Gonzolaz Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Historeløs?Real Madrid har siden franco tida (6 av 9 cl trofeer bl.a) vært et kjøpelag. Før den tid ar ikke Madrid klubben noe som helst å snakke om. Kjøpeklubb og har allitd vært det. De er ikke noe bedre en CFC, de har bare vunnet flere pokaler. I de 8 sesongene før Franco tok over vant faktisk Real Madrid La Liga 2 ganger, og kom på 4 andre sesonger på andre plass. CL ble ikke opprettet før etter Franco tok over. Bernabeu var en av de som opprettet CL i sitt originale format. På 80-tallet vant laget La Liga 5 ganger på rad med en tropp som bestod av flere hjemme grodde spillere. I 1966 vant Real Madrid Europacupen med et 100% Spansk lag. Det var da med måte man skulle være ovenpå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Høhø, United spiller 18:15 i morgen, vilt!! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Historeløs?Real Madrid har siden franco tida (6 av 9 cl trofeer bl.a) vært et kjøpelag. Før den tid ar ikke Madrid klubben noe som helst å snakke om. Kjøpeklubb og har allitd vært det. De er ikke noe bedre en CFC, de har bare vunnet flere pokaler. I de 8 sesongene før Franco tok over vant faktisk Real Madrid La Liga 2 ganger, og kom på 4 andre sesonger på andre plass. CL ble ikke opprettet før etter Franco tok over. Bernabeu var en av de som opprettet CL i sitt originale format. På 80-tallet vant laget La Liga 5 ganger på rad med en tropp som bestod av flere hjemme grodde spillere. I 1966 vant Real Madrid Europacupen med et 100% Spansk lag. Det var da med måte man skulle være ovenpå. Majoriteten av trofeene på Bernabeu har kommet ditt som følge av stormangalsksap og kjøpte talenter/spillere. Benekter du det? Real Madrid hadde ALDRI vært der de er i dag uten uttalige perioder med kjøpefester. Vi er inne i en av dem nå... Hadde det vært rettferdighet i verden skulle Real Madrid vært bankrott, noe de har blitt slått to ganger. Bare et spørsmål: Hvem sine penger grunnla akademiet til Real? Hvem "bygget" opp 80-talls generasjonen (flere av de spanske spillerne var for øvrig kjøpt) Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Nei, jeg benekter ikke det, selv om jeg prøver å vise at det ikke er helt slik du prøver å svartmale det. Ingen prøver vel heller å benekte hva Franco gjorde for klubben, men slike saker finnes ikke i svart og hvitt. Alle klubber med en viss grad av suksess har kjøpt for store penger, og selv om Real er i en annen klasse her er dette ikke noe Manchester Utd står utenfor. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Poenget er jo at Real har kjøpt for penger de ikke har, flere ganger. Det har ikke United gjort. Ei heller svært mange andre store lag i europa. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Blir fortsatt feil og kalle Real Madrid for en historieløs klubb når det ikke er sånn som Game prøver å fremstille det. Sannheten er enten han liker det eller ikke at Real Madrid var og er en av de største klubbene i Europa med haugevis av historie. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Poenget er jo at Real har kjøpt for penger de ikke har, flere ganger. Det har ikke United gjort. Ei heller svært mange andre store lag i europa. Real Madrid er faktisk eid av medlemmene sine, ingen araber/russer som spytter penger inn i klubben. Klubben har en sinnsyk omsetning, og sist overgangsvindu gikk vi med stort pluss med salget av Robinho. Klubben tar opp lån, ja, men disse blir da betalt tilbake (trenings anlegget trenges ikke nevnes heller). Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Da var man tilbake fra en hyttetur som varte altfor lenge. Bra timing med tanke på Arsenal-kampen da. Enig med Hyrlen. Satt å skalv når jeg leste Sky og BBC-artikler om Robben. Hadde blitt oppriktig lei meg om vi hadde signert han. Agreed. Hater Robben. Hadde faktisk ikke klart å like han som en annen Utd-spiller uansett om han hadde puttet 3 på Anfield. Ufyselig spiller. Akkurat som når Ronaldo filmet og var ekkel på banen. Da var han en kuk, men "vår kuk". Akkurat på den måten som Robben var en kuk, men Chelsea sin i Mourinho-tiden. Satser heller på kjekke og unge talenter som Valencia. Kampen i dag blir fantastisk, føler det på meg. Tar en Night og sier at jeg tror vi kommer til å slite i denne kampen. Ikke at det kommer til å gjøre det til en dårlig kamp. Blir en spennende en. Håper egentlig Anderson spiller denne, jeg liker når han spiller mot Arsenal; men Fletch spiller nok pga. hans "big-match" spesialiteten. Scholes passer nok ikke til denne kampen mot en 4-3-3 Arsenal som jobber mye hardere i midtbanen enn Scholes kan nå til dags. Håper forresten mest på at Carrick spiller og spiller ekstremt bra og. Hadde vært perfekt. Håper også at Park får starte og bevise at Burnley bare var en one-off dårlig kamp og at han igjen passer bra for en kamp mot topp 4 lag. Sist men ikke minst håper jeg at Evans er klar og at vi ikke trenger å se Brown starte, siden han ikke er klar nok for en slik kamp enda. Foster O'Shea - Vida - Evans - Evra Park - Carrick - Anderson/Fletcher - Nani/Valencia (En av de fra benk senere blir viktig, Valencia evt. på høyresiden) Rooney - Berbatov Endret 29. august 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Bare så det er sagt så er dagens Robben ganske annerledes enn Chelsea - Robben. