fakey Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Det er forskjell på å kjempe for landet sitt, og på å være usportslig... Ronaldo var usportslig, og at han i tillegg gjør noe sånt mot en (lag)kamerat er forkastelig... Søplete oppførsel... 6490743[/snapback] etter som sånn jeg har skjønt det så var det sånn at Rooney tråkket på en portugiser, men dommeren så det ikke, så Ronaldo ble irritert på Rooney, og Rooney dytter han ? Har jeg misforstått ? 6490762[/snapback] Rooney skal ha frispark lenge før, og plutselig tråkker han en i balla uten vilje. Ronaldo løper 40 meter for å si fra til dommern at det skal være rødt. Dermed dytter Rooney Ronaldo. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Ja, og hva er feil med det, han bør jo se seg for da? er vel ikke så vanskelig å unngå å tråkke på en som ligger nede? Og så lenge Ronaldo så situasjonen, så er det jo klart han sier ifra til dommeren, det hadde hvem som helst gjort. Latterlig å hate han for det. Han spiller for Portugal, kan da ikke overse at Rooney tråkket på en medspiller selv om de spiller for samme klubb. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Ruud asks to leave united Nå begynner jeg å bli smått lei av at SAF setter seg selv over klubben... Dette er ikke første gang (Stam, Becks, Keane)... Så fort en spiller kommer på kant med den mannen, så er det på hue og ræva ut.. Er det opp til meg, blir SAF neste mann som går på hue og ræva ut... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Får vi Torres no blir eg happy! Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Nå begynner jeg å bli smått lei av at SAF setter seg selv over klubben... Dette er ikke første gang (Stam, Becks, Keane)... Så fort en spiller kommer på kant med den mannen, så er det på hue og ræva ut..6491930[/snapback] Tror du at Ferguson hadde vært den manageren han er dersom han ikke hadde hatt sin autoritære lederstil? Det hjelper ikke å ha gode enkeltspillere dersom de ikke fungerer sammen som et lag, og da er det helt nødvendig å selge spillere som ikke passer inn. Når det gjelder Stam og Keane, kan man vanskelig si at det var gale avgjørelser av Ferguson. Stam spilte elendig på slutten, jf. hans siste kamp mot Fulham; Keane var over toppen og ville uansett neppe ha spilt mer enn en halv sesong til. Salget av Beckham var kan hende unødvendig, men vi vet tross alt ikke alt om hva som lå bak. Er det opp til meg, blir SAF neste mann som går på hue og ræva ut... 6491930[/snapback] Det ville være en skam for Manchester United dersom klubbens mest suksessrike manager fikk sparken. Husk også på, som jeg har bemerket flere ganger i denne tråden, at det tok sju år før Ferguson vant serien første gang, og fem år før han vant sitt første trofé. La ham få den tiden han trenger til å bygge opp en nytt storlag. Man kan allerede se konturene av et fremtidig storlag i unge og lovende spillere som Rooney, Fletcher og mandre andre. Når man er midt i generasjonsskiftet, kan det imidlertid gå noen år uten trofeer. At ikke det samme skjedde for ti år siden, var ganske enkelt fordi det ikke fantes noen reelle utfordrere til gullet. At Blackburn vant serien i 1994/95, sier det meste. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Ja helt enig, gi nå mannen 5-6-7 år da. Dere er jo så ekstremt utålmodige. Siden SAF en gang gjorde mye bra for klubben betyr jo det at han kan holde på så lenge han vil. Er dere helt dumme eller? Fa'n ass Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Ja, det betyr faktisk at han bør få holde på så lenge han vil. Man sparker ikke klubbens største manager noensinne. Nå må det sies at Fergusons resultater slett ikke har vært uefne de siste tre sesongene heller. Ikke én gang har United kommet lavere enn tredjeplass, og man har vunnet både FA- og ligacupen. Det er faktisk svært sterkt når klubben er midt i et generasjonsskifte. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 @PelsJakob Kunne ikke vært mer enig og jeg har vel skrevet mye av det samme et par ganger før selv. Flere overgangs rykter, denne gangen om Vieira og nok en gang Gattuso, er det bare meg. Ja takk begge deler. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Ah, hadde vi fått de to kunne vi virkelig bygd et bedre lag...MED Ferguson... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hva tenker dere med som vil ha Vieira til United? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hva har Vieira gjort deg? Stor spiller som blør for laget, løp og kjøp. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Tenkte bare at denne mannen er den STØRSTE klysen. Han misliker mange av Uniteds spillere, og mange av Uniteds spillere misliker han. I tillegg har han spilt for Arsenal, og United trenger en som er BEDRE enn Vieira. Legger til denne gamle fine videoen jeg. Bilder sier mer enn tusen ord. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Hva tenker dere med som vil ha Vieira til United? 6505647[/snapback] Er noe dritt å få en av verdens beste midtbane spillere til klubben, at mannen har spilt for Arsenal har jo ikke en dritt å si, i hvert fall ikke for meg. Edit: Vieira rekker ikke de største klysene på fotballbanen til leggen en gang... Endret 17. juli 2006 av Manx Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hehe Viera under kaptein Neville sin ledelse. Hadde vært eit artig bilde.. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Å ikke ønske vieira, en av verdens beste midtbanespillere, pga han har spilt i arsenal er det dummeste jeg har hørt! Jeg ser gjerne han i manu-drakt kommende sesong, gjerne sammen med Buffon, Nedved, Torres, Gattuso osv Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Tror nok det går fryktlig bra Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Sorry gutter, Gattuso ønsker seg til Rosenborg. Det er jeg sikker på. Hva Torres angår så har han lagt opp og begynt å hekle stråkurver. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Rosenborg over ManU? Jessda... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Rosenborg over ManU? Jessda... 6506366[/snapback] Selvsagt, han uttalte jo at han aller helst ville spille med Ciljan og Tettey. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Rosenborg over ManU? Jessda... 6506366[/snapback] Selvsagt, han uttalte jo at han aller helst ville spille med Ciljan og Tettey. 6506408[/snapback] Det har tydligvis blitt mye rødvin på Gattuso etter vm seieren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå