Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Selge Anderson? Mannen er 21år, å har spilt mange ekstremt gode kamper for oss allerede. Å selge han blir helt feil.

agreed, om ryktene er sanne begynner jeg seriøst å lure om SAF rett å slett har blitt for gammel, (gammal grinebiter). missforstå meg rett.

SAF er vel pdd. Verdens beste manager, men når våre beste spillere takker for seg å drar, plinger det en bjelle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selge Anderson? Mannen er 21år, å har spilt mange ekstremt gode kamper for oss allerede. Å selge han blir helt feil.

agreed, om ryktene er sanne begynner jeg seriøst å lure om SAF rett å slett har blitt for gammel, (gammal grinebiter). missforstå meg rett.

SAF er vel pdd. Verdens beste manager, men når våre beste spillere takker for seg å drar, plinger det en bjelle.

HAHA. Smart du lucky. Kanskje du burde ta over? ;)

Lenke til kommentar

Vil ikke ha spillere som ikke tåler å bli benket når de spiller ræv.

Hvis det er noe sant i ryktene så støtter eg SAF. Anderson er langt fra god nok til å starte hver kamp for United. Alt for ustabil til det enda.

Men klart, vil helst ikke selge han. For god blir han.

Lenke til kommentar

HAHA. Smart du lucky. Kanskje du burde ta over? ;)

:thumbup: Ja det hadde vært smart

Lenke til kommentar

Tevez var ikke vår beste spiller ifjor, snarere enn av våre dårligste. Ronaldo, vel det var jo gitt at han ville dra. Anderson var på langt nær like god som Fletcher, Giggs og Carrick ifjor. Men han er ung. Uansett, om han har trekt lederegenskapene til Sir Alex i tvil, vel lykke på reisa. Å selger vi Anderson kommer det erstatning inn, å Modric er mye bedre enn Anderson per dags dato.

Lenke til kommentar
Anderson har komt seg i det siste da. Syns han har litt kreativitet i seg, og det er jo akuratt det vi trenger i midtbanen vår, men han er overhodet ikke uerstatterlig.

I det siste? Han stinka i CL-finalen, vært dårlig i pre-season og var en av de dårligste mot Burnley.

Lenke til kommentar
Anderson har komt seg i det siste da. Syns han har litt kreativitet i seg, og det er jo akuratt det vi trenger i midtbanen vår, men han er overhodet ikke uerstatterlig.

I det siste? Han stinka i CL-finalen, vært dårlig i pre-season og var en av de dårligste mot Burnley.

Defensivt var han helt kurant, men offensivt var han og Carrick vandrende katastrofer. X antall feilpasninger.

Lenke til kommentar

Elsker at Unied fansen har begynt å synge M. Jackson sanger om Nani.

"Nani are you ok. Are you ok, are you ok Nani." :D

..

Koser meg med morsomme fotballchants presentert på the independent.

"We hate Tuesday, hate Tuesday"

Millwall fans in response to Sheffield United's chant of "We hate Wednesday"

"When you're sat in row Z, and the ball hits your head, that's Zamora, that's Zamora"

Fulham fans on goal-shy Bobby Zamora

"Deep fry yer pizzas, were gonna deep fry yer pizzas"

Scotland fans when in Italy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...