Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Morsomt at dere allerede nå før serien starter er sikre på at det blir ligagull også i år.

9199139[/snapback]

Jepp, synd for dere, men neste sesong, da er det deres tur.

 

:roll:

9199166[/snapback]

Jeg har aldri sagt det, har jeg?

 

Manx: Så klart ikke, alle topplagene har jo som mål å vinne serien, men det var bare enkelte her i tråden som var helt skråsikre på at det blir 1.plass i år også.

 

Jeg tror dere vinner i år også, men det er tross alt mye som kan skje. For det første er det andre lag i serien som er fullt kapable til å ta flere poeng, for det andre har dere allerede vist svakhetstegn i forsvar, kanskje bare et blaff, eller ikke? Who knows? For det tredje er det dette med skader da. Hva hvis dere får flere nøkkelspillere skadet i år også? Synes ikke dere har såå god dekning overalt, spesielt forsvar.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Jeg har aldri mere enn topp 3 som forventning. men så er jeg veldig pesimistisk i følge noen

9199183[/snapback]

Topp 3 er det 99% sikkert at vi havner på.

9199197[/snapback]

 

 

Å hater å selge skinn før bjørner er solgt. Jeg prøver å ta dette med knusende ro. Har også litt liten tro på Tevez og Anderson.

 

Hargreaves derimot har jeg stor tro på

Lenke til kommentar
Å hater å selge skinn før bjørner er solgt. Jeg prøver å ta dette med knusende ro. Har også litt liten tro på Tevez og Anderson.

 

Hargreaves derimot har jeg stor tro på

9199285[/snapback]

Joda, forstår det, men United har aldri vært under topp 3 i Premier League.

 

Dvs. siden ligaen skiftet navn til Premier League '92.

Lenke til kommentar
Morsomt at dere allerede nå før serien starter er sikre på at det blir ligagull også i år.

9199139[/snapback]

 

Generalisering på høyt nivå.

 

Jeg tror ikke på gull før uti april.

9199388[/snapback]

Hehe, du og den generaliseringa di, måtte jo bare komme. :p Men desverre har jeg aldri sagt noe om ALLE United-supportere. Meninga var nå bare å sikte til de som snakka om det på forrige side. Beklager hvis jeg såret deg. :)

Lenke til kommentar
Morsomt at dere allerede nå før serien starter er sikre på at det blir ligagull også i år.

9199139[/snapback]

 

Generalisering på høyt nivå.

 

Jeg tror ikke på gull før uti april.

9199388[/snapback]

Hehe, du og den generaliseringa di, måtte jo bare komme. :p Men desverre har jeg aldri sagt noe om ALLE United-supportere. Meninga var nå bare å sikte til de som snakka om det på forrige side. Beklager hvis jeg såret deg. :)

9199749[/snapback]

 

Du sa jo "dere" :) Måtte ha noe å hakke på :D

Lenke til kommentar
Skulle vi ikke trengt mer backup i forsvaret enn Heinze (som mulig drar) og Brown (når Neville er tilbake?) ??

9200017[/snapback]

 

Jo.

 

Er egentlig litt tynt på bakkene syns jeg.

9200367[/snapback]

Venstreback er jo godt dekka. Evra, Heinze, Silvestre, Oshea.

 

På høyreback har vi Neville, Brown, Bardsley og Oshea.

Lenke til kommentar

Å hater å selge skinn før bjørner er solgt. Jeg prøver å ta dette med knusende ro. Har også litt liten tro på Tevez og Anderson.

 

Hargreaves derimot har jeg stor tro på

9199285[/snapback]

 

Hargreaves kommer til å blomstre i Manchester United drakta. :yes: Jeg tror faktisk Tevez kommer til å finne seg til rette han også. Mer skeptisk er jeg til Anderson. Ingen tvil om at han er en kjempegod fotballspiller og et stort talent, men jeg vet ikke om engelsk fotball er noe for han? Hvis alle de nye spillerne finner seg til rette allerede denne sesongen, ja, da går United mot en lys fremtid.

 

:cool:

 

Tevez og Rooney har jeg stor tro på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...