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 -----------Ben Foster------------- --Brown - Evans - Vidic - Evra---- --Valencia - Fletcher - Giggs - Nani -------Rooney - Berbatov--------- Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Det jeg ser positivt på i morgen er forsvaret til Arsenal som gir mye rom, dermed kan Rooney og ikke minst Berba utfolde seg. I tillegg har de ikke de mest hodesterke stopperene. Men jeg frykter Arsenal på kontringer, blir skummelt om vi får et mål tidlig imot. Jeg liker ikke å spille mot Arsenal, er vel det laget jeg frykter mest fotballfaglig. Men vi tuktet dem lett i CL, så vi er fullt kapable til å slå dem. Uansett, jeg tror på uavgjort. 2-2. Å Rooney scorer hvertfall i morgen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Vil ha samme som Game med O'Shea på høyre fremfor Brown. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 I tillegg har de ikke de mest hodesterke stopperene. Kjenner ikke så mye til Vermaelen enda, men øvrig er Arsenal et forholdsvis pinglete lag som kan få slite mot Nemanja på dødballer. Har en god følse, en jeg ikke har hatt på veldig lenge. Mye mulig fordi jeg nettopp har viedeo med York - Cole senasjonen rundt milleniumet. Gud jeg savner Andy Goal! Mannen var sykere enn Ruud på sitt beste. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Vermalaen (?) er ikke den sterkeste spilleren, men han har vært god til å time headingene og har klart seg meget bra de kampene han har spilt. Dette blir riktignok hans første store test, der han må passe på løpene til Rooney uten å gi hverken han eller Berbatov rom, samtidig som jeg forventer en del løp inn i boksen fra Fletcher. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Andy Cole, han bommet jo stort sett hele tiden. Men han var enormt god til å skyte i steget, å før keeper forventet det. Men han er ikke noe bedre spiller enn Owen, han spilte bare lengre på et bedre lag Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Enig med Wisbatov. O'Shea er i soleklart best form av de to og en kamp mot Arsenal skal ikke brukes til å spille seg i form. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Brown er fortsatt flere hakk bedre enn O'shea mot kjappe vinger. Samt en mye bedre kollektiv spiller. I tillegg er han en større trussel på cornere. Han scorer ikke mye, men han får avsluttet ofte. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Vær så snill å si at du ikke sammenlignet Andy Cole med M. Owen, vær så snill?!? Du er en jeg liker, don't change that. I spissferdigheter hadde jeg valgt Andy Cole forran Rooney anyday. 20+ mål hver sesong han var skadefri og bøtter med assist. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Enig med Wisbatov. O'Shea er i soleklart best form av de to og en kamp mot Arsenal skal ikke brukes til å spille seg i form. Enig enig enig. Brown er ikke klar for å starte en slik kamp enda. Ellers vil jeg selvfølgelig at Brown skal finne frem formen fra 07/08 og bli fast der igjen. For når han er god, er han virkelig god. Wisbatov: Greit nok at Robben ikke er den samme, men hadde vært vanskelig å bare glemme alt fra Mourinho-tiden og akseptere han som Utd spiller. Heldigivis, slipper jeg det. Han er jo til og med ganske dårlig mtp. skader, så.. bare plusser at vi ikke fikk han for min del. Vet han er veldig god på sitt beste, men andre ting gjelder først her for min del. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Brown er fortsatt flere hakk bedre enn O'shea mot kjappe vinger. Samt en mye bedre kollektiv spiller. I tillegg er han en større trussel på cornere. Han scorer ikke mye, men han får avsluttet ofte. Du husker vel hvem som scorte på corner sist gang vi møtte dem? Selvfølgelig er Brown en mye bedre spiller enn O'Shea, men pdd føler jeg meg mye tryggere med sistnevnte bak der enn en kamprusten Brown. Og det er det som er viktigst for min del, ikke hvem som har høyst maksnivå, for det nivået er Brown litt for langt unna akkurat nå til at han kan starte enn storkamp som dette. Endret 29. august 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå