Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I morgen skal det feires!

 

Det beste angrepet i verden befinner seg i United!

 

Offensiv sentral midtbane: Scholes/Anderson

Høyre ving: Cristiano Ronaldo

Venstre ving: Giggs/Nani

 

Angrep: Tevez, Rooney.

 

Heftig skuddstyrke i spissene, forresten.

 

Engelske og europeiske forsvar kan grue seg!

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
United vinner i år :D

9197599[/snapback]

Gi meg en grunn til at vi ikke skulle vinne?

 

Keeperen er en av ligaens beste, forsvaret er et av ligaens beste (midtstopperduoen er den beste), Midtbanen er om ikke best, så i allefall nest best og spissduoen (hvis Tevez lykkes) er også best.

 

Så lenge laget spiller godt sammen, og klarer å holde det gående fram til mai, så er vi, slik som jeg ser det, mestere.

Lenke til kommentar
Gi meg en grunn til at vi ikke skulle vinne?

Huh? Jeg sier vi kommer til å vinne, og du utfordrer meg til å finne en grunn til at vi ikke skal vinne? Tror du misforstod litt. :p

9197624[/snapback]

Man misforstår lett når man er i gledesrus :D

 

Hoho! Men fra glede til revolver, jeg har hørt noe om en brasse som heter Rodrigo Possebon som visstnok er på vei til klubben, noen som vet noe som helst om han?

Lenke til kommentar
United,no melder det også nå. Da håper jeg inderlig jeg tar feil i mine tanker om Tevez. Rooney, Tevez, Saha og Sunny. Det kan bli bra. Vi har en fair sjangse til å henge med i år også

9198766[/snapback]

Mer enn fair mulighet til å ta hjem trofeer i år. Rett og slett en fantastisk stall, dette blir morro. Dog tror jeg Sunny's dager i Man United trøya er over, jeg tviler sterkt på at han spiller mer enn 5 A-lags kamper.

Dog skal det bli morro med Tevez og Rooney på topp, tror virkelig det kan bli en slager som kan slå Andy Cole og Dwight Yorke i deres glansdager.

Lenke til kommentar
Hvis Tevez kommer, da kan man vel si at keeperplassen er den dårligste i united?

9198842[/snapback]

 

Hvis du velger å kalle en av de 2-3 beste keeperne i PL for dårlig så kan du få lov til det...

9198948[/snapback]

 

Nå vrir du jo på hva han sier. Han har ikke sagt noe om at van der Sar er dårlig, men han stilte et spørsmål om de andre lagdelene i United var sterkere enn de er på keeperplassen.

 

van der Sar har jo litt å bevise i år hvis han ikke skal miste plassen sin til Ben Foster synes nå jeg. Han har ikke vært like stabil som man forventer at en keeper av hans kalber, og med hans erfaring burde tilsi. Personlig håper jeg vi får se mye mer til Ben Foster i år, da han har bevist at han begynner å bli moden nok til å ikle seg United's drakt nummer 1. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...