HCG Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Gleder meg til en kraftig takling av Anderson på Tevez. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 wohooo Fikk Rafael bortdrakten og Owen hjemmedrakten i dag! Ser det er noe rykter om Robben og Sneijder, tror dere egentlig Sir Alex kommer til og hente inn noen flere spillere i år? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Tror ikke han henter flere nå, nei. Og vi får to spillere i januar også (Diouf og Ljajic), så tviler på at vi får se flere nye fjes på laget før neste sommer. Endret 26. august 2009 av Latias Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Hverken Diouf eller han som begynner L får vi se noe til på en god god stund, så kan godt hende SAF snoper litt rundt juletider. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Han som begynner L? Late, eller? IDK. Lenke til kommentar
Lochan Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 (endret) begynner å bli litt hysterisk her nå , bestilte hjemmedrakten fra den "offisielle" united siden, det gjorde jeg den 11. August har forsatt ikke fått den... Endret 26. august 2009 av Lochan Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Har du fått regningen og betalt den?? Lenke til kommentar
Lochan Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Har du fått regningen og betalt den?? Japp, fikk ikke regningen i posten, men fikk den i mail, og har betalt ja Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Når da? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Han som begynner L? Late, eller? IDK. Adem Ljajic heter han. Lenke til kommentar
Lochan Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Når da? Mamma betalte med kort, så det var jo den samme dagen, og fikk mail med engang Tror du det er siden det er fra England at det kanskje tar så lang tid? Endret 26. august 2009 av Lochan Lenke til kommentar
Corey Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Når da? Mamma betalte med kort, så det var jo den samme dagen, og fikk mail med engang Tror du det er siden det er fra England at det kanskje tar så lang tid? Enhver mann lar mamma ta seg av regningene Endret 26. august 2009 av Corey Lenke til kommentar
Lochan Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Når da? Mamma betalte med kort, så det var jo den samme dagen, og fikk mail med engang Tror du det er siden det er fra England at det kanskje tar så lang tid? Enhver mann lar mamma ta seg av regningene Haha , mhm Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Han som begynner L? Late, eller? IDK. Det er bare en spiller på United's førstelag og reservelag hvis etternavn begynner på L. Dette er barnekunnskap for en United supporter. Vi har Jesse Lingard på akademiet, men regner ikke med at du tenkte på han? Ja, dette er som vanlig stort sett bare vas, men stemmer faktisk. hehe Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 begynner å bli litt hysterisk her nå , bestilte hjemmedrakten fra den "offisielle" united siden, det gjorde jeg den 11. August har forsatt ikke fått den... Sist jeg bestilte fra dem så hadde jeg en av pakkene (1 av 3) som brukte et par uker ekstra igjennom systemet. Din vil bruke noen dager ekstra også grunent at den skal beregnes mva og hive på et gebyr osv. Det kan hende at du også får et brev i posten som gjør at du må bekrefte hva som er i pakka og sende inn det, så da tar det enda noen dager ekstra. Lenke til kommentar
Lochan Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 begynner å bli litt hysterisk her nå , bestilte hjemmedrakten fra den "offisielle" united siden, det gjorde jeg den 11. August har forsatt ikke fått den... Sist jeg bestilte fra dem så hadde jeg en av pakkene (1 av 3) som brukte et par uker ekstra igjennom systemet. Din vil bruke noen dager ekstra også grunent at den skal beregnes mva og hive på et gebyr osv. Det kan hende at du også får et brev i posten som gjør at du må bekrefte hva som er i pakka og sende inn det, så da tar det enda noen dager ekstra. oja, k da er det greit da, takk for at du fikk roet meg ned litt Manx Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Han som begynner L? Late, eller? IDK. . Lenke til kommentar
HCG Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 De sender etter 12-14 dager. Det er 15 dager siden. Du får den i morgen eller overimorgen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Arsenal-kamp om tre dager. Hva slags lag tror vi SAF stiller med? Foster O'Shea - Evans - Vidic - Evra Valencia - Carrick - Fletcher - Nani Rooney - Berbatov Kanskje Brown starter, om Evans ikke blir kvitt ankelskaden. Fletcher fordi han storspiller i store kamper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Carrick? Jeg har mer tro på Giggs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå