Movieheart Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 er litt skeptisk til kilden, verken manutd.com eller united.no har sakt noe ennå.. 9197348[/snapback] Men så er det jo ganske sent på kvelden også. Du får vente til i morgen. Kommer helt sikkert opp noe da. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 er litt skeptisk til kilden, verken manutd.com eller united.no har sakt noe ennå.. 9197348[/snapback] Du trenger aldri å være skeptisk til BBC. United.no er av og til veldig treige å oppdatere. Rooney og Tevez. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 (endret) I morgen skal det feires! Det beste angrepet i verden befinner seg i United! Offensiv sentral midtbane: Scholes/Anderson Høyre ving: Cristiano Ronaldo Venstre ving: Giggs/Nani Angrep: Tevez, Rooney. Heftig skuddstyrke i spissene, forresten. Engelske og europeiske forsvar kan grue seg! Endret 2. august 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 "Strong in defence, United in Attack" Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 Når blir bortetrøyen tilgjengeliggjort forresten? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 Tror dere Tevez får nummer 8, eller går den til Anderson? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 Genialt. Håper Tevez blir en suksess. United vinner i år Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 United vinner i år 9197599[/snapback] Gi meg en grunn til at vi ikke skulle vinne? Keeperen er en av ligaens beste, forsvaret er et av ligaens beste (midtstopperduoen er den beste), Midtbanen er om ikke best, så i allefall nest best og spissduoen (hvis Tevez lykkes) er også best. Så lenge laget spiller godt sammen, og klarer å holde det gående fram til mai, så er vi, slik som jeg ser det, mestere. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 Gi meg en grunn til at vi ikke skulle vinne? Huh? Jeg sier vi kommer til å vinne, og du utfordrer meg til å finne en grunn til at vi ikke skal vinne? Tror du misforstod litt. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 Gi meg en grunn til at vi ikke skulle vinne? Huh? Jeg sier vi kommer til å vinne, og du utfordrer meg til å finne en grunn til at vi ikke skal vinne? Tror du misforstod litt. 9197624[/snapback] Man misforstår lett når man er i gledesrus Hoho! Men fra glede til revolver, jeg har hørt noe om en brasse som heter Rodrigo Possebon som visstnok er på vei til klubben, noen som vet noe som helst om han? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Tevez endelig Man United spiller, WOOHOOO! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 United,no melder det også nå. Da håper jeg inderlig jeg tar feil i mine tanker om Tevez. Rooney, Tevez, Saha og Sunny. Det kan bli bra. Vi har en fair sjangse til å henge med i år også Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 United,no melder det også nå. Da håper jeg inderlig jeg tar feil i mine tanker om Tevez. Rooney, Tevez, Saha og Sunny. Det kan bli bra. Vi har en fair sjangse til å henge med i år også 9198766[/snapback] Mer enn fair mulighet til å ta hjem trofeer i år. Rett og slett en fantastisk stall, dette blir morro. Dog tror jeg Sunny's dager i Man United trøya er over, jeg tviler sterkt på at han spiller mer enn 5 A-lags kamper. Dog skal det bli morro med Tevez og Rooney på topp, tror virkelig det kan bli en slager som kan slå Andy Cole og Dwight Yorke i deres glansdager. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Hvis Tevez kommer, da kan man vel si at keeperplassen er den dårligste i united? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 NB: Start ikke feiringen før Premier League (eventuelt) har godkjent avtalen! Står det i artikkelen på United.no, men jeg tror Premier League godtar avtalen. Hvorfor skal de ikke det? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 <NB: Start ikke feiringen før Premier League (eventuelt) har godkjent avtalen! Det er mulig de ikke godkjenner avtalen, men jeg tviler nå på at Tevez ikke kommer. De er nærme en løsning nå. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Da er det endelig et legitimt håp om å få se Tevez live mot Tottenham likevel, da! Blir utrolig fornøyd hvis han rekker sesongstarten. Jeg tror forøvrig Tevez ender opp med drakt nummer 19, uten at det er noe spesielt bak det Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Hvis Tevez kommer, da kan man vel si at keeperplassen er den dårligste i united? 9198842[/snapback] Hvis du velger å kalle en av de 2-3 beste keeperne i PL for dårlig så kan du få lov til det... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Hvis Tevez kommer, da kan man vel si at keeperplassen er den dårligste i united? 9198842[/snapback] Hvis du velger å kalle en av de 2-3 beste keeperne i PL for dårlig så kan du få lov til det... 9198948[/snapback] Nå vrir du jo på hva han sier. Han har ikke sagt noe om at van der Sar er dårlig, men han stilte et spørsmål om de andre lagdelene i United var sterkere enn de er på keeperplassen. van der Sar har jo litt å bevise i år hvis han ikke skal miste plassen sin til Ben Foster synes nå jeg. Han har ikke vært like stabil som man forventer at en keeper av hans kalber, og med hans erfaring burde tilsi. Personlig håper jeg vi får se mye mer til Ben Foster i år, da han har bevist at han begynner å bli moden nok til å ikle seg United's drakt nummer 1. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Selvfølgelig så vrir jeg på det Edit: Moro at det endelig det ser ut som om Tevez saken ordner seg før serie start... Endret 3. august 2007 av Manx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå