs likeså. Men etter det Scholes har vist så langt i sesongen er det kanskje bedre å bytte inn Ando? Kan vi få KUSZCZAK inn nuh!? Tull. Jevnt over er han ikke bedre enn Foster Jepp, Valencia har vært veldig svak. Ja, tenkte på Ando og, men jeg føler liksom at Scholes er presis. Og han var veldig god i siste kampen hans da, mot Wigan. Så jeg ser ikke problemet med han her. Enig med deg igjen, PIG er ikke noe bedre. Men INGEN av de er god nok. I en slik toppkamp, TRENGER man en god og safe keeper der bak. Kom igjen Utd. Valencia og Giggs ut, Scholes og Berba inn. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Syns i første omgang Giggs skal ut og Berba inn. Trur Valencia tar seg opp og slår gode innlegg der me har iallfall Rooney og Berba i boksen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Giggs ut i pausen, Scholes inn vær så snill. Berba inn for Valencia, Scholes inn for Giggs. Ok Fergie. Valencia og Giggs ut, please. Kom igjen Utd. Valencia og Giggs ut, Scholes og Berba inn. Ro ned litt da, TC! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Tror Clichy har altfor god kontroll på Valencia. Må fikse dette med bytter føler jeg. Ikke bare en. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Jesus, ingen bytter?!? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Seriøst. Hele tiden vi spiller UTEN bytter er bortkastet tid. Og blir ikke forundret om det blir 0-2 i den tiden og. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Jeg er ganske ny på diskusjon.no. Finnes det en ignore funksjon? Edit: Foster gjorde opp for halv-tabben i første omgang der. Endret 29. august 2009 av Ercles Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Syk redning av Foster Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Jeg er ganske ny på diskusjon.no. Finnes det en ignore funksjon? Gå inn på profilen hans, så finner du det Carrick takler bra, og så hva? Joda, feilpasning. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Der viser Foster akkurat det han er god på. Tabber er problemet. Må klare å fikse det. Men Valencia, må, ut. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Ganske bra redning av Foster. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Jeg er ganske ny på diskusjon.no. Finnes det en ignore funksjon? Trykk deg inn på brukaren du vil, og velg "Ignorer bruker" under alternativ menyen opp til høgre Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Valencia ut?? Jeg syns ikke han var dårlig men Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Ehm, Valencia vet at det ikke er dagen hans men prøver fortsatt på slike ting. Please, Fergie. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Han prøver og prøver, han må bare fortsette å prøve! Hvem ellers kan kunne gjøre det valencia kan? Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Gå inn på profilen hans, så finner du det Danke. Ble godt og stille her nå. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Park er ihvertfall smartere enn Valencia. BYTTER. Dette går ikke. Swear to fucking god. Endret 29. august 2009 av tc47 Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Det virker som om at du mener og bytte bare gjør kampen bedre. Du må se på kvaliteten til spillerene og hva de kan gjøre. Valencia har muligheten til å kunne gjøre noe sykt bra, akkurat som Ronaldo en gang i tiden ikke klarte noe, før han plutselig gjorde noe sykt bra Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Kom ann straffe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå