invalid_user Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Liverpool 8 - 0 Besiktas Meh. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Nuvel. Ikke verdens værste gruppe. Der tror jeg du og dere som tror som deg tar feil. Når det kommer til CL`s innledende gruppe handler det faktisk ikke om vanskelig eller lett gruppe men kilometer. Nemlig reisevei. Den værste motstanderen man kunne få i år var Rubin Kazan, etter det kommer Besiktas, Apoel Nicosia også videre høyt opp på listen. Russland og Tyrkia er ikke å foretrekke som reisevei. Rangers, Hollands lag, Standard Liege hadde nok vært det managerne hadde hatt mest lyst på. De tenker ikke på tøffe matcher fordi "top 4" lagene vil gå videre uansett. Det som derimot er kjedlig er lang reisevei for bortematcher som igjen fører til mindre restitusjon til neste ligakamp. Garanterer herved at United ikke vil ta full pott i de to påfølgende liga matchene etter Tyrkia og Russland turen. Gjør de det stopper jeg å poste i United tråden ut denne sesongen hvis noen vil ta utfordringen andre veien. Hvis noen vil vedde imot så er det bare å si det motsatte. Hvis United tar 6p så stopper jeg å poste her i tråden ut sesongen. Tar "du" (hvem som helst) utfordringen så vil 4p eller mindre føre til at du som tar utfordringen må slutte å poste ut sesongen i United tråden. Hovedpoeng: CL gruppa går man videre fra uansett, handler bare å komme billigst fra matchene når det gjelder resitusjon, skader osv. Endret 27. august 2009 av Kjakan24 Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Thank you. Dette var det digg å høre. Takk skal du ha. Entourage, Seinfeld og alle andre gå og legg dere. Dette er humor. Dette var også digg å høre. Deilig å vite at man har satt fast motdebatanten såpass mye at han må flytte fokus over på andre ting for å komme seg ut av diskusjonen med æren i behold. Thank you very much. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Det som derimot er kjedlig er lang reisevei for bortematcher som igjen fører til mindre restitusjon til neste ligakamp. Garanterer herved at United ikke vil ta full pott i de to påfølgende liga matchene etter Tyrkia og Russland turen. Gjør de det stopper jeg å poste i United tråden ut denne sesongen hvis noen vil ta utfordringen andre veien. Hvis noen vil vedde imot så er det bare å si det motsatte. Hvis United tar 6p så stopper jeg å poste her i tråden ut sesongen. Tar "du" (hvem som helst) utfordringen så vil 4p eller mindre føre til at du som tar utfordringen må slutte å poste ut sesongen i United tråden. Hehe, skjønner hvorfor du utfordrer folk nå. Uniteds to kamper etter disse CL-kampene er mot City og Liverpool. Men jeg tar utfordringen, men med en liten endring: Tar United 6 poeng, så slutter du å poste her til sesongslutt. Tar United mindre enn 6 poeng, så slutter jeg å poste i TiA-tråden til sesongslutt. Deal? Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Thank you. Dette var det digg å høre. Takk skal du ha. Entourage, Seinfeld og alle andre gå og legg dere. Dette er humor. Failed attempt to level. Se på antall målpoeng og spilte minutter i ligaen. Innhop på 5.min blir for småtteri å regne spør du meg. Gerrard var et lag alene. Det kan man ikke si om Giggs. Jeg mener dog at han er en av tidenes spillere i PL men årets spiller vant han på feil meritter. De fleste United supportere her inne vil nok hevde at han vant korrekt. Men slik er det vel med hunder og katter, de vil ikke kunne bli enige. snipp Jeg tar utfordringen, men med en liten endring: Tar United 6 poeng, så slutter du å poste her til sesongslutt. Tar United mindre enn 6 poeng, så slutter jeg å poste i TiA-tråden til sesongslutt. Deal? DEAL! Endret 27. august 2009 av Kjakan24 Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Thank you. Dette var det digg å høre. Takk skal du ha. Entourage, Seinfeld og alle andre gå og legg dere. Dette er humor. Failed attempt to level. Se på antall målpoeng og spilte minutter i ligaen. Innhop på 5.min blir for småtteri å regne spør du meg. Gerrard var et lag alene. Det kan man ikke si om Giggs. Jeg mener dog at han er en av tidenes spillere i PL men årets spiller vant han på feil meritter. De fleste United supportere her inne vil nok hevde at han vant korrekt. Men slik er det vel med hunder og katter, de vil ikke kunne bli enige. snipp Jeg tar utfordringen, men med en liten endring: Tar United 6 poeng, så slutter du å poste her til sesongslutt. Tar United mindre enn 6 poeng, så slutter jeg å poste i TiA-tråden til sesongslutt. Deal? DEAL! Då har vitnet nr 1 notert seg dette Måtte den beste vinne, dvs United tar 6 poeng i kampane etter CL! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Prisen heter Players Player of the Year, Kjakan. Ikke Best Player of the Year slik du tror. Og Entourage er ikke comedy btw. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Då har vitnet nr 1 notert seg dette Måtte den beste vinne, dvs United tar 6 poeng i kampane etter CL! Gutta må ikke skuffe meg nå. Hadde vært veldig synd å ha TiA-tråden på ignoreringslista ut sesongen. :!: Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Se på antall målpoeng og spilte minutter i ligaen. Innhop på 5.min blir for småtteri å regne spør du meg. Gerrard var et lag alene. Det kan man ikke si om Giggs. Jeg mener dog at han er en av tidenes spillere i PL men årets spiller vant han på feil meritter. De fleste United supportere her inne vil nok hevde at han vant korrekt. Men slik er det vel med hunder og katter, de vil ikke kunne bli enige. Se der ja. Jeg fikk deg til å svare. Selvfølgelig kan man ikke si det om Giggs. Han er ikke "kriger"typen som Gerrard er, og har langt fra samme kondis og akselerasjon til å være et helt lag alene. Derimot var han drivkraften bak et helt lag i de fleste kampene han spilte. Og han scorte faktisk ganske høyt på målpoeng (det var nok ikke like mange som Gerrad, men han er til gjengjeld ganske mye mer offensiv enn Giggs nå til dags. Han scorer ikke mange mål, men antallet assists var ganske imponerende mener jeg å huske. Uansett, poenget er at Giggs hadde en veldig god sesong ut i fra forutsetningene og at motspillerne hans syntes at han fortjente prisen mest. Dermed syns jeg prisen er velfortjent. Edit: Endret opp i en setning eller to. Endret 27. august 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Enhver som har sett en Entourage-episode vet det er god komedie. Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Meningsløs diskusjon egentlig. Giggs var ikke den beste spilleren, men det var ikke Gerrard eller. Så ser ikke helt hva du klager over Kjakan. Ronaldo var jo den beste spilleren. Men nå er jo ikke prisen til hvem den beste spilleren var eller da. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Enhver som har sett en Entourage-episode vet det er god komedie. Du har vel rett. Men jeg har aldri sett på det som komedie. Mer drama faktisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Enhver som har sett en Entourage-episode vet det er god komedie. Du har vel rett. Men jeg har aldri sett på det som komedie. Mer drama faktisk. Det er fordi du binder deg med karakterene og viser i overkant mye empati. Riktignok søtt Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Friends er også drama, men slutter ikke være komedie av den grunn. Og da anser jeg meg ferdig med off-topic for i dag. Love United I do. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Tror folk undervurderer lagene vi møter. Besiktas borte er noe jeg gruer meg til. Vi får se om Wolfsburg fortsetter med blendende spiss-samspill eller om det avtar nå som Magath har tatt turen til Schalke. CSKA Moskva har et par spennende spillere i Vagner Love, playboyen og Alan Dzagoev som ser ut til å ha fått fornyet tillit i år etter en vanskelig start med lite spilletid. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Håper for all del at Love er ekstremt overvurdert på FM, hvis ikke så sliter vi. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Vagner Love er oppskrytt, ja. Men den kampen blir kødden. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Overvurdert og overvurdert. Han har både fart, avslutningsegenskaper og er god med ball i beina. Det er synd at Zico i så stor grad valgte å la være å starte med Dzagoev når Vagner Love var skadefri og at Vagner Love har vært så mye skadet. Han var utvilsomt den beste spilleren i Russisk Premier League i fjor og hadde vel nesten 1,0 i målpoeng. Han hadde iallefall fler scoringer enn kamper i Europa husker jeg. Det er et under at han ikke forsvant i dette overgangsvinduet etter drømmesesongen. EDIT: Både Vidic og Ronaldo hadde fortjent den prisen før Gerrard uansett, men les innlegget under for det er som sagt ikke årets beste spiller som kåres. Endret 27. august 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Det du enda ikke har forstått Kjakan er det som kalles en jury. Etter sesongslutt i PL er det ulike kåringer av årets spiller o.l, kåringene avgjøres av ulike juryer. Det at spillerne i PL, som kjenner ligaen best av alle, kårets Giggs til årets spiller. Ikke beste spiller, sier ikke annet enn akkurat det. Majoriteten av spillerne i PL synes Giggs fortjente prisen som årets spiller. Kan du få det inn i hodet ditt nå, så slipper vi dette igjen. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Syns det var helt grei gruppe, vi kunne møtt vanskeligere motstand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå