Schweigaard Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg er litt lettet over at noen marginer går mot Liverpool igjen, det skjedde ikke alt for ofte forrige sesong. Dette er vel også den første store tabben fra Gerrard på hvor mange år egentlig? Du så ikke alle uavgjort-kampene våre altså? Der vi stanget og stanget (literally) mot dårlige lag tok dere 1-0 seiere, så sånn sett var det dere som hadde marginene med dere. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Strålende dag. Dette hadde jeg aldri trodd. Tror jeg hadde en flott jinx i Anfield-tråden tidligere i dag. Så ikke kampen, da jeg ikke ser Liverpool-kamper av prinsipp, satt på Peppes med noen bekjente da meldingene tikket inn. Jeg koser meg. Går til helvete på Fantasy PL, men hey, det er verdt det Jeg skal dog ikke være så høy i hatten som jeg var forrige søndag, så jeg tar det litt med ro i kveld når det gjelder hoveringen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Henter ned aller siste 6 dager før vinduet stenger. Siden jeg slutter som frivillig adminstrator snart på feederserverene jeg har tilgang til så vil jeg ikke lenger ha tilgang utover dette vinduet. Dette blir derfor siste året jeg holder en overgangstråd. Over 200 000 visninger i denne tråden er bare helt utrolig mye. Det har vært hyggelig å dele og snakke fotball med dere. Lykke til med årets sesong! Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Som nøytral supporter ovenfor PL så må jeg si at jeg ikke liker at PL har fått Tippeligasyndromet...(aka alle slår alle) Håper lagene kommer seg på beina igjen, lite kult å se en 1-0 kamp mellom manu og burnley liksom, siden jeg bare vil ha show og moro : < Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Jaja. Det kommer alltids en neste sesong! Å hver sommer er jo midtbanen verdens beste... Rart hvordan årstidene påvirker det laget. Kan det være influensa ? Skal vi følge trenden så må vel Brad Friedel være verdens beste keepere etter gårsdagens kamp. Man trenger nemlig kun en kamp i ny og ne så er man verdens beste uten tvil. Såg faktisk kampen i går, skulle egentlig legge meg og opp ti på seks for å gå en tur på mølla, men sjangsen for å se Liverpool tape ble for god når Villa gikk opp til 2-0 før pause, så eg klarte ikke la være. Det ble en tung tur på mølla... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Selger Anderson etter krangel med Ferguson.. Manchester Uniteds midtbanestjerne Anderson har fått beskjed om at han får forlate Old Trafford. Hva tror dere, er det noe i ryktene? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Blitt dårlig med spilletid på han? Kan jo være har ikke er fornøyd med det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Vil jo alltid bli spekulasjoner når han ikke er på benken en gang. Men han har ikke vært god, og da gjør ferguson slike ting for å "vekke" spillerne. Håper og tror det kun er rykter. Anderson kommer til å bli stor. Eg nekter forøvrig å tro at Anderson ville laget bråk fordi han ikke fikk spille CS kampen. Det blir bare rart. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Selge Anderson, hadde ikke vært en krise spør du meg. Mannen har ikke vært skikkelig god siden vi slo Liverpool 1-0 på Anfield. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Selge Anderson, hadde ikke vært en krise spør du meg. Mannen har ikke vært skikkelig god siden vi slo Liverpool 1-0 på Anfield. Enig String-Boy. Anderson har bidratt med lite eller ingenting i vår midtbane på lenge.Jeg ser et stort talent i han,men han må begynne få det ut i år,ellers kan han gjerne forlate OT for min del. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Skulle evt Anderson forsvinne så må SAF hvertfall handle inn en ny. Mener eg. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Carrick har også blitt satt på tribunen 2 ganger allerede og skal visstnok ha kranglet med SAF. Jeg er fan av Anderson, men objektivt sett er det ingen tap med feks Modric inn for disse to. Vær så snill å kjøp noe sentralt på midten SAF! Arjen Robben på billigsalg bør vi også slå til på imo. Endret 25. august 2009 av The Game Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Vi skulle vel også solgt Fletcher for noen år siden? Possebon har heller ikke slått gjennom enda, ut med han. Anderson er, hva, 21? Han har plenty med tid. Hvorfor fikk både Anderson og Carrick spille mot Burnley hvis SAF vil ha de ut? Og er ikke sjansen stor for at grunnen til at de ble vraket neste kamp er at de spilte absolutt håpløst mot nettopp Burnley? Anderson hadde også hatt flere minutter på banen hvis ikke Evans hadde trengt bytte. Disse ryktene høres ut som bullshit for meg, spesielt ettersom de ikke klarer å oppdrive noen sitat. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Det er meget usikre rykter, ja. Men Anderson såg tydeleg missfornøygd ut når han blei bytta ut. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Det er meget usikre rykter, ja. Men Anderson såg tydeleg missfornøygd ut når han blei bytta ut. Rart det der når man ikke har fått til en dritt iløpet av nesten 60 minutter og man mister sjansen til å gjøre det bedre resten av kampen. Tror eg hadde vært misfornøyd eg og. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Selge Anderson, hadde ikke vært en krise spør du meg. Mannen har ikke vært skikkelig god siden vi slo Liverpool 1-0 på Anfield. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Som nøytral supporter ovenfor PL så må jeg si at jeg ikke liker at PL har fått Tippeligasyndromet...(aka alle slår alle) Håper lagene kommer seg på beina igjen, lite kult å se en 1-0 kamp mellom manu og burnley liksom, siden jeg bare vil ha show og moro : < Vil ikke si at alle slår alle. Det skjer en gang i ny og ne, noe som bare er sunt for engelsk fotball. Det at Liverpool går på to smeller mot Tottanham og Villa kom ikke akkurat som ei bombe. Begge disse lagene skal kunne slå Liverpool, og ta poeng fra de resterende topp 4, om det skal være snev av realisme i ambisjonene deres om å splitte topp 4. Overraskelsen kom i så måte at Villa klarte det på Anfield. Det at United tapte mot Burnley kom vel som et sjokk på mange. Men heller ikke det er noe nytt. Slik har det alltid vært i engelsk fotball. I fjord klarte blant annet Hull å slå Arsenal på Emirates. Jeg var mest sansynlig ikke alene da jeg så Burnely på onsdag og trakk paralleller til en viss kamp mot Wolves tilbake i 2004. Slike sjokk kamper skjer hvert år. Og for fotballens skyld så bør det fortsette. Husker for noen år tilbake at alle klagde over at Rosenborg vant alt. Når kan alle slå alle, og da er det også galt. Poenget er vel ikke hvem som kan slå hvem, men hvilken kvalitet som blir vist på banen. Det er vel mest kvaliteten som er problemet i TL, ikke at alle slår alle, som er et sunnhetstegn. Når en ser på kvaliteten som ble vist i kampen i går så klager hvertfall ikke jeg. Synes det er det mest underholdene kampen jeg har sett til nå i årets PL. Du sier at du vil ha show og morro, det bør du ha fått hvis du så kampen i går. Åpen, underholdene kamp som levde gjennom 90 minutter Endret 25. august 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Selge Anderson? Mannen er 21år, å har spilt mange ekstremt gode kamper for oss allerede. Å selge han blir helt feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå