ErlendRU Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Morsomt at dere allerede nå før serien starter er sikre på at det blir ligagull også i år. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Er det ikke det som er "jobben" vår? Når vi i tillegg ser ut til å ha en bredere og bedre stall enn i fjor når vi vant, så kan vi jo ikke gå ut å si at i går vi faen meg for en tredjeplass i serien Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Morsomt at dere allerede nå før serien starter er sikre på at det blir ligagull også i år. 9199139[/snapback] Jepp, synd for dere, men neste sesong, da er det deres tur. Endret 3. august 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg har aldri mere enn topp 3 som forventning. men så er jeg veldig pesimistisk i følge noen Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg har aldri mere enn topp 3 som forventning. men så er jeg veldig pesimistisk i følge noen 9199183[/snapback] Topp 3 er det 99% sikkert at vi havner på. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Morsomt at dere allerede nå før serien starter er sikre på at det blir ligagull også i år. 9199139[/snapback] Jepp, synd for dere, men neste sesong, da er det deres tur. 9199166[/snapback] Jeg har aldri sagt det, har jeg? Manx: Så klart ikke, alle topplagene har jo som mål å vinne serien, men det var bare enkelte her i tråden som var helt skråsikre på at det blir 1.plass i år også. Jeg tror dere vinner i år også, men det er tross alt mye som kan skje. For det første er det andre lag i serien som er fullt kapable til å ta flere poeng, for det andre har dere allerede vist svakhetstegn i forsvar, kanskje bare et blaff, eller ikke? Who knows? For det tredje er det dette med skader da. Hva hvis dere får flere nøkkelspillere skadet i år også? Synes ikke dere har såå god dekning overalt, spesielt forsvar. Endret 3. august 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg har aldri sagt det, har jeg? 9199258[/snapback] Da må du være den eneste. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg har aldri mere enn topp 3 som forventning. men så er jeg veldig pesimistisk i følge noen 9199183[/snapback] Topp 3 er det 99% sikkert at vi havner på. 9199197[/snapback] Å hater å selge skinn før bjørner er solgt. Jeg prøver å ta dette med knusende ro. Har også litt liten tro på Tevez og Anderson. Hargreaves derimot har jeg stor tro på Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Å hater å selge skinn før bjørner er solgt. Jeg prøver å ta dette med knusende ro. Har også litt liten tro på Tevez og Anderson. Hargreaves derimot har jeg stor tro på 9199285[/snapback] Joda, forstår det, men United har aldri vært under topp 3 i Premier League. Dvs. siden ligaen skiftet navn til Premier League '92. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Morsomt at dere allerede nå før serien starter er sikre på at det blir ligagull også i år. 9199139[/snapback] Generalisering på høyt nivå. Jeg tror ikke på gull før uti april. Endret 3. august 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Morsomt at dere allerede nå før serien starter er sikre på at det blir ligagull også i år. 9199139[/snapback] Generalisering på høyt nivå. Jeg tror ikke på gull før uti april. 9199388[/snapback] Hehe, du og den generaliseringa di, måtte jo bare komme. Men desverre har jeg aldri sagt noe om ALLE United-supportere. Meninga var nå bare å sikte til de som snakka om det på forrige side. Beklager hvis jeg såret deg. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Skulle vi ikke trengt mer backup i forsvaret enn Heinze (som mulig drar) og Brown (når Neville er tilbake?) ?? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Morsomt at dere allerede nå før serien starter er sikre på at det blir ligagull også i år. 9199139[/snapback] Generalisering på høyt nivå. Jeg tror ikke på gull før uti april. 9199388[/snapback] Hehe, du og den generaliseringa di, måtte jo bare komme. Men desverre har jeg aldri sagt noe om ALLE United-supportere. Meninga var nå bare å sikte til de som snakka om det på forrige side. Beklager hvis jeg såret deg. 9199749[/snapback] Du sa jo "dere" Måtte ha noe å hakke på Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Skulle vi ikke trengt mer backup i forsvaret enn Heinze (som mulig drar) og Brown (når Neville er tilbake?) ?? 9200017[/snapback] Jo. Er egentlig litt tynt på bakkene syns jeg. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Da må du være den eneste. 9199281[/snapback] Jepp, alle andre Liverpoolfans i hele verden bortsett fra ErlendRU sier selvfølgelig at vi vinner neste år. Så var det dette med generalisering igjen da. Endret 3. august 2007 av wipy Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Da var Smith solgt til Magpies... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Skulle vi ikke trengt mer backup i forsvaret enn Heinze (som mulig drar) og Brown (når Neville er tilbake?) ?? 9200017[/snapback] Jo. Er egentlig litt tynt på bakkene syns jeg. 9200367[/snapback] Venstreback er jo godt dekka. Evra, Heinze, Silvestre, Oshea. På høyreback har vi Neville, Brown, Bardsley og Oshea. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Da var Smith solgt til Magpies... 9200492[/snapback] Synd, men slik er gamet. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Da var Smith solgt til Magpies... 9200492[/snapback] Synd, men slik er gamet. 9200537[/snapback] Aldri hatt noe voldsomt stor sansen for Smith, så det eneste jeg synes er synd er at det begynner å bli lite skadefrie spisser selv med Tevez på plass... Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Å hater å selge skinn før bjørner er solgt. Jeg prøver å ta dette med knusende ro. Har også litt liten tro på Tevez og Anderson. Hargreaves derimot har jeg stor tro på 9199285[/snapback] Hargreaves kommer til å blomstre i Manchester United drakta. Jeg tror faktisk Tevez kommer til å finne seg til rette han også. Mer skeptisk er jeg til Anderson. Ingen tvil om at han er en kjempegod fotballspiller og et stort talent, men jeg vet ikke om engelsk fotball er noe for han? Hvis alle de nye spillerne finner seg til rette allerede denne sesongen, ja, da går United mot en lys fremtid. Tevez og Rooney har jeg stor tro på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå