Ol'H Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 To kampers utestengelse er uansett usaklig drøyt. Har aldri helt forstått hvordan det deles ut karantener i fotballen. En spiller kan gjøre en hårreisende tackling som setter en annen spillers karriere i fare, og kun få en kamps karantene. En annen spiller kan filme, og en jury går inn og gir ham to kampers karantene Er litt av det samme som med dopingsaken mot Rio. En ting er at de ønsket å sette et eksempel. Men det blir litt i overkant drøyt når en spiller som er mistenkt for doping får lengre utestengelse og straff en spillere som faktisk testet positivt I tillegg var det vel liten tvil om at juryen viste at han var dopingfri. Å ikke glem City-spilleren som et år tidligere kun fikk en bot for samme forseelse. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Å ikke glem City-spilleren som et år tidligere kun fikk en bot for samme forseelse. Eller Rooney og Scholes som ble utestengt forran 06/07 sesongen pga. røde kort i en pre-season turnering i Holland. Gerrard fikk for øvrig rødt kort året før i samme turnering men slapp noen utestengelse. En ting var at dommeren ønsket å gjøre en nummer ut av det hele, en annen ting er at FA går med på å utestenge spillerne. Endret 28. august 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 FA har jo et enormt markeringsbehov, å de har alltid vært livredd for Sir Alex og Uniteds makt innad i systemet. David Gill, Martin Edwards og forskjellige styremedlemmer har alltid kommet seg høyt i systemet hos Fa med bred støtte fra resten av ligaen. Dette liker styret i Soho svært dårlig. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Jeg er så utrolig skuffet over at SAF ikke la inn et bud på hverken Sneijder eller Robben når de i dette ødelagte markedet kunne hentes til en rimelig pris.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 En kjeks og en ufyselig person. Jeg bryr meg ikke. Fysioterapaut-lærlingene har nok med Hargreaves. Å vingene vi allerede har må få en sjanse før vi avskriver dem. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Enig med Hyrlen. Satt å skalv når jeg leste Sky og BBC-artikler om Robben. Hadde blitt oppriktig lei meg om vi hadde signert han. Lenke til kommentar
mrk0 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) sneijder ufyselig? why Endret 28. august 2009 av mrk0 Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Regner med at Sneijder er kjeksen og Robben ufyselig, selv om Robben ikke er beinhard heller. Angående karantene i forbindelse med filming, jeg synes ikke det kan sammenlignes med videodømming. I alle fall ikke i større grad enn det er nå, med hendelser som dommeren overser. Karantenen vil jo også fungere som et virkemiddel mot filming, da man sjeldnere vil prøve seg hvis man risikerer utestengelse. Jeg synes ikke to kamper er for drøyt heller, vi snakker jo om direkte juks. At man bare får gult for å bli tatt for filming tror jeg nok er fordi det kan være vanskelig for dommeren å se, og få dommere ville risikert å dømme for filming hvis de måtte utvise spilleren i tillegg. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Jeg synes det er litt hardt å ta Eduardo siden det ikke ble gitt noen advarsel. Om FA eller UEFA hadde sagt før sesongen at filming skal slåes hardere ned på aå hadde det vert greit. Angående Robben og Sneijder så ser jeg ikke hva de har som vi ikke allerede har. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Regner med at Sneijder er kjeksen og Robben ufyselig, selv om Robben ikke er beinhard heller. Angående karantene i forbindelse med filming, jeg synes ikke det kan sammenlignes med videodømming. I alle fall ikke i større grad enn det er nå, med hendelser som dommeren overser. Karantenen vil jo også fungere som et virkemiddel mot filming, da man sjeldnere vil prøve seg hvis man risikerer utestengelse. Jeg synes ikke to kamper er for drøyt heller, vi snakker jo om direkte juks. At man bare får gult for å bli tatt for filming tror jeg nok er fordi det kan være vanskelig for dommeren å se, og få dommere ville risikert å dømme for filming hvis de måtte utvise spilleren i tillegg. Hvorfor kan det ikke sammenlignes med videodømming? Så vidt jeg vet bruker UEFA tv bildene når de etterforsker Eduardo saken. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 http://www.youtube.com/watch?v=lFlq63LnoNo Denne er linket før, men må jo være den absolutt beste på youtube. PL største legende, ingen tvil! Helt lattis hvor mange syke fotballspillere vi har hatt og da tenker jeg ikke på kjøpespillere som har slått til andre steder først. Se filmen hos Youtube £$ cannot buy history or class (Real Madrid, City og Chelsea!) Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Nå har vel Real Madrid mer enn nok historie, for øvrig fint å se at Canal + kommer til å vise La Liga denne sesongen. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Regner med at Sneijder er kjeksen og Robben ufyselig, selv om Robben ikke er beinhard heller. Angående karantene i forbindelse med filming, jeg synes ikke det kan sammenlignes med videodømming. I alle fall ikke i større grad enn det er nå, med hendelser som dommeren overser. Karantenen vil jo også fungere som et virkemiddel mot filming, da man sjeldnere vil prøve seg hvis man risikerer utestengelse. Jeg synes ikke to kamper er for drøyt heller, vi snakker jo om direkte juks. At man bare får gult for å bli tatt for filming tror jeg nok er fordi det kan være vanskelig for dommeren å se, og få dommere ville risikert å dømme for filming hvis de måtte utvise spilleren i tillegg. Hvorfor kan det ikke sammenlignes med videodømming? Så vidt jeg vet bruker UEFA tv bildene når de etterforsker Eduardo saken. Altså, jeg forbinder videodømming med bruk av video i en kamp, det var bare det. I tillegg bruker de samme metode som når de ser på andre episoder etter en kamp, som Lampards røde kort i fjor for eksempel. Det er altså ikke noe nytt, bare det at de har bestemt seg for å benytte seg av dette på enda et område. Det er heller ikke første gang, i kvalifiseringen til EM 08 ble en spiller fra Litauen (tror jeg) straffet for filming. Det rare er at det har vært utallige filminger mellom disse to hendelsene. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Regner med at Sneijder er kjeksen og Robben ufyselig, selv om Robben ikke er beinhard heller. Angående karantene i forbindelse med filming, jeg synes ikke det kan sammenlignes med videodømming. I alle fall ikke i større grad enn det er nå, med hendelser som dommeren overser. Karantenen vil jo også fungere som et virkemiddel mot filming, da man sjeldnere vil prøve seg hvis man risikerer utestengelse. Jeg synes ikke to kamper er for drøyt heller, vi snakker jo om direkte juks. At man bare får gult for å bli tatt for filming tror jeg nok er fordi det kan være vanskelig for dommeren å se, og få dommere ville risikert å dømme for filming hvis de måtte utvise spilleren i tillegg. Hvorfor kan det ikke sammenlignes med videodømming? Så vidt jeg vet bruker UEFA tv bildene når de etterforsker Eduardo saken. Altså, jeg forbinder videodømming med bruk av video i en kamp, det var bare det. I tillegg bruker de samme metode som når de ser på andre episoder etter en kamp, som Lampards røde kort i fjor for eksempel. Det er altså ikke noe nytt, bare det at de har bestemt seg for å benytte seg av dette på enda et område. Det er heller ikke første gang, i kvalifiseringen til EM 08 ble en spiller fra Litauen (tror jeg) straffet for filming. Det rare er at det har vært utallige filminger mellom disse to hendelsene. Er vel det Wenger reagerer på. I tillegg til at Eduardo ikke filmet i utgangspunktet da... han var bare redd for å bli skadet Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Fantastisk video av Giggs postet lengre opp her Har ikke meldt min inntreden i tråden tidligere, selv om jeg har lest mye. Men føler jeg burde si ifra at det sitter en sterk United-fan her også Gleder meg til lørdag Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Velkommen skal du være, sitter og gleder meg til i morgen selv. eg håper at Nani spiller noe lignende av det han gjorde mot Arsenal i FA - Cupen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Velkommen skal du være, sitter og gleder meg til i morgen selv. eg håper at Nani spiller noe lignende av det han gjorde mot Arsenal i FA - Cupen. Skal ikke se bort i fra det. Var uten Ronaldo da også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hvor fucked er det ikke at jeg reiser på bortekamp 12:15, og er hjemme rundt 6? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Nå har vel Real Madrid mer enn nok historie, for øvrig fint å se at Canal + kommer til å vise La Liga denne sesongen. Historeløs? Real Madrid har siden franco tida (6 av 9 cl trofeer bl.a) vært et kjøpelag. Før den tid ar ikke Madrid klubben noe som helst å snakke om. Kjøpeklubb og har allitd vært det. De er ikke noe bedre en CFC, de har bare vunnet flere pokaler. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hvor fucked er det ikke at jeg reiser på bortekamp 12:15, og er hjemme rundt 6? Heldig der, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå