Latias Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Jeg har mer tro på Carrick. Viktig med noen defensive spillere også i en slik kamp. Vi får se hva SAF velger å gjøre. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Arsenal-kamp om tre dager. Hva slags lag tror vi SAF stiller med? Foster O'Shea - Evans - Vidic - Evra Valencia - Carrick - Fletcher - Nani Rooney - Berbatov Kanskje Brown starter, om Evans ikke blir kvitt ankelskaden. Fletcher fordi han storspiller i store kamper. Hvis Brown starter, noe jeg ikke tror han gjør så regner meg med at O'Shea trekkes inn i midten og Brown blir brukt på høyre. Carrick? Jeg har mer tro på Giggs. Jeg også! Bare en ting som er noe dritt med den kampen, jeg skal bort så jeg må ta den opp og se den når jeg kommer hjem Edit: Eller så ser jeg gjerne Anderson gjøre dette igjen Endret 26. august 2009 av Manx Lenke til kommentar
Lochan Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 De sender etter 12-14 dager. Det er 15 dager siden. Du får den i morgen eller overimorgen. oja k Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Bytter du Brown med O'Shea og Anderson med Carrick så har du laget jeg vil se. Sitter å ser på Arsenal kampen nå. Det virker som det er i form nå og virker veldig solide bakover. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Blir tøft om Cesc blir klar. Kunne ha møtt dem på et bedre tidspunkt i sesongen. Endret 26. august 2009 av Latias Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Kjøpte meg medlemskap i ONEunited for en tid tilbake. Kommer det ikke noe medlemskort eller noe fra den gjengen der? Venter i spenning.... Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Tror vi slår Arsenal på Lørdag! Alt tyder på at vi kommer til å gjøre det bra. 1) Vi er et bedre lag og har ting å bevise. 2) Arsenal er i siget og det er kun et spm om tid før barna til Wenger får seg en nesestyrer. Siden jeg har fulgt United (ref 94/95) er det alltid i slike kamper SAF presser ut det beste av gutta. Blir også spennende å se gruppetrekkninga i mårra. Personlig håper jge vi trekker Real Madrid (som er 2seedet) og bidrar til å slå dem ut før knockout stages. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Sa noe i samme duren foran Liverpool-kampen i våres. Første og siste gang jeg uttaler meg ang. en storkamp. De lever sitt eget liv. Jeg tror vi går på en real smell. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hadde vært sinnsykt morsomt å møte Real Madrid og Barcelona i gruppespillet Ja, kall meg gal, men vi hadde slått de ut. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hvordan i all verden skulle vi kunnet møte Barcelona i gruppespillet? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Det er nok umulig. Real kan vi derimot møte. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hvilke lag er det som er første seedet og ikke kan møtes i gruppespillet egentlig? Barca, United, Chelsea og noen flere? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Liverpool, AC Milan, Arsenal, Sevilla og Bayern Munichen. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hverken Diouf eller han som begynner L får vi se noe til på en god god stund, så kan godt hende SAF snoper litt rundt juletider. Ljajic skal være ett ekstremt stort talent, gleder meg til å se han! Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Sa noe i samme duren foran Liverpool-kampen i våres. Første og siste gang jeg uttaler meg ang. en storkamp. De lever sitt eget liv. Jeg tror vi går på en real smell. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Åh, gleder meg sånn til Lørdag. Lenke til kommentar
Schlecks Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/-...rs-2877663.html Skjer med SAF og å komme på kant med spillere? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Du misforstår. Det er ikke SAF som kommer på kant med spillere, men spillere som kommer på kant med SAF. Han aksepterer ikke spillere som setter seg selv over klubben og krever spilletid og primadonnatid. Man har ikke klippekort til laget til SAF. Så enkelt er det. Stjernene får bare akseptere at de får mindre spilletid når de spiller som en sekk med poteter. Forøvrig tror eg som vanlig ikke ryktene holder vann. Selvom det er MEN som melder dette. De melder jo stort sett bare på ryktene som svirrer om hvorfor Carrick ikke var med på diverse kamper. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 110 mill + Carrick mot Modric? Spik spenna gær'n? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå