Sir LuckyNr7 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Selge Anderson? Mannen er 21år, å har spilt mange ekstremt gode kamper for oss allerede. Å selge han blir helt feil. agreed, om ryktene er sanne begynner jeg seriøst å lure om SAF rett å slett har blitt for gammel, (gammal grinebiter). missforstå meg rett. SAF er vel pdd. Verdens beste manager, men når våre beste spillere takker for seg å drar, plinger det en bjelle. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Selge Anderson? Mannen er 21år, å har spilt mange ekstremt gode kamper for oss allerede. Å selge han blir helt feil. agreed, om ryktene er sanne begynner jeg seriøst å lure om SAF rett å slett har blitt for gammel, (gammal grinebiter). missforstå meg rett. SAF er vel pdd. Verdens beste manager, men når våre beste spillere takker for seg å drar, plinger det en bjelle. HAHA. Smart du lucky. Kanskje du burde ta over? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Vil ikke ha spillere som ikke tåler å bli benket når de spiller ræv. Hvis det er noe sant i ryktene så støtter eg SAF. Anderson er langt fra god nok til å starte hver kamp for United. Alt for ustabil til det enda. Men klart, vil helst ikke selge han. For god blir han. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Selge Anderson? Mannen er 21år, å har spilt mange ekstremt gode kamper for oss allerede. Å selge han blir helt feil. agreed, om ryktene er sanne begynner jeg seriøst å lure om SAF rett å slett har blitt for gammel, (gammal grinebiter). missforstå meg rett. SAF er vel pdd. Verdens beste manager, men når våre beste spillere takker for seg å drar, plinger det en bjelle. HAHA. Smart du lucky. Kanskje du burde ta over? Ja det hadde vært smart Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Men hvorfor skulle ryktene være sanne? Det er absolutt ingenting som tyder på det, så jeg ser ikke helt vitsen med å stille spørsmål ved Andersons holdninger eller om Sir Alex har blitt gammel og grinete. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Selge Anderson? Mannen er 21år, å har spilt mange ekstremt gode kamper for oss allerede. Å selge han blir helt feil. agreed, om ryktene er sanne begynner jeg seriøst å lure om SAF rett å slett har blitt for gammel, (gammal grinebiter). missforstå meg rett. SAF er vel pdd. Verdens beste manager, men når våre beste spillere takker for seg å drar, plinger det en bjelle. Tevez var ikke vår beste spiller ifjor, snarere enn av våre dårligste. Ronaldo, vel det var jo gitt at han ville dra. Anderson var på langt nær like god som Fletcher, Giggs og Carrick ifjor. Men han er ung. Uansett, om han har trekt lederegenskapene til Sir Alex i tvil, vel lykke på reisa. Å selger vi Anderson kommer det erstatning inn, å Modric er mye bedre enn Anderson per dags dato. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Anderson har komt seg i det siste da. Syns han har litt kreativitet i seg, og det er jo akuratt det vi trenger i midtbanen vår, men han er overhodet ikke uerstatterlig. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Anderson har komt seg i det siste da. Syns han har litt kreativitet i seg, og det er jo akuratt det vi trenger i midtbanen vår, men han er overhodet ikke uerstatterlig. I det siste? Han stinka i CL-finalen, vært dårlig i pre-season og var en av de dårligste mot Burnley. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Noen som ikke stinket i CL- finalen? Ronaldo var vel eneste som gjorde noe posetivt. Foresten syntes jeg han har har en veldig god pre- season, men jeg så ikke Valencia- kampen eller audi- cup (bare høydepunkter). Endret 25. august 2009 av mx1000 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Anderson har komt seg i det siste da. Syns han har litt kreativitet i seg, og det er jo akuratt det vi trenger i midtbanen vår, men han er overhodet ikke uerstatterlig. I det siste? Han stinka i CL-finalen, vært dårlig i pre-season og var en av de dårligste mot Burnley. Defensivt var han helt kurant, men offensivt var han og Carrick vandrende katastrofer. X antall feilpasninger. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Ikke si at jeg må bytte avatar. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Anderson aviser at han vil vekk Lenke til kommentar
Lochan Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Anderson aviser at han vil vekk Link? Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 http://united.no/united/nyheter/nyheter/jeg_vil_ikke_bort Lenke til kommentar
Lochan Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 http://united.no/united/nyheter/nyheter/jeg_vil_ikke_bort Takker Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Dette er vel det man kaller spamming. Trenger vel ikke 4 poster for en nyhet? Lenke til kommentar
Lochan Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Ser ut som vi skal by på Robben :!: Link:http://www.goal.com/en/news/9/england/2009/08/26/1461851/manchester-united-will-bid-for-real-madrids-arjen-robben Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) "According to a report in The Sun..." Men hadde for så vidt ikke blitt lei meg om vi fikk tak i Robben. Endret 26. august 2009 av Autzen Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Elsker at Unied fansen har begynt å synge M. Jackson sanger om Nani. "Nani are you ok. Are you ok, are you ok Nani." .. Koser meg med morsomme fotballchants presentert på the independent. "We hate Tuesday, hate Tuesday" Millwall fans in response to Sheffield United's chant of "We hate Wednesday" "When you're sat in row Z, and the ball hits your head, that's Zamora, that's Zamora" Fulham fans on goal-shy Bobby Zamora "Deep fry yer pizzas, were gonna deep fry yer pizzas" Scotland fans when in Italy Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 "We hate Tuesday, hate Tuesday"Millwall fans in response to Sheffield United's chant of "We hate Wednesday" Haha. :!: City har kjøpt Lescott også nå. Gleder meg til å knuse dem neste måned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå