Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Arsenal-kamp om tre dager. Hva slags lag tror vi SAF stiller med? :)

Foster

O'Shea - Evans - Vidic - Evra

Valencia - Carrick - Fletcher - Nani

Rooney - Berbatov

Kanskje Brown starter, om Evans ikke blir kvitt ankelskaden. Fletcher fordi han storspiller i store kamper. ;)

Hvis Brown starter, noe jeg ikke tror han gjør så regner meg med at O'Shea trekkes inn i midten og Brown blir brukt på høyre.

Carrick? Jeg har mer tro på Giggs.

Jeg også!

Bare en ting som er noe dritt med den kampen, jeg skal bort så jeg må ta den opp og se den når jeg kommer hjem :(

Edit:

Eller så ser jeg gjerne Anderson gjøre dette igjen :)

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Tror vi slår Arsenal på Lørdag! Alt tyder på at vi kommer til å gjøre det bra. 1) Vi er et bedre lag og har ting å bevise. 2) Arsenal er i siget og det er kun et spm om tid før barna til Wenger får seg en nesestyrer.

Siden jeg har fulgt United (ref 94/95) er det alltid i slike kamper SAF presser ut det beste av gutta.

Blir også spennende å se gruppetrekkninga i mårra. Personlig håper jge vi trekker Real Madrid (som er 2seedet) og bidrar til å slå dem ut før knockout stages.

Lenke til kommentar

Du misforstår. Det er ikke SAF som kommer på kant med spillere, men spillere som kommer på kant med SAF.

Han aksepterer ikke spillere som setter seg selv over klubben og krever spilletid og primadonnatid.

Man har ikke klippekort til laget til SAF. Så enkelt er det. Stjernene får bare akseptere at de får mindre spilletid når de spiller som en sekk med poteter.

Forøvrig tror eg som vanlig ikke ryktene holder vann.

Selvom det er MEN som melder dette.

De melder jo stort sett bare på ryktene som svirrer om hvorfor Carrick ikke var med på diverse kamper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